Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #9

Het (anti-)school topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2016 - 12:03:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 feb 2016 - 19:26:
Uhu. Mijn docent bestookt de schrijfster ook met klachten. En kijk het staat dan gewoon correct in mijn wettenbundel, maar dan denk ik van ja het is toch vrij irritant als m'n boek bijvoorbeeld zegt dat je bij geregistreerd partnerschap niet automatisch de vader bent van je kind als je partner op dat moment dat je dat al hebt zwanger is en dat mijn wetbundel zegt van wel.

Also: twee van de zes samenvattingen af, woooooh

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 feb 2016 - 16:42:
Ik heb morgen pws presentatie en well I'm kinda nervous, maar aan de andere kant heb ik ook zo iets van er komt toch niemand kijken behalve familie, dus waar maak ik me druk om?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 feb 2016 - 16:44:
Het is altijd wel een beetje spannend, het is wel je PWS, groot werkstuk, belangrijk, dus dat je nerveus bent is alleen maar logisch. Aan de andere kant: je bent er al een tijdje mee bezig en je hebt het, als we naar je posts hier kijken, heel goed voorbereid, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Zenuwachtig zijn is niet erg!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 feb 2016 - 17:58:
klopt wel. Na ja, ik doe het gewoon en dan zien we wel. Thanks dezh ^-^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 feb 2016 - 23:57:
Succes morgen, Iv! *pompons*

Ik zou morgen een bespreking hebben met mijn docente uit Utrecht (over m'n essay, dat ik als basis voor mijn scriptie wil gebruiken, als ze me tenminste vertelt dat m'n argumentatie ergens op slaat) - alleen heeft ze niet gemaild met hoe laat en waar de bespreking zou zijn, terwijl ik daar twee keer naar heb gevraagd. :/

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 feb 2016 - 0:02:
Daar ben je dan mooi klaar mee ._.

@Iv: succes morgen, je kunt het! *\o/*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 feb 2016 - 20:40:
YAAAAAHHHHHHHH PWS AFGEROND

Mn pws begeleider vond het een goede presentatie en het ging ook echt supergoed en nu voel ik me ontzettend relaxed

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 11 feb 2016 - 20:41:
WHOOHOO go Ivana <3

Ik ben een beetje "hmm" omdat ik ben afgewezen voor Wiskunde B en plus daardoor kan ik geen N&T als profiel kiezen :/ But oh well

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 feb 2016 - 20:44:
Is het een bindend advies? Want anders kan je ook gwn denken fuck it en het doen

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 11 feb 2016 - 22:21:
Je kunt ook een NG/NT profiel krijgen als je een NG profiel kiest met WB (want WB kan drama zijn, en er wordt snel doorheen gewerkt. Bijvoorbeeld: ik heb WA. WA heeft voor klas 4 maar 1 boek. Wij ronden nu net het einde van het boek af. WB heeft 2 boeken en is nu bijna aan het einde van boek 2). Dan, als WB je toch slecht ligt, kun je WA kiezen. Maar als je echt de techniek ofzo in wil, dan moet je gewoon een NT profiel nemen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 feb 2016 - 12:45:
Verschilt per school, Nynke.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 12 feb 2016 - 13:53:
Kunnen wij niet :/ Eenmaal WB gekozen and there's no going back.

En nee Iv, is geen bindend advies maar mijn lerares zegt dat er zo veel mensen op WB onderuit gaan en daardoor blijven zitten, zelfs met bijlessen en alles en ga dat risico waarschijnlijk niet nemen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 12 feb 2016 - 16:28:
Wat typisch dat dat niet kan. Het is moeilijk om je voor te stellen hoe WB gaat, niet?
(Zo van, ja, laten we veertien- en vijftienjarigen kiezen wat ze later willen doen. Omdat ze dat ook heel goed weten.)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 feb 2016 - 16:34:
Precies Nynke, maar ja scholen he

Also, wiskunde B is heel veel rekenen en formules enz, maar misschien dat Bo je daar beter over kan inlichten

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 12 feb 2016 - 17:48:
Ik weet waar het over gaat, wij hebben WB en WA hoofdstukken en voor de WB hoofdstukken heb ik meestal 9 en 8, terwijl voor de WA hoofdstukken 7 en 8en. Maar onze lerares zegt dat ik het tempo waarschijnlijk niet aankan omdat ik nooit iets doe voor wiskunde :/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11