Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #251

Offtopic #251

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 maart 2016 - 22:11:
Give me a 2 give me a 5 give me a 1. It's 251 *\o/*



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 mei 2016 - 14:55:
Hallooo hallooo. Hoe gaat het met iedereen op deze zonnige, warme dag?
Ikzelf baal een beetje dat ik nog steeds wat angstig ben met paardrijden door m'n val van like drie weken geleden en ik ben best wel uitgeput ook al moet ik m'n examens nog in, maar ik zit nu buiten te leren dus dat is op zich ook wel weer lekker. Ik hoef gelukkig de komende weken niet te werken, zodat ik alles kan focussen op examens. Ik kijk vooruit naar 5sos, want dan weet ik dat examens op Duits na over zijn (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 mei 2016 - 15:04:
Ik ben echt brak en nu ook eenzaam want ik ben onderweg naar huis. </3
Maar ik heb iig een hele fijne vrijdag en zaterdag gehad en de rest van het weekend kan ik gewoon chillen, dus dat vind ik wel prima zo.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 mei 2016 - 15:30:
Mijn schouders zijn kapotverbrand door gisteren (bc I'm a Certified Moron), maar het was wel een goede dag en nu ga ik proberen te schrijven want holy shit, ik loop achter op updates.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 mei 2016 - 15:36:
Ik ben al twee uur aan het reizen en heb nog ongeveer een uur te gaan tot ik thuis ben. Mijn aansluitingen werkten totaal niet mee, maar tis idd heerlijk dus ik heb eerst een kwartier in de zon gezeten in Delft, en toen nog in Rotterdam (nja, station is overkapt en al maar t was heel lekker). Maar gister was heel fijn. En strakjes thuis barbecuen met papa en mama, en morgen misschien met Dylans familie daar barbecuen ^^.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 7 mei 2016 - 23:34:
Ik ben naar Hemels(in LW) geweest en zorgvuldig besproeid met bier door blonde jongens van twee meter lang en ik ben geknuffeld door mensen die ik niet ken. Apparently are people way more social when drunk.
Ik ben vroeg weggegaan want m'n poten deden pijn (:
Oh, en ik smolt overdag bijna.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 mei 2016 - 12:27:
Ik vind het helemaal prima dat het niet meer heel de tijd regent, maar ik kan zo slecht tegen deze hitte. Ademhalen is nu zo moeilijk - en ik adem eigenlijk best wel graag... :'
Hoe ervaren jullie het inzetten van de zomer?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 mei 2016 - 13:12:
Het valt hier op zich wel mee. Er staat best wel wat wind, dus het is niet zo zinderend heet zeg maar. Je kan gewoon ademhalen en in korte broekjes lopen zonder dat je doodgaat.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 mei 2016 - 13:25:
Het is warm. Maar ik vind het nog niet zooooooo warm dat ik zeg maar in een bikini kan gaan rond lopen. Sowieso staat er hier aan de kust nog redelijk veel wind. Dus dat helpt zeker met het warme weer. Gister gewoon nog met een lange broek aan gewerkt. Iedereen vroeg wel of ik het niet warm had, maar ik heb er geen last van gehad. Sowieso ga ik pas in een korte broek lopen als mijn benen een ander ras hebben overgenomen en de mussen van het dak vallen van de warmte.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 mei 2016 - 13:32:
Hier is het 27 graden en minieme wind. En het was echt hels in het computerlab op school en in de bus, dus ik ben blij dat ik zo thuis ben en in onze koele woonkamer kan gaan liggen. c:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 mei 2016 - 14:12:
Hier staat gelukkig ook aardig wat wind, dus je gaat niet kapot zodra je een voet buiten de deur zet, maar in Berlijn was het wel echt om te smelten gisteren en eergisteren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 mei 2016 - 14:37:
Juul! Hoe was het in Berlijn? <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 15:00:
Stel je niet aan, Kay. Ademen is zo overrated. *gay-hand*

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 mei 2016 - 15:30:
Hier in Groningen vind ik het wel heel lekker, maar gisteren stond
ik 90 minuten met de zon vol in mijn gezicht, dat was toch wel een beetje
heel erg warm.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 mei 2016 - 16:35:
De wind staat hier zo hard dat ik bijna omviel met mn fiets toen er zo'n kut bestelbusje met een gang van 100 langs me heen denderde.
Maar het is wel lekker warm(zo'n 24 graden) dus ik heb een jurkje aan (: (wat natuurlijk wel resulteert in een onderbroekenshow voor alle weilanden tijdens het fietsen)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 mei 2016 - 19:01:
Ik vond de temperatuur vandaag perfect. Warm genoeg om in de schaduw te zitten en bijgevolg niet te verbranden, maar door de wind ook aangenaam in de volle zon (nadat ik me tenminste eerst met zonnebrandcrème had volgeplamuurd).

@ Nynke: op je rok gaan zitten terwijl je fietst Dat is mijn wapen tegen de onderbroekenshow.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20