Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #252

Offtopic #252

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2016 - 8:46:
Praat maar lekker verder!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 juli 2016 - 22:49:
gebarbecued :p maar nice.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 21 juli 2016 - 1:59:
Wanneer je een hele dag op het strand bent geweest en twintig kilometer met tegenwind hebt gefietst en je bent heel moe en een beetje verbrand maar je hebt inspiratie dus sleep is for the weak.

Voordeel van hitte: ouders horen het toetsenbord van mijn laptop niet door de ventilator die op de hoogste stand staat te blazen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 juli 2016 - 12:16:
Weet iemand waarom je bepaalde dingen droomt? Bij sommige dromen kan ik nog denken van ja, daar ben ik veel mee bezig geweest, maar... Bij de helft van mijn nachtmerries niet. Vanochtend werd ik bijvoorbeeld bijna huilend wakker, maar ik weet niet waar die nare dromen vandaan komen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 juli 2016 - 12:21:
Sowieso heeft het wel iets te maken met waar je je mee bezig houdt, maar het kan uit je onderbewustzijn voortkomen of door heel vreemde associaties komen. Dus dan kan je het niet echt achterhalen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 juli 2016 - 13:35:
Mh, okay. Ik werd vannacht half huilend wakker omdat ik droomde dat Dyl overleden was en ik zelf heel ziek was. Het leek allemaal zó echt en ik ging meteen dingen checken of t waar was, zoals iMessage openen maar het laatste was "slaap lekker schat, ik hou van je. Droom fijn." En ik zat er echt naar te kijken van nou, dàt is zeer zeker niet gelukt. ._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 juli 2016 - 13:42:
Dat is op zich niet zo gek, Jess. Er zijn momenteel best wel veel mensen in je leven ziek, of niet? Natuurlijk maak je je daar dan zorgen over en dat vertaalt zich naar je dromen. Het is een bepaalde manier van stressverwerking. Probeer er niet nog meer stress door te genereren door erop te focussen, want het zijn alleen maar dromen. Ze hebben geen effect op de werkelijkheid.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 juli 2016 - 18:16:
Hmm, dat is waar. 't Is ook gewoon.. Ik dacht er eindelijk van af te zijn, van al die nare dromen. ;-;

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 juli 2016 - 20:52:
Kunnen jullie allemaal even een prayer circle voor me houden? Ik zit aan 't begin van een period en ben begonnen met de pil te nemen, zodat ik door de hormonen misschien regelmatiger wordt dan eens elke xx maanden/jaren.
Sorry voor de TMI als je dit niet wou weten. :'

En om verder een conversatie te starten: hoe is jullie vrijdag? En hebben jullie plannen voor het weekend?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 22 juli 2016 - 20:56:
Ik heb lang geslapen en heb daarna gewerkt, dus het was wel oké opzich. En dit weekend weer werken (:
Caissière zijn is wel saai tbh

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 juli 2016 - 21:05:
*Prays for Kay* Ik hoop dat het werkt

En ikke heb een raar weekend. Ik ben vandaag vrij, heb morgen een werkdag en zondag weer vrij. I dont like it, want ik hou heel veel van m'n weekend, maargoed. M'n collega zat liever niet alleen zaterdags ^^ En verandering is ook wel eens goed.
Ik heb morgen tevens ook een buurt barbecue waar ik best veel zin in heb. Ik ken hier eigenlijk nog zero mensen, dus barbecueen met het flat gebouw is een goede manier om de mensen eens te leren kennen ^^.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 juli 2016 - 21:12:
Plannen voor het weekend zijn: morgen nog de hele dag in de auto zitten en zondag uitslapen en niet heel veel doen lol

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 juli 2016 - 11:23:
Mijn vrijdag was heel fijn. Ik had de verjaardag van mijn schoonpaps, en dat was echt heel gezellig. Enige nadeel was dat toen ik terugkwam van de wc, zijn familie het ineens had over ons seksleven? Kwam vast voort omdat Dylans oma van vaders kant gevraagd zal hebben of ik daar sliep, maar het enige wat ik daar aan slapen doe is als ik ineens wegzak - maar blijven slapen mag niet. Was heel ongemakkelijk en ik weet dan nooit hoe ik moet reageren, maar oke. En Hele fijne gesprekken gehad met Dyl daarna. Vervolgens was t wel de hele tijd van "maar laat haar niet te laat naar huis gaan, want ze is op de fiets" want heel die familie is altijd overbezorgd over mij. En dat is heel lief, maar... Het hoeft niet, van mij dan. en toen was z'n opa van "ja want ze heeft een jurkje aan, alleen maar gevaarlijker".

Anyway. Vandaag ga ik waarschijnlijk niks doen, morgen ga ik met een groep vrienden naar de kermis in Tilburg. (:

En ik hoop dat het helpt, Kay ^^. Pil heeft bij mij ook wonderen gedaan, hoewel ik niet zó onregelmatig was.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 juli 2016 - 17:28:
Ik ben home-made vegan tortilla chips aan het maken. De hummus is al klaar en ik kan niet wachten om het samen op te eten. Nom nom nom.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juli 2016 - 22:10:
Ik zit op het terras van ons huis en op dit moment is het al donker, maar toen het begon te schemeren vlogen er een stuk of drie vleermuisjes rond en soms kwamen ze wel heel dichtbij.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 juli 2016 - 2:40:
Ik heb de afgelopen tijd steeds meer moeite met mijn motorische problemen en ben daardoor vaak huilend de tatami afgestapt na een judotraining, bang dat ik nooit mijn zwarte band zal halen, omdat ik alles behalve soepel ben, zelfs na drie jaar... En mensen ook merken dat het komt omdat mijn lichaam dus niet "meewerkt", omdat ik wel duidelijk kan maken de techniek te snappen... En ik besef nu opeens dat het dus extra mooi is dat ik sinds ik daar train elk seizoen met een nieuwe band ben geëindigd, zo van "maar ook ik kan het" en groen is nog helemaal niet zo ver (wit/geel/oranje/groen/blauw/bruin/zwart(en daarna is t meer uit verdiensten zoals heel wat bijdragen aan de sport, en bij de kindjes vooral gaat t eerst in slippen)... Toch doe ik het. Ik Ben zo opgelucht dat m'n trainers beseffen wanneer iets biet soepel gaat omdat ik de techniek niet beheers vs motorische redenen... Maar .. Dit is wel heel, heel motiverend. Like... Zelfs als ik nooit zo soepel zal gaan worden als mijn zus en ik mijn judo niet met dat van haar kan vergelijken, doe ik het toch maar mooi. Wie weet heb ik uiteindelijk ook die zwarte band.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20