Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 12:11:
Uhuh, ik hou echt van Antwerpen. 't Is zo'n fijne stad.
Ik ga er vandaag weer heen met een vriendin, koffie drinken en in het park lezen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 12:21:
Ik wil ook nog een keertje naar Antwerpen, maar ver weg enzo en ik heb nog niet echt de tijd gehad om apart naar een stad te gaan. Meestal kom ik in nieuwe steden door de meetings (en evenementen). XD

Ik ben gister naar de boekenmarkt in Deventer geweest en ben daarna nog superlekker uit eten geweest en yay fijn weekend enzoo ^^
Zijn jullie een beetje van de vakantie aan het genieten?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2016 - 12:25:
Ik zit er aan te denken om een stuk van mijn haar eraf te laten knippen. Het komt nu bijna tot mijn stuitje en het wordt honestly een beetje too much too handle (de hoeveelheid conditioner die ik erin smeer elke wasbeurt is toch wel weg veel). Ik wil het nog wel lang hebben, tien centimeter of iets minder onder de bovenkant van mijn schouders lijkt me wel wat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 12:38:
Ga je het doneren, Nynke?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2016 - 12:41:
Ik weet het niet. Het is slecht haar (geverfd, gebleekt, etc) dus ik denk het niet. Maar als het kan, dan wel.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 20:47:
Kijken jullie naar de Olympische Spelen? Ik was eigenlijk niet van plan dat te doen, gewoon alles mee te krijgen via het nieuws en Facebook, maar ik heb net naar vrouwenrugby zitten kijken en het is zo'n coole sport om toe te schouwen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2016 - 21:35:
@Bella ik woon onder de rook van rotterdam, al zo'n beetje m'n hele leven haha. Het accent (-achtige) dat ik daardoor heb is voornamelijk vermakelijk voor m'n limburgse vrienden

@nynke als je het kan doneren zou ik het zeker doen. Ik wil mijn haar ook graag doneren, maar na een bepaalde lengte wordt het vaak dun enz, dus das best jammer \:

@kay neh, ik volg het niet echt. Maar dat komt ook wel omdat ik op vakantie ben en liever bij het zwembad lig dan tv kijk haha. Ik hoor 's avonds op het nieuws wel of Nederland medailles heeft ja of de nee

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 aug 2016 - 21:47:
Ik volg t best wel. Hou de Rio app in de gaten omdat ze niet al t judo uitzenden, en thuis staat de tv vanaf twee uur de hele dag op de NPO 1 voor Rio Live. Ik vind de meeste dingen ook echt leuk om te zien. Het enige wat me echt niks deed was tafeltennis. Gister werd ik heel naar van toen van Vleuten viel tijdens het fietsen though, was heel erg geschrokken. Maar toen wonnen we alsnog goud, dus dat was toen extra mooi.

Oh, en Bella, ik kom trouwens uit Nijmegen. Woon hier al m'n hele leven.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 22:19:
Ik kijk eigenlijk niet echt TV. Dus ik volg alles op het nieuws. Maar als de paarden komen ga ik denk ik wel eventjes voor de TV zitten ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 aug 2016 - 22:48:
Er is wel een hele grote kans dat ze het niet (volledig) uitzenden, dus ik raad je NOS.nl/rio2016 aan. Judo werd de eerste dag ook niet uitgezonden, en vandaag viel de tweede (en laatste, snik) ronde van Sanne Verhagen samen met tafeltennis. Dus... Toen werd tafeltennis uitgezonden. En tussendoor switchten ze naar het roeien. Maar praktisch alles wordt op hun site uitgezonden via streams, staan op precieze tijden bij enzo.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 22:52:
Ooohh thanks Jess Ik wil het wel graag zien namelijk. Maar ze kunnen natuurlijk ook niet alles uitzenden. Zo gaat het nu eenmaal ^^
Maar wel handig die website!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 aug 2016 - 23:04:
Ja precies. ^^ Echt heel fijn, hoewel t natuurlijk een stuk minder chill kijkt dan comfy oo de bank (hoewel dat met een laptop anders is natuurlijk)

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 9 aug 2016 - 0:15:
@Jess & @Iv: Ahh Nice
@Kay: Zou het wel willen volgen, maar ik ben zo'n persoon die liever naar netflix kijkt dan een specifieke sport

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 aug 2016 - 14:55:
Hey guys ik heb een vraagje over het fanfic boek. What happened

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 aug 2016 - 16:56:
@Kay; ik kijk het niet echt. Soms zegt mijn vader wat er is gebeurt en af en toe op het nieuws hoor ik dingen. Maar verder kijk ik het niet. Zou wel heel erg graag het turnen en paardensport willen zien. Dat vind ik altijd wel interessant.

Ik ben mijn MacBook aan het updaten. En hij ging van 4 minuten naar 2 uur naar 56 dagen. So that escalated quickly. Heb de update gestopt en opnieuw gestart. Nu staat hij op 1 uur en 18 minuten. En telt hij gelukkig af. En niet bij.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11