Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59

Gooi-het-eruit-topic #59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2016 - 19:27:
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 feb 2016 - 16:48:
@Nyn, nee. Gewoon winter & in ben er nu eindelijk overheen, althans dat hoop ik. Let's wait for the virus to change so I can get sick again, yay..

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 feb 2016 - 17:42:
Ik weet niet wat er mis is gegaan of wat ik heb gedaan maar mn beste vriendin reageert niet meer op mn berichtjes en ik verdenk haar ervan me gwn geblokkeerd te hebben en ik zie haar op school ook niet meer, alsof ze me ontloopt, maar ik wil haar niet kwijt want ze is mn beste vriendin, maar ik weet echt niet wat ik moet doen en het doet zo'n pijn, want ik dacht echt dat ze mn beste vriendin was. Ik weet dat ze bang was om me na het eindexamen niet meer te zien, maar ik weet niet wrm ze zich nu al zo terugtrekt. Ik ben een beetje radeloos en ik voel me een soort van gedumpt en ik weet niet wat ik moet doen want ze reageert dus niet op mn berichtjes en wow dit is lang geworden. Sorry gals, moest het er gwn even uitgooien

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 feb 2016 - 19:01:
Dat is vervelend, Iv ): Ik denk niet dat je heel veel kan doen behalve afwachten of ze bijdraait? Ik weet niet hoe lang het al bezig is, dus misschien wacht je al een tijdje, maar. idk. Anders zou ik toch proberen om haar op school aan te spreken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 feb 2016 - 19:05:
Kan je bij haar thuis op bezoek gaan?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 feb 2016 - 19:17:
Bij haar thuis langs gaan is lastig, want ze woont behoorlijk afgelegen dus dan moet ik worden gebracht door m'n moeder. Ze weet wel een beetje wat er aan de hand is, maar ik wil haar liever alleen spreken tbh.

Also, het is nu ongeveer een weekje? We gingen op vrijdag altijd samen lunch halen en afgelopen vrijdag ging ze met iemand anders en als ik niet had gevraagd of ik mee mocht was ze het volgens mij helemaal vergeten. En sindsdien hebben we niet meer gepraat. Ik vind het ook gwn echt kut, want zonder haar was ik nu niet zo sociaal geweest als dat ik nu ben. Ik ken haar sinds de vierde en door haar ben ik een beetje uit mijn schulp gekomen en we waren ook gewoon heel close. Ik zou ook echt niet weten wat ik heb gedaan.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 feb 2016 - 21:19:
Hmmm, heb je geen lessen met haar? Want anders kan je het dan vragen - of denk ik nu heel erg kleuter en 3e-klasser-achtig?\

Dat is inderdaad niet echt heel handig, dat ze zo ver woont, maar ik denk op zich dat als je haar nooit meer ziet en als ze je berichtjes niet beantwoord het wel de beste (en enige) oplossing is. Verder is het natuurlijk voor haar een beetje confronterend, maar ze kan in ieder geval je niet negeren als je pal voor haar neus staat, want ik zou er zo boos en chagrijnig om worden als mensen mij niet vertellen wat ik heb fout gedaan en dan wel lekker boos worden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 feb 2016 - 21:21:
Ook geen lessen met haar helaas. Ik heb nu vakantie en ze heeft vrijwel de hele vakantie stoomcursus op leiden, dus ik zal haar na de vakantie wel confronteren denk ik. Ik wil toch echt wel weten wat er mis is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2016 - 9:41:
AS I WAS SEARCHING FOR SOME COOKIES IN AN EMPTY JAR

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 feb 2016 - 10:14:
Bo are you okay

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 feb 2016 - 14:18:
I REALISED SOME DAYS ARE MADE TO PRESS RESTART

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 feb 2016 - 21:10:
I WASN'T LISTENING YOU STOPPED ASKING

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 feb 2016 - 21:16:
Ik zat zo te denken vandaag. En ik moet bekennen dat ik mijn gezicht niet leuk vind als mijn haar los is. Maar als het vast zit in een knotje of staart, weer wel. En ik heb daar wel vrede mee.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 feb 2016 - 21:31:
WE WATCHED OUR BEAUTY FADE AWAY

@Yara: ik vind je gezicht altijd leuk <3 (ik heb hetzelfde, overigens, maar dan omgekeerd)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 feb 2016 - 21:46:
@Juul: Dankje! Ik vind jou gezicht ook altijd leuk! <3 (En volgens mij heeft iedereen wel een voorkeur bij een haarstyle wat bij zijn/haar gezicht past)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 feb 2016 - 22:43:
@Yaar ik heb het vaak andersom, dus ik snap het

Ik ben video's van festivals aan het kijken en ben zoooo enthousiast.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18