Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #252

Offtopic #252

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2016 - 8:46:
Praat maar lekker verder!



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 juli 2016 - 22:08:
Yep... En zij is dan weer het nichtje van een hele goede vriendin van mij, die ook bij ons in het jaar zat. Ik wist wel dat hun familie groot was, maar Damn. ze hebben nu dus ook al heel wat (achter)neefjes en nichtjes.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 juli 2016 - 15:06:
Tien kinderen, da's bizar veel o.o

Ik herinner me mijn diplomauitreiking niet echt. Volgens mij kreeg ik een boek en een speech van mijn leraar Duits omdat ik een tien stond voor zijn vak... Maar dat kan ook een andere dag zijn geweest.

Also @Iv; we krijgen toch wel foto's, right?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 juli 2016 - 15:25:
Op mijn diploma uitreiking werd er even gementioned dat ik dol ben op Harry Potter, waarna m'n neefje over niks anders praatte, en mocht mijn favoriete leraar mij m'n diploma geven <3
Maar onze diploma uitreiking was heeeeeel klein. Want m'n school is heeeel klein XD

En idd Iv. We willen wel foto's *whatsapaapje*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 juli 2016 - 16:13:
Tuurlijk krijgen jullie foto's

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 4 juli 2016 - 18:53:
Ik ben net klaar met werk en waarom zijn nectarines zo populair??? Waarom geen perziken? Of pruimen? Ik heb geen perziken gescand vandaag. Ook geen pruimen. Maar heel veel nectarines. Meer nectarines dan appels en peren, geloof ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 juli 2016 - 19:58:
Zijn ze toevallig in de aanbieding deze week? Want dan gaan producten heel snel

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 4 juli 2016 - 20:06:
Ik heb vandaag voor het eerst "The Abominable Bride" gezien en alles wat ik kan denken is "awjdfhiusdhfkdsjhfouisahbfkl" en "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 7 juli 2016 - 15:00:
Dubbelpost
Op de een of andere manier bedenkt mijn tandarts nu pas dat ik misschien wel een beugel kan gebruiken. Om mij heen zijn vorig jaar alle beugels er uit gegaan, en ik krijg pas op mijn 15e een beugel. But oh well, mijn tanden worden er wel mooier van uiteindelijk.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 7 juli 2016 - 15:44:
Dan zien we over een jaar of langer tandpastasmile-Vera (: Het kan wel voor een irritante pijn zorgen, btw.

Ik heb eindelijk vrij(eigenlijk had ik nog school maar mijn leraren hebben me vrijgelaten) dus nu kijk ik ATLA en ik ben zo happy

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 7 juli 2016 - 17:30:
@Nynke: Hmm, yeah. Behalve dat mijn tanden verschrikkelijk geel zijn but shhhtt. Also yes bedankt voor me herinneren, ik wil hem nog bingen met een vriendin van mij (want blijkbaar had ze het nooit gezien??)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juli 2016 - 17:30:
Volgens mij was ik 11of 12 dat ik beugel kreeg. En ik was net 14 en toen ging die er alweer uit. En een aantal weken later kreeg ik zo'n draadje achter mijn tanden. En sindsdien staan ze nog steeds als toen mijn beugel eruit ging.

Ik heb vandaag als surprise de babykamer van mijn zus (Slaapkamertje van mijn nichtje) opgeruimd. Want dat was mij toch een k*tzooi. Ik weet niet wat ze ermee hadden gedaan maar oh my god. Gelukkig kan ze nu gewoon weer in haar eigen bedje slapen. Dus als ze volgende week terug komen van vakantie kunnen ze het opgeruimde kamertje zien.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 juli 2016 - 19:14:
Ik was 12 toen ik m'n beugel kreeg en volgens mij zestien/zeventien toen hij eruit ging. En mijn tanden zijn ook geel, maar daar kan je vaak niks aan doen. Kan aan je speeksel enz liggen

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 juli 2016 - 19:15:
Een klasgenootje heeft de hare net gekregen en die is achttien.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 7 juli 2016 - 20:03:
Tanden zijn sowieso toch ook geel? Of gelig, anyway. En ik zal mijn beugelleeftijd ook even delen: ik was negen toen ik een vlinderbeugel of whatever kreeg, vanwege mijn overbeet van bijna een centimeter. Toen ik 11 was kreeg ik de blokjesbeugel en vlak voor m'n dertiende ging 'ie eruit. Dit weet ik nog omdat op de foto van de eerste klas je m'n scheve tanden met beugel ziet en op de foto van de tweede geen beugel. Ik heb af en toe echt gatenkaasgeheugen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 juli 2016 - 20:10:
Toen ik klein was, zei mijn tandarts dat ik geen beugel nodig had voor mijn overbeet omdat die niet zo groot was. Nu bijt ik steeds mijn wangen open door die overbeet. Dus misschien ga ik als 23-jarige ook nog aan een beugel beginnen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20