Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #252

Offtopic #252

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2016 - 8:46:
Praat maar lekker verder!



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juni 2016 - 18:09:
En dat is dan Amerikaans hoe?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 juni 2016 - 18:37:
Well, op zich is dat best het idee van de American Dream, dat je zelf iets op poten kunt zetten en kunt runnen, ongeacht je afkomst. Dat het in de praktijk in de VS niet zo werkt, is een ander probleem.

Ik vind het alleen zó meh dat de afdelingen vernoemd zijn naar wezens uit Native-American-mythologie, maar de school verder niks te maken heeft met Native Americans, als in, ze hebben niet geholpen met opbouwen of wat dan ook. Het geeft zo'n enorm kolonialistisch gevoel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 juli 2016 - 23:06:
Vandaag heb ik een belangrijke beslissing genomen. Het voelde juist om het precies vandaag te doen. En de reactie die ik kreeg was ook erg positief dus ik ben super blij.

Ik heb vandaag het besluit genomen om aan mijn kat te vertellen dat ze geadopteerd was. En ze heeft ons maar voor de helft van de avond genegeerd. Maar toen ik eenmaal vis aan het maken was voor haar, was ze het alweer vergeten. En nu ligt ze met een volle buik met vis op mijn voeteneinde te slapen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 juli 2016 - 8:02:
Yaar

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 juli 2016 - 9:35:
Ik kan me voorstellen dat dat een hele heftige beslissing was Yaar. Fijn om te horen dat ze het zo goed heeft ontvangen

Ik ga vandaag naar Nieeeeelsoooon <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juli 2016 - 11:35:
@Iv: Whaaaaaaat? ^^
@Jenn: zeker zeker. Daarentegen heeft ze mij wel de halve nacht wakker gehouden. Maar dat laten we maar even te buiten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 juli 2016 - 12:15:
@yaar you know what

Ik heb donderdagavond m'n diploma-uitreiking and honestly het jurkje dat ik heb gekocht is cute af. Ik zie alleen echt heel erg op tegen het wachten, want het duurt van half acht tot elf (!) en ik zit erg achterin in het alfabet :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juli 2016 - 19:58:
@Iv: yeah, I know what.

Also, bij mijn diploma uitreiking ging het op alphabetische volgorde qua voornamen. Dus ik was als aller aller aller laatste, ik werd ook nog afgekraakt door mijn mentrix en mensen liepen de zaal al uit terwijl ik mijn handtekening nog moest zetten/bezig was met mijn handtekening te zetten. Dus het kan echt niet erger dan mijn diploma uitreiking.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 juli 2016 - 16:32:
That sounds absolutely terrible. Je hebt wel gelijk tho, denk niet dat het veel erger dan dat kan worden. Nja, ik zie wel. Het gaat uiteindelijk om wat ik daar krijg, namelijk m'n diploma en daarmee sluit ik weer iets af.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 juli 2016 - 19:36:
Precies. Ik had ook nog een heel feest nadat iedereen zijn diploma had gekregen. Maar mijn ouders hadden een reservering bij een restaurant gemaakt als cadeau voor het behalen van mijn diploma dus ik heb het feest geskipt en ben zo weggegaan. Heb niet eens mensen gedag gezegd. Was helemaal klaar met die school. Diploma was binnen. Dus ik kon eindelijk weg daar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juli 2016 - 19:42:
Ik vond je school er wel gezellig uitzien. ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 juli 2016 - 19:42:
Mijn diploma-uitreiking was niet ... Interessant. Je kreeg een verhaaltje en moest raden over welke student t ging. Hadden maar twee examenklassen dus waren zo klaar. En toen gingen mijn ouders, zus, Bodine en ik naar huis om voetbal te kijken. Schooljaar erop goed contact gehouden met mijn mentor en besloten dat jaar naar de diploma-uitreiking te gaan, want er waren best wat klasgenootjes definitief gezakt dus die deden dat jaar nog eens eindexamen. Alleen... Betekent dat wel dat ik achteraf onbewust bij Dylans diploma-uitreiking ben geweest, aangezien hij een jaar onder mij zat.

En ik ben bij die van mijn havo school geweest ook al deed ik zelf geen examen. Dat ging veel sneller dan verwacht. Maar ze begonnen met een speech voor de ouders van een klasgenootje, want zijn was hun tiende (!) kind dat haar middelbare daar had afgerond. Haar broer was mijn leraar vanaf groep vijf ofzo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juli 2016 - 19:45:
Oh ja, ik was op jouw uitreiking! Helemaal vergeten o:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 juli 2016 - 21:32:
Tiende kind?!?!?!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 juli 2016 - 21:46:
Ik vond je school er wel gezellig uitzien. ^^
Niet die school. Andere school.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19