Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 sep 2016 - 23:50:
Ik moet morgen om zeven uur op en hoewel dat voor de meesten hier mee zal vallen is dat voor mij echt om te janken zo vroeg. Mijn eerste twee schooldagen begonnen best laat en dan was ik rond half negen wel al een beetje wakker en zo, maar toch zakte ik telkens weg dus morgen wordt erg wennen. Maar gelukkig maar een kort dagje dus dat is super chill. Ik slaap alleen al tijden slecht want ik heb best vaak hoofdpijn en soms is het zo erg dat ik er een beetje misselijk van word, maar ik vermijd de dokter het liefst.
Maar half vier van Yara is wel echt extreem vroeg en een tijd dat ik vaak net in slaap begin te vallen. Bah.

En succes allemaal! Jen met stage en Cyn met de eerste lange dag en Iv met tickets en. <3
Hoe is jullie week tot nu toe?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 sep 2016 - 10:36:
@Kay&Jenn: ik ben met mijn vader mee. En die staat iedere ochtend om half 4 op om dan om 4 uur in de auto te stappen en naar zijn werk te rijden. Het is voor een goed doel vandaag. Er zijn namelijk een aantal dingen die fout gaan met een aantal klanten en mijn vader wil dat ik dat noteer. Zodat we dat kunnen doorgeven aan het bedrijf zelf. Zodat er een oplossing komt. Dus ja, dan moeten we vroeg ons bed uit. Kan nu al noet wachten tot ik vanavond erin lig. Mijn concealer heeft moeite mijn wallen te bedekken.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 9 sep 2016 - 19:03:
Ik hou van de textuur van spinazie like it feels so unreal

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 sep 2016 - 23:44:
Dankje Jess<3
Ik heb de hele dag volgehouden en niet heel veel hoofdpijn gehad, daar was ik super blij mee.

Also: ik kreeg vanavond via facebook-messenger ineens een extra oppasbaantje aangeboden van een moeder van mijn stage (peuterspeelzaal) super leuk!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 sep 2016 - 8:21:
Oh Cyn wat leuk! Das zeker een complimentje naar jou toe denk ik zo.

@veer random, maar kinda same haha

Vanavond is er balans in de winkel en thank god dat ik daar niet voor ben ingeroosterd. In plaats daarvan mag ik tot zeven de kassa onder controle houden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2016 - 14:51:
Het is zo grappig dat ik een jaar geleden zou zeggen omg zeven uur opstaan en nu haha zeven uur zit ik al zo'n beetje in de auto naar m'n werk #burgerlijk

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 sep 2016 - 18:51:
Zo stom, ik weet en zie aan de puntjes van mijn haar dat het absoluut wel groeit (foto's vergelijken etc.) maar ik merk er ook weer helemaal niets van. Zo irritant, want ik wil het graag zo lang hebben! Het is nu ook wel lang, maar ik wil lang lang. Eh jep.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2016 - 19:15:
oh dat probleem heb ik ook

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 sep 2016 - 20:52:
Ik ben sinds een half jaar geleden eindelijk eens wat beter gaan zorgen voor mijn haar. De juiste shampoo enzo gebruiken en merk eigenlijk wel een beetje dat het groeit. Maar ik verwaarloosde m'n haar dan ook heel erg daarvoor dus daar ligt het misschien aan ^^.

Ik kijk Dance Dance Dance en vind het zo'n fijn programma <3. Ik heb dat met zo weinig tv programma's. Buddy en Robin zijn zo leeeeuk <3
Edit: eigenlijk word ik gewoon heel blij van Buddy. *Fangirlt*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 sep 2016 - 22:42:
Buddy is zo schattig, maar hij kan ook gewoon echt goed dansen. Ik ben fan haha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2016 - 7:33:
Morninnnnnn hoe ziet iedereens week eruit

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 sep 2016 - 7:54:
Mijn week ziet er supertof uit eindelijk! Vandaag nieuwe spulletjes kopen met m'n moeder en heel eventjes naar school, morgen ga ik waarschijnlijk (eindelijk) weer naar de kapper en de rest van de week gebruik ik om te tekenen en nieuwe dingen uit te proberen. Want ik ben eindelijk eens een weekje vrij <3
Vrijdag zit ik in de bus onderweg naar Londen Dus ja, m'n weekje is best amazing.

En de rest? Hoe gaat het bij iedereen op school bijvoorbeeld?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 sep 2016 - 7:57:
Kinda relaxed, kinda busy. Ik ga dalijk even naar de sportschool en dan vanmiddag werkgroep op de Uni. Morgen, woensdag en vrijdag heb ik alleen hoorcollege 's morgens en donderdag heb ik hoorcollege en werkgroep. Dus het valt deze week nog wel mee, maar moet wel wat Uni werk doen, want ik ben het weekend vrijwel geheel weg met werk en visite bij vrienden enz.

@jen Op Uni gaat het tot nu toe nog wel lekker, maar ja kben net begonnen dus dat is niet zo heel gek haha

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 12 sep 2016 - 8:35:
Ik heb gewoon en normale middelbare school-ritme, hoewel ik wel gewoon het eerste uur vrij heb. Hopelijk weer niet gym want we moeten waarschijnlijk rennen en dat lukt me niet zonder Het Licht al te zien. Verder werk ik zaterdag en zondag, maar ik heb zaterdagavond en -nacht iets leuks voor mezelf geregeld (drinken inschenken etc bij een tuinfeest, ik krijg er €30 voor) dus eigenlijk wil ik zondag niet. Degene die zou kunnen weet pas of 'ie kan morgen of overmorgen maar ik vind t wel best, want ik kan zaterdag ook nog vervanging zoeken.

Er is ge-edit want damn you autocorrect

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 sep 2016 - 11:31:
Dussssssssss de harry potter exhibit komt naar Nederland en de kaartverkoop start vrijdag...... Anyone?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20