Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 sep 2016 - 7:37:
@yaar ik had een salami pizza

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 sep 2016 - 11:03:
@Iv: ik zei letterlijk hard op: 'Ah iel'. Dus je kan wel merken dat een salami pizza mijn favoriet is.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 sep 2016 - 18:52:
Ik ben nu dus in Londen en ben zo niet goed in dit soort situaties. Ik moet dus nu ergens gaan eten en als het goed is kan dat in het hostel. Maar idunno en ik ben supershy. Maar ik weet dat als ik het niet vraag ik een vrij grote kans heb om om te vallen so I Really do not have a choice...
Maar ik vind het zo eng want ik haat het om mensen zo te botheren en ik ben steeds bang dat ik iedereen in de weg loop en dingen verkeerd doe :' Struggles.
Upside: Ik heb nog twee dagen en een avond vrij voordat ik hoef te werken. So idunno wat ik morgen ga doen maar ik denk dat ik de stad ga verkennen ^^.

What are you all up to dit weekend?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 sep 2016 - 19:12:
Gewoon vragen, werknemers zijn er om je te helpen en vragen aan te stellen. En het is ook vrij belangrijk én een vrij normale vraag om te vragen.
Veel plezier in Londen, trouwens! :3

Ik was vandaag met m'n zus op stap, de rest van de avond die ik niets want een deel van de plannen zijn weggevallen, en morgen ook niet. Vind ik op zich wel fijn, zo'n beetje relaxen tijdens het weekend.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 sep 2016 - 19:12:
Gewoon vragen, werknemers zijn er om je te helpen en vragen aan te stellen. En het is ook vrij belangrijk én een vrij normale vraag om te vragen.
Veel plezier in Londen, trouwens! :3

Ik was vandaag met m'n zus op stap, de rest van de avond die ik niets want een deel van de plannen zijn weggevallen, en morgen ook niet. Vind ik op zich wel fijn, zo'n beetje relaxen tijdens het weekend.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 sep 2016 - 20:51:
Ik ben uiteindelijk inderdaad gewoon naar beneden gegaan en er zijn echt hele toffe mensen ^^. Iemand stelde me voor om rond 11 uur naar de bar te gaan vanwege de studenten die nu heel veel komen. Maar ik ben dus helemaal niet zon persoon die op die manier goed is in socialicen(?) en ik zou daar echt de hele avond een beetje akward staan. Maar misschien ga ik ook gewoon wel heen. Want wie weet kom ik nog wel leuke mensen tegen. Ik vind dat alleen al zooo spannend : x

@Kay lekker relaxt inderdaad ^^. Geniet ervan, voordat je stage begint ^^.

Edit: Ben uiteindelijk niet naar beneden gegaan want ik ben zoooo moeee :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 0:20:
@Jenn: volgens mij heb ik wat gemist. Waarom ben je in London?

Also, ik ben vandaag met mijn vader naar de "broer" van mijn vader geweest. Want hij en zijn vrouw hebben een nieuw huis gekocht en zijn onlangs verhuisd. Dus natuuuuuuurlijk moesten wij even langs om het nieuwe huis te bekijken. Helemaal goed gekeurd! En zijn net terug thuis. Morgen gaan we de woonkamer verbouwen en dan zit het weekend er al weer op.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 18 sep 2016 - 0:36:
Ik heb net achter de bar gestaan voor een tuinfeest (illegaal, want zwart werken en ik ben nog geen 18 maar who gives a fuck) en biertappen is zooo leuk (:
Mijn poten doen nu alleen wel pijn

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 sep 2016 - 0:46:
Stage, toch Jen? Lekker vroeg slapen idd en er zijn zat avonden waarop dat ook kan. Ik ben daar normaliter ook slecht in, maar op bijvoorbeeld vakantie met m'n gezin merk je dat anderen ook gesprekjes aanknopen dus hey, wie weet!! Succes en have fun tho.

Ik ben gisteravond even naar m'n beste vriendin geweest, maar omdat ik zon last had van m'n blessure was dat echt abusrd vermoeiend. Vanochtend werd ik wakker en leek het mee te vallen; toen draaide ik me om en was het alleen maar erger. Nu heb ik gelukkig pijnstilling van mama die werkt, aangezien ik gewoon lag te janken fan de pijn. Ik word er alleen een beetje suf van, maar ach. Normaal zou ik zaterdag naar Dyl gaan, maar ik zag het ook niet zitten om daar chagrijnig en moe van de pijn te zitten dus hij had ook zoiets van "rust alsjeblieft lekker uit en denk aan jezelf" dus dat is fijn. Verder bestond mijn halve dag uit Pokemon spelen en ik heb nu eindelijk Pokemon X uitgespeeld. ^^

Morgen de kraker tussen Feyenoord en PSV kijken en met hoe Feyenoord op dreef is, heb ik er ook echt zin in. : D

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 sep 2016 - 9:35:
Als feyenoord het presteert om van Manchester te winnen, dan kunnen ze PSV ook wel aan denk ik zo.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 sep 2016 - 13:49:
Jaa, dat is ook wat ik dacht, Iv. Ik was donderdag ook echt heel aangenaam verrast.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 18 sep 2016 - 14:21:
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in die wedstrijd want SC Heereveen voor lyfe en verder geef ik niet om voetbal behalve als het Oranje is heh

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 18 sep 2016 - 17:34:
FC Groningen heeft ook ineens met 5-1 gewonnen van Utrecht, alles is mogelijk

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 sep 2016 - 17:42:
Vijf punten voorsprong op PSV, al zes weken koploper - mooie dag dit. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
VOL!


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20