Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59

Gooi-het-eruit-topic #59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2016 - 19:27:
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 maart 2016 - 14:18:
Da's zo fijn <3 Dat thuis meer thuis is en niet alleen je eigen kamer.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 4 april 2016 - 18:40:
Ik was opzoek naar copic-markers, maar die zijn me dus echt te duur. Toen tipte een vriendin me Artist's Loft, die inderdaad veel en veel goedkoper zijn, dus ik het opzoeken op Amazon (waar het in verhouding het goedkoopst is had ik alweer gezien) en ja hoor, "This Seller doesn't deliver to the Netherlands, sorry."

Edit; Thank God verstuurdt amazon.de wel naar Nederland.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 april 2016 - 20:31:
Ik ben alleen thuis met mijn stiefzus en broer (die niet eens meetelt want hij is toch heel de tijd weg en zorgt voor zijn eigen eten), het is heel fijn, geen problemen...
Maar mijn moeder sms't wel heel de tijd om te vragen hoe het gaat, wie er naar de winkel gaat, wat we eten, of mijn stiefzus wel écht naar haar training gaat (alsof ik dat kan weten) en niet stiekem naar haar vriend, bla bla bla. Dat doet ze allemaal alleen maar omdat ze mijn stiefzus niet vertrouwt en haar wil controleren, maar het is voor mij wel supervervelend want ik zit tussen de twee in en het zou een stressvrije week zijn zonder die constante ondervragingen. >_>

@Vera: verstuurt*. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 april 2016 - 12:22:
Kun je dat niet gewoon tegen je moeder zeggen, Kay? Zo van "sorry, maar ik ben hier niet om m'n stiefzus achterna te lopen, ik heb geen idee"? Want dat is behoorlijk vervelend .__.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 april 2016 - 12:28:
Dat heb ik haar al vaker gezegd. Of als ze vraagt hoe laat mijn stiefzus of broer vertrokken zijn en weer aankomen, zeg ik dat ik m'n horloge er niet bij ga leggen, maar dan wordt ze slechtgezind en dat vermijd ik dan weer liever.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 april 2016 - 9:17:
Ik heb nu al een paar dagen dat ik sochtends wakker word met een kutgevoel en de gedachte: okay back to the real life :'(

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 april 2016 - 22:11:
Ik heb nieuwe BH's gekocht in de goede maat en djaljdfkajdfl zo fijn *-*

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 april 2016 - 23:11:
@Julia: Laatst liet ik me dus opmeten en toen bleek dat ik geen 70C maar 70E/75D heb het zit zo veel beter I swear

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 april 2016 - 23:30:
Ja, zoiets had ik dus ook! En dan denk je: dit had ik eerder moeten doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 april 2016 - 23:46:
70E fissa *\o/*

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 april 2016 - 0:05:
Oh trouwens 4A klassen uit heel Nederland gaan voor zo'n uitprobeer dag en dagje naar de RUG en ik dus ook met mijn klasgenoten en het zijn zulke mooie gebouwen omg

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 april 2016 - 0:07:
Ik heb echt een hekel aan BH's kopen (terwijl ik ze soms oprecht ook mooi vind staan en dan gelukkig ben) want blijkbaar heb ik ook heel lang in 75C gelopen, maar toen ging mijn zus een keer mee en die had zoiets van nou sorry maar da's te klein, dus nu neig ik ook naar 70D/70E. Want toen kwam ook zo'n werkneemster meekijken en die had ook zoiets van... Nja die C cup past perfect bij de ander, maar je moet de maat aanhouden van je grootste borst. Terwijl ik me eraan erger dat de ene kant nagenoeg perfect aansluit (of zelfs met sommige D bh's dus nog nét niet) en dat ee bij de andere kant nog wel ruimte is. ._. Maar ik dacht toen idd ook van goh had ik de mensen hier maar eerder om advies gevraagd

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 april 2016 - 20:34:
Ik ben vanmorgen van m'n paard gevallen, precies op m'n heup en het doet zo'n pijn, maar de dokter zag geen reden om me na te kijken dus sterf ik maar stilletjes van de spierpijn.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 april 2016 - 20:45:
Van een paard vallen is vaak een angstaanjagende ervaring maar zodra ik het had overleefd voelde ik me wel altijd onverwoestbaar

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 april 2016 - 21:05:
@Iv OH noo :'( Beterschap. Ik hoop dat het nog wel beter word, anders moet je er echt even naar laten kijken, ook als je huisarts het niet wil.

M'n laptop is langzaam aan het doodgaan op m'n enige vrije avond en nu ben ik pissed. Want ik heb dingen te doen en wil tekenen. >:c



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20