Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #251

Offtopic #251

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 maart 2016 - 22:11:
Give me a 2 give me a 5 give me a 1. It's 251 *\o/*



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 mei 2016 - 11:54:
Oh oke. Heb je spiraaltje? Of zit je aan geen één anticonceptie?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 mei 2016 - 12:34:
Ik heb een spiraaltje. Laten we zeggen dat het voor mij zeer onverstandig zou zijn om geen anticonceptie te gebruiken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 mei 2016 - 13:40:
@ Yara: het is op zich normaal om een beetje opgezwollen te zijn van je menstruatie, maar dit klinkt alsof je misschien een bezoekje aan de huisarts moet overwegen? Bij mij duurt zo'n opzwelling nooit langer dan twee dagen en een hele week zonder bloeden lijkt me ook niet de bedoeling.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 mei 2016 - 14:39:
@Dezh; oh jeez. Naja, ik ben nu drie dagen over tijd. Dus het valt wel mee. Denk dat het igg komt door de stress van de afgelopen dagen. Mijn vader gaat op vakantie dus daar moesten dingen voor geregeld worden, er was iemand overleden aan de kant van mijn moeder dus dat moest ook gedaan worden. Toen kwam mijn zus er nog bij die hulp nodig had. Dus ja het was wel even stress vol. Maar als ik voor woensdag nog niet de waterfalls of satan heb gehad, ga ik toch maar even langs de huisarts. Thanks for your concern though. <3 I very much appreciate it. ^^

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 23 mei 2016 - 17:01:
Dank voor de felicitaties guys

Ik moet ook even melden dat ik heel cliché en ultimate basic white girl een selfie met de flowercrown van snap op insta heb gezet. Heheh.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 mei 2016 - 23:05:
Er zit een ruziënd stel op onze verdieping van het hotel en tis hier twaalf uur en ze lopen te schreeuwen en met deuren te smijten en t klonk net alsof er vijfhonderd borden werden gebroken. Ga eens

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 mei 2016 - 0:18:
Hi my name is Yara and I'm a 21 year old idiot.
Vanochtend mijn beneden geschoren. As you do. Niet door gehad dat ik een redelijk grote snijwond heb gemaakt op mijn been, kuit om precies te zijn. Stap uit de douche. Kijk naar beneden en hele been zit onder het bloed. WTF! Snijwond gelokaliseerd, been schoon gemaakt en pleister op gedaan.
Dag vordert zoals gewoonlijk.
's Avonds in bed denkend dat de wond dicht is. De pleisters eraf getrokken. Wound is not closed, blood everywhere, new bandages and my leg hurts like a Mother Trucker.
Dus...... Ik ga maar eens slapen. Goodnight.

I'm an idiot.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 mei 2016 - 10:50:
niet doodbloeden plz <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 mei 2016 - 20:54:
Oh yaar <3

Ik heb m'n nagels gelakt, maar nu ben ik erachter dat er een piepklein haartje is meegelakt en nu irriteer ik me er de hele tijd aan :,)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 mei 2016 - 22:00:
erger*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 mei 2016 - 22:55:
Mam heeft denk ik niet zo goed door dat vruchtensappen enzo de smaak van alcohol in wodka en gin enorm verbloemen ... Voorheen hield ze stug vol dat wij d'r nooit aangeschoten laat staan dronken zullen zien. Ze vond t ook hilarisch dat ik aftersun kwam halen. "Hahahahaha de zon is weg hahaha" oh man. En ze sliep blijkbaar meteen maar ehh. Kinda odd omdat we d'r nooit zo zien.

Also, ik heb vandaag de tempel van Apollo gezien en andere mooie historische dingen en een baby schildpad op m'n hand gehad. En ik heb eindelijk een Feyenoord shirt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2016 - 6:45:
Wat fijn dat je het toch nog naar je zin hebt (:

EDIT; mijn vvv'tjes... Ik heb ze al best wel lang niet gezien en ze gaan dit weekend uit eten, maar ik kan niet want ik ga kamperen. Dus ik zei dat we het de volgende keer zo moeten plannen dat ik ook kan komen, krijg ik te horen dat ik er inderdaad veel te lang niet bij ben geweest.
Nou, dat is vast heel aardig bedoelt hoor, maar toen ik m'n verjaardag vierde, zijn júllie niet op komen dagen. De verjaardag daarvoor waren jullie er óók niet. En toen ik voorstelde dat jullie hier iets zouden komen drinken, zijn jullie óók niet gekomen. Het is niet alsof ik op kamers zit in Groningen. Ik zit op 12 km van m'n ouderlijk huis, ongeveer 9 à 10 km van jullie, jullie hebben bijna allemaal een rijbewijs... jfc. Lang geleden dat ík ergens bij was? Zo kan ik het ook.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 mei 2016 - 16:08:
Wat naar. :c
Mis je ze?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2016 - 16:46:
Nee.
Nou ja, eentje. Maar ik weet ook dat ik met haar kan afspreken los van de groep, dus wat dat betreft is 't niet zo erg. 'k Vind het eerder gewoon irritant.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2016 - 8:45:
Topic is vol, dude!


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20