Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #252

Offtopic #252

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2016 - 8:46:
Praat maar lekker verder!



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 juni 2016 - 18:25:
Ik gebruik pilletjes en die werken best wel okay, maar verder zou ik ook geen tips voor je hebben. Niet naar buiten gaan?

Also, dinner succesfully made it's delicious

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 juni 2016 - 10:08:
@Jess: ik heb een speciale hor voor mijn raam. Ik heb altijd mijn fan aan in mijn kamer overdag. Ik gebruik medicatie, neusspray en oogdruppels. Je handen goed wassen als je buiten bent geweest. Het liefste ook nog je gezicht. Maar als je make-up op hebt (en veel zo als mij) ga je dat natuurlijk niet doen. Maar bijvoorbeeld aan het einde vannde dag. Je gezicht goed wassen. Daar zitten namelijk ook pollen op. Als je lenzen hebt, die goed schoonmaken. Desnoods overdreven schoonmaken. Als je een bril hebt (geld ook voor zonnebril) afspoelen. Water is je beste vriend. Regelmatig je haar wassen. Daar zitten ze ook in. Pas op met kleding. Als je in een plant rijke omgeving bent geweest. Die kleding in de was gooien. Verder je kamer goed laten doorwaaien. Klinkt raar. Maar met zo'n speciale hor krijg je geen pollen binnen. Wel in de winter die hor goed schoonmaken. Verder zit ik zelf aan hele zware tabletten. Die bij mij voor geen reet helpen maar dat terzijde. Denk dat ze jou eerst aan wat milde tabletten zullen zetten. En als die niet helpen aan wat zwaardere. Maar als je het zo er als mij hebt, dan kan je je lol nog op. Want ik zit aan de zwaarste tabletten die er zijn. En die helpen nog niet. Ja voor twee uur en dan niet meer.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 juni 2016 - 20:54:
Yara, moet jij misschien niet eens overwegen om van die immunotherapie te doen, als je zulke heftige klachten hebt?
Zelf gebruik ik neusspray, zodat ik niet de hele dag zit te niezen & was ik mijn handen en gezicht als ik buiten ben geweest en dat werkt best goed.

Also, I'm so out of it dat ik er na een kwartier pas achter kwam dat het water voor mijn sperziebonen maar niet warm wilde worden OMDAT IK VERGETEN WAS DE STEKKER VAN HET KOOKSTEL IN HET STOPCONTACT TE STEKEN .___.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 juni 2016 - 22:22:
Hoeveel mensen hebben hooikoorts? o.o Ik heb het niet en besef nu pas hoeveel geluk ik daarmee heb. Maar ik ben dan ook echt nergens allergisch voor.

Ik heb vandaag hazelnoot-anijskoekjes gebakken en daarna met aardbeienijs gegeten. So good

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 juni 2016 - 23:08:
@Juul: ik ga morgen afspraak bij de huisarts maken. Want vandaag was echt complete hell. Ik heb de hele dag echt maar weinig mee gekregen omdat ik mijn ogen niet open kreeg. Horrible. Dus ik hoop dat er nog zwaardere medicijnen zijn. En anders inderdaad Immunotherapie

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 7 juni 2016 - 10:46:
Wat is Immunotherapie?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juni 2016 - 12:53:
@Cyn: dat ze je immuunsysteem gaan overbelasten of 'uitzetten' zeg maar. Om zo de allergie te kunnen bestrijden. Ze doen het meestal met kanker. Zo kan je eigen afweersysteem de kankercellen kapot maken. Inplaats van chemo. Maar het gebeurt ook met allergieën zoals hooikoorts.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 juni 2016 - 15:47:
Basically krijg je het allergeen toegediend om je immuunsysteem er uiteindelijk toe te dwingen (dit kan drie tot vijf jaar in beslag nemen) de stof niet meer als een bedreiging te zien, waardoor je er dus geen allergische reacties meer op krijgt. Meestal krijg je injecties.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 juni 2016 - 17:06:
Een vriendin van me heeft het gehad en die is volgens mij echt al heel jong begonnen en dit jaar is ze er eindelijk vanaf gekomen. Zij had inderdaad injecties en moest dan volgens mij elke maand terugkomen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 juni 2016 - 17:23:
Thanks! En daar zal ik zeker wat aan hebben, Yaar. Ga sowieso m'n bril vaker wassen. En ik moet afleren van m'n ogen af te blijven.

Oh Guys telkens als ik bij As thuis ben voelt t alsof ik bij familie ben. Alsof ik thuis ben. Haar ouders en broer behandelen me alsof ik deel uitmaak van het gezin en t is zo prettig

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 juni 2016 - 19:41:
Da's fijn, Jess :]

Ik zag net op twitter "Waalwijk" opeens tussen de trending topics staan & deed echt zo'n double-take, van: "oh, Waalwijk - WACHT HUH?". Maar blijkbaar staat er iets in de fik op het industrieterrein ._.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 7 juni 2016 - 20:01:
M'n lievelingsneef wordt morgen 26 en m'n moeder heeft een Boratzwempak, a.k.a. de legendarische mankini, voor hem besteld in neongroen

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 juni 2016 - 20:02:
Omg

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 juni 2016 - 20:05:
HAHA OMG _0_

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juni 2016 - 23:24:
@Jess: ik hoop dat je er wat aan hebt. Also, was jij degene die mij op snapchat heeft toegevoegd??



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12