Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 juli 2016 - 22:43:
Ik kijk echt altijd naar covers. Niet dat het per se doorslaggevend is in al dan niet aanschaffen, maar covers trekken even vaak mijn aandacht als titel of auteur.
En als ik kan kiezen tussen een mooie cover en een lelijke cover van een boek dat ik sowieso wil kopen, kies ik uiteraard voor de mooie, ook als die een beetje meer kost.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 3 juli 2016 - 22:45:
Soms, bij bijvoorbeeld "Dandy van het noorden" wel, het pakte me aan het uiterlijk waardoor ik het pakte en kocht.
Maar soms ook wel door puur het verhaal, zoals Dan Brown.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 juli 2016 - 23:15:
Als Ik in een boekenwinkel loop op zoek naar iets leuks pak ik boeken meestal op als de cover m'n aandacht trekt ja. Maar vaak is het ook de titel.
Maar net zoals Iv is het bij mij doorslaggevend als ik de flaptekst heb gelezen. Maar volgensmij lees jij die nooit toch? ^^

Also: ik heb Mockingjay eindelijk uit *danst en huilt tergelijk*.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juli 2016 - 23:27:
Als het even kan niet. Tegenwoordig lees ik ongeveer vier recensies op gr, twee hele hoge en twee hele lage. Dan beslis ik aan de hand daarvan. Flapteksten geven vaak te veel weg.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 4 juli 2016 - 9:28:
Previous: Angel door L.A. Weatherly
430 pagina's
Genre: eh... romantiek, spanning, fantasy I guess
Found: Mama had 'm uit de bieb gehaald.
First Sentence: "Is dat jouw auto?" vroeg het meisje achter de kassa van de 7-eleven. "die glimmende zwarte?"
Thoughts: OMG. Kort gezegd. Het is heel heel lang geleden dat ik een boek niet kon wegleggen en binnen 24 uur uit had. Het is niet moeilijk geschreven, het bevat een goeie dosis fantasy en ik denk dat het ook wel in YA-genre past.
Ik hield van de plottwist op het einde. De rest was enigzins voorspelbaar, dat was wel jammer. Maar ik ga zeker proberen of ik deel 2 ergens kan vinden.
Recommended: Zeker, als je iets fantasy en luchtigs wilt lezen.

Next: Eh ik ben bezig in Jane Eyre, De Wereld van Sofie, het zwaard van Shanara, Danish Girl en Nachten vol angstaanjagende schoonheid - geselecteerd uitgave van Edgar Allan Poe's zijn verhalen. Dus ja een van deze...denk ik.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 juli 2016 - 15:01:
Neh, niet echt. Het gaat mij meer om de flaptekst en of de titel me aanspreekt. Het uiterlijk maakt me niet echt uit. Tuurlijk is het wel gaaf als het boek er cool uitziet, maar het is geen dealbreaker voor me.
Dit wat Iv zegt heb ik ook. Al pak ik wel eerder een boek met een coole cover uit de kast dan eentje met een saaie. Ik kijk altijd eerst naar titels though, en of de naam van de auteur me iets zegt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 juli 2016 - 16:32:
ik ben aan het kijken voor de andere boeken van Game of Thrones, want vakantie komt eraan enz, maar heeft het tweede deel serieus zo rond de 1000 pagina's? 0.0

edit: wait never mind, dat is de paperback versie

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 juli 2016 - 22:12:
Ik heb een kortingscode voor 10% gekregen voor Book Depository... I'M SO TEMPTED TO BUY NEW BOOKS. Gah.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 juli 2016 - 22:18:
Er zit een boekenwinkel bij ons op een winkelcentrum vlakbij en die gaat eruit dus er is 50% korting op alles

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 14 juli 2016 - 22:33:
Leuke korting, maar wel jammer dat die eruit gaat... Enjoy!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 juli 2016 - 22:50:
@Iv: tell me more

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 juli 2016 - 9:21:
Op de koperwiek in het oude pand van scapino (dus waar je de trap op moet) op het stuk van de kijkshop en kruidvat. Een hele grote zaal vol met boeken. Engels, nederlands, van alles. En op alles 50% korting. M'n zusje heeft er gister een boek voor 2,50 gekocht (het derde deel van de serie Eragon)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 juli 2016 - 17:27:
Is het zondag open denk je? ;|

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 juli 2016 - 19:47:
Euh weet ik niet. Misschien

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 juli 2016 - 18:58:
Dougal: "Gullik, my friend, you are wiser than you look."
Kranxx: "That's an exceedingly low threshold."

Het boek dat ik aan het lezen ben, is heel fijn. Niet bijzonder, indrukwekkend goed. Maar wel fijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14