Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59

Gooi-het-eruit-topic #59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2016 - 19:27:
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 feb 2016 - 21:29:
Ik ben vanmiddag met m'n moeders familie naar het graf van mijn oma geweest, want de grafsteen is afgelopen week geplaatst, en - de makers van de steen hebben een designfout en een interpunctiefout gemaakt. Het is zó knullig.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 feb 2016 - 7:39:
Ahhh noo. Dat is idd wel een beetje knullig

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 feb 2016 - 11:44:
Lekker. Ik hoop dat je oma bij de makers komt spoken.

Good news: Leo heeft eindelijk een oscar!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 feb 2016 - 16:48:
Ik ben drie dagen achter elkaar keihard aan het werk. En ik denk dat mijn rug net doei heeft gezegd wat ik heb echt gigantisch veel pijn aan mijn rug. Ik kan gewoon niet meer staan, zitten of liggen. Ugh.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 feb 2016 - 16:55:
Ben je door je rug gegaan? Of heb je gwn teveel gedaan met een verkeerde houding? Either way, misschien is een fysio een oplossing (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 feb 2016 - 18:47:
Ik ben vanochtend door mijn rug heen gegaan. En vandaag was het gewoon heeeeeeel druk. Dus heb ik mijn al zere rug, overbelast. Ik loop gelukkig al bij fysio. Want dit gaat echt zo niet langer.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2016 - 12:51:
Wat vervelend, Yara .__. Heb je vaker zo'n last van je rug?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2016 - 15:43:
Ja. Heb mijn rug jaren geleden ge-blesseerd met dansen. Sindsdien is mijn rug f-ed up. En als ik dan niet goed loop of niet goed zit op een stoel of ergens verkeerd van af stap, schiet het er gelijk in. Dus dag is altijd fijn. Maar ik heb morgen afspraak bij de fysio. En die gaat alles dan weer even recht zetten.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 maart 2016 - 7:46:
Oh wauw, da's irritant. Yay voor fysio dan

Ik ben zwaar ongesteld en ik snap het niet, want m'n vorige ongesteldheid is nog geen drie weken geleden. De laatste paar maanden was ik juist eindelijk een beetje regelmatig en daarvoor sloeg ik soms een maand over, maar ik ben nog nooit te vroeg ongesteld geweest. Huh.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 maart 2016 - 11:24:
Ik ben al vanaf mijn dertiende aan de pil, omdat mijn ongesteldheid altijd te vroeg was. Like, om de twee weken, of anderhalve week. Was niet bepaald fijn en de huisarts was bang voor bloedarmoede. De eerste maanden was er veel gedoe want ik werd er misselijk van, en ik kreeg een andere waardoor dat nu minder heb.

Trouwens, waarom is Trump zo populair in Amerika? Wie stemt er nou voor een wortel met een ego ter grootte van het continent Afrika? Ik bedoel, serieus, hij wil een muur bouwen en Mexico er voor laten betalen. Een muur.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 maart 2016 - 12:29:
@Dezh: Heb je medicijnen die rommelen met je oestrogeen- en progesteronhuishouding?

@Nynke: geen idee ._. Ik kan er zo boos/gefrustreerd van worden. En dan ben ik weer blij dat ik niet in de VS woon. En waarom negeert iedereen Bernie Sanders? Hij heeft hartstikke goede ideeën.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2016 - 12:41:
@Dezh: zeker te weten. Ben net terug van fysio. En het voelt alsof ik een nieuwe rug heb. Mag alleen een aantal dagen niets zwaars tillen. Dus dat is wel weer jammer.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 maart 2016 - 12:50:
@ Nynke: ik heb op zich wel bloedarmoede gehad, maar dat zou ik nu niet meer moeten hebben. Hmm.
@ Julia: volgens mij zou m'n antidepressivum daar niet op moeten werken - ik ga het vrijdag aan de psychiater vragen though.

@ Yara: maar een paar dagen niets tillen is beter dan de hele tijd enorme last van je rug hebben, right? :'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2016 - 13:38:
@Dezh; zeker zeker. Maar ik mag zeg maar niets tillen dat boven een kilo is. En dat zijn veeeeel dingen. Maar goed. Liever dit, dan pijn in mijn rug. C:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2016 - 14:36:
Guys, het GHE is niet om gesprekken te voeren, maar om dingen eruit te gooien. Hup, naar het offtopic jullie!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20