Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #251

Offtopic #251

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 maart 2016 - 22:11:
Give me a 2 give me a 5 give me a 1. It's 251 *\o/*



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 april 2016 - 0:26:
Ik ben klaar met de musical, vandaag de laatste voorstelling gehad en zo veel positieve reviews (: Het was heel leuk en shit en mijn stem leeft nog, maar ik ben wel moe nu. Ik heb morgen wel vrij omdat ik dan maar 1 uurtje heb en anders langer op de fiets zit dan dat ik in de les zit.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 april 2016 - 9:16:
Was guster op de meeloopdag voor mb MMD en er was een gast die hielp en we raken in gesprek vanwege ArtEZ en toen heeft hij me een hele lijst met toffe alternatieve bands mee gegeven. Ik vind het zo tof.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 april 2016 - 11:46:
Wat is mb mmd?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 april 2016 - 11:55:
MBO*
MMD = multimedia design ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 april 2016 - 13:20:
@ Nynke: klinkt superleuk! Wat voor musical was het?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 april 2016 - 8:42:
M'n zusje is nu in turkije voor uitwisseling (vanavond komt ze terug na een week weg te zijn geweest) en twee dagen geleden heeft onze school een foto op instagram geplaatst waar de groep bij zuilen staat. M'n zusje spiekt net achter zo'n zuil vandaan en 's avonds noemde ze dat in een app naar m'n moeder een... Wait for it.... Zuilfie

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 april 2016 - 14:08:
Hahaha, Iv :'

Guys ik had gister jeuk aan m'n bovenbeen maar nu zitten ee op die plek allemaal minuscule paarse vlekken? Zijn dat bloeduitstortingen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 april 2016 - 14:27:
Is mogelijk, maar moeilijk oordelen zonder het te zien.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 april 2016 - 14:02:
Hé, verassing, ik leef nog! Waarschijnlijk niet heel lang meer, want de komende drie weken bestaan uit acht uur wiskunde per dag, maar hé.

Ik wilde vorige week gaan stemmen, had zelfs een kiespas aangvraagd omdat ik niet in Groningen zou zijn, maar we zijn de hele dag aan het verhuizen geweest en toen ben ik het straal vergeten. ^^"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 april 2016 - 14:59:
En Daan kan ook niet anders terugkomen dan theatraal, vuur en verassing inbegrepen. ^^

Kennen jullie dat je naar iemand probeert uit te reachen, zo van, hé, if you need a friend, I like you, kom maar hier? En dan ineens appen ze je over iets semi-persoonlijks en dan ben je zo zo zo fluffy bc it worked? *.*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 april 2016 - 15:16:
Ik heb mijn salaris van afgelopen maand nog niet ontvangen. En ik heb het echt nodig en ik begin langzamerhand echt mijn geduld te verliezen. En UUUUUGGGGGHHH!!!!

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 11 april 2016 - 16:05:
@Dezh: "een komische horrormusical". Het geheim van Spinnensteyn. Ik was dus een rare oude tante bitch die een heks is en de naam heeft van een fruitvliegje(Drosophila). Een broer en zus, Jesse en Isabel, komen bij hun tante(Drosophila dus) op bezoek en dan worden ze door de geest van de onthoofde zus van Drosophila(door Drosophila onthoofd) terecht in het verleden en komen ze achtet allemaal dingen. Er staan en aantal liedjes op youtube.

Ik heb dus de hele dag op hakken van 10 cm rondgelopen en het ging de hele dag goed. Op mijn terugreis stop ik dus voor zo'n oversteek plaats(vlak voor school) en ga ik verdomme door mn enkel en val ik om, op de weg, vlak voor een auto. Ik scheldend overeind en fiets een stukje verder, stop dan om die verrekte schoenen uit te trekken, val bijna wéér om(vriendin ligt dubbel). Ik verder op sokken, met tegenwind, in versnelling 2(van de 7). Gelukkig kwam ik na zo'n vijf kilometer mn pa tegen. Wat een gedoe.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 april 2016 - 8:17:
DROSOPHILA MELANOGASTER

[/bioloog out]

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 april 2016 - 13:37:
Het is zo mooi weer hier omg<3
Ik word er zo blij van ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2016 - 14:21:
Jaaaaa hier ook!
Straks voor het eerst in drie maanden weer hardlooptraining meedoen ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14