Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 aug 2016 - 1:28:
Ik heb liever lente/herfst ja, of gewoon een graad of twintig-vijfentwintig. Regen is fijn als ik wil slapen of nergens heen hoef, maar het heeft vaak zat mijn plannen buitenshuis verpest dus heb liever zon. Meer richting winter betekent wel dat ik van mijn allergieën afben, maar ja

Ik kan overigens niet slapen want ik voel me al de hele dag niet lekker en heb blijkbaar ook een beetje verhoging en het is alsof het niet door wil zetten:/

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 aug 2016 - 12:01:
Ik heb liever lente. De overgang van lente naar zomer. Of winter met sneeuw, zolang ik niet hoef te fietsen.
Eigenlijk kan ik vooral niet tegen de Nederlandse zomer omdat het altijd zowel warm als vochtig tegelijkertijd is, en dan wordt alles zo plakkerig en dat haat ik.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 aug 2016 - 12:50:
@Jess: heb jij daar ook al last van? Ik loop echt al drie dagen met dat gevoel. Vreselijk irritant. Kreeg gister ook nog last van mijn keel. Dus als het doorzet, krijg ik vast een keelontsteking. --'

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 19 aug 2016 - 22:02:
M'n neef heeft een pad gevonden in de tuin (als in de amfibie) en mijn vaders enige reactie was "Die kun je likken, daar word je stoned van."
DAD PLS

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 20 aug 2016 - 15:03:
Dad goals tho

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 aug 2016 - 20:33:
Haha, Nynke, jouw vader klinkt een beetje als de mijne. We hadden het vandaag over de afdelingen van Zweinstein (hij heeft alleen de films gezien).
Over Huffelpuf: "Dat klinkt als een oud rond tovenaartje dat bij het haardvuur zit met een oliebol. Ik bedoel, Ravenklauw klinkt nog als iets stevigs, maar Huffelpuf klinkt als 'geef me nog een soesje'."
Mijn moeder: "Bedankt hoor, ik ben een Huffelpuf!"
Mijn vader: "Dat klopt dan toch? Jij houdt erg van soesjes."

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2016 - 21:38:
Ahhahahaha geweldig.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 20 aug 2016 - 22:09:
Haaaa yess

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 aug 2016 - 22:34:
Hahaha aawhh goede opmerking though

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2016 - 23:55:
Okay, jongens ik heb een probleem. Mijn zusje ziet heel erg tegen komend schooljaar op. Ze zit al met een deel van haar klas in een groepsapp en daar hebben ze dus al een beetje de pik op haar. Ze maken geintjes over haar status enz en iemand gebruikte haar profielfoto als haar eigen. Zovan "dit ben ik". Nu ken ik de man die haar mentor wordt en hij is hartstikke aardig en ik weet dat hij haar kan helpen. Aan de ene kant wil ik hem om hulp vragen en vragen of hij haar en de situatie in de gaten wil houden, maar aan de andere kant weet ik dat het mijn plek niet is om dat te doen. Maar ik wil niet dat mijn zusje straks hetzelfde mee gaat maken als ik, dat ze wordt gepest en dat ze met de dingen aan de haal gaat die zij gewoon leuk vindt. Ik weet hoe kut je je daardoor kan voelen en ik wil niet dat zij dit meemaakt. She can be a pain in de ass, maar dat verdient ze niet. Wat denken jullie dat ik moet doen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2016 - 4:01:
Ik zou haar stimuleren om op haar mentor af te stappen. Desnoods kunnen jullie samen gaan, maar dan neem jij iig niet het recht in handen. Zou je dat met haar kunnen bespreken?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 aug 2016 - 13:51:
Wat Bodine zegt.
Also, ik weet niet hoe goed je hierover met je zusje kunt praten, maar misschien kun je haar iets over je eigen ervaringen vertellen? Of een paar subtiele tips geven of zo?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 aug 2016 - 18:56:
Ze weet wel van mijn ervaringen en dat het deels opgelost is door mijn mentor. Ze weet dus hoe een mentor kan helpen, maar m'n zusje heeft een hele andere persoonlijkheid, dus het zal niet zo makkelijk zijn om haar dat ook echt te laten doen. Mijn ouders houden der in ieder geval ook goed in de gaten, dus ik hoop dat het goed komt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2016 - 19:20:
En als jij mee gaat?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 aug 2016 - 22:02:
Even random tussendoor omdat we thuis net niet meer bijkwamen:
mijn ouders hebben een collega die Hoes heet van achteren en op een gegeven moment grapte hij tegen de nietsvermoedende secretaresse dat hij een website had gemaakt, hoes.com, en dat ze die eens kon bekijken. Went about as well as you'd expect :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17