Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2016 - 17:28:
Mijn moeder heeft vroeger wel tropenrooster gehad, maar blijkbaar is het in mijn basis-en middelbare schooltijd niet warm genoeg geweest D:
M'n zusje heeft vandaag en morgen ook tropenrooster, maar donderdag wordt het weer normaal.

Bij mij op de Uni is het trouwens verrassend koel, dus das wel lekker. Alleen de bus en de trein zijn gratis sauna's.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 sep 2016 - 17:31:
Het regent. I'm so happy I could cry.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2016 - 17:35:
Je mag de zon inderdaad best terug. Dit is echt niet grappig. Uitgerekend vandaag zaten we ook in de lokalen waar de zon vol op stond te schijnen, dus dat was nogal jammer. Bij mijn weten hebben we nooit een tropenrooster gehad, maar gelukkig is mijn rooster nu heel fijn. En nja - de shuttle naar campus is hier ook wel een sauna, ik ging gisteren voor mijn gesprek even heel snel langs 'n vriend die op dat moment van het ene naar het andere gebouw moest (en ik moest twee uur wachten) en dat was ook echt super warm. Maar dat is wrs meer vanwege de enorme drukte, want de bus op de terugweg was leeg en veel koeler

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2016 - 19:46:
Het wordt morgen nog warmer volgens het weerbericht, maar ik moet langs verschillende plaatsen voor stageplaatsen informeren/solliciteren en volgens mij gaat helemaal bezweet zijn geen goede indruk geven. x)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2016 - 19:53:
maak allemaal zakjes met ijs klaar en bind ze rond je lichaam. Of neem schone shirts mee en trek die aan voor elk nieuw ding.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2016 - 20:05:
"Mevrouw, wat zijn die bobbels onder uw kleren?"
"YOU'VE SEEN NOTHING!!"

Maar schone shirts, of tenminste een handdoek en deodorant, lijkt me een prima plan. c:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2016 - 20:30:
"Mevrouw, wat zijn die bobbels onder uw kleren"
"Dat zijn m'n extra armen."

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 sep 2016 - 20:49:
HAHA Ik zou je echt zonder twijfelen aannemen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2016 - 20:54:
Oké, dus Jen, richt jij even een bedrijf op? Dan kom ik bij jou solliciteren! ^-^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 sep 2016 - 20:59:
Prima! Zo gedaan! Welk werk zou je willen doen? Dan weet ik waar ik me op moet richten.
Wie wil er nog meer bij Jennifer BV komen werken?

Edit 01:34
Okee idc hoe warm het is, ik slaap nooit meer met m'n raam open. Er is net een wesp m'n kamer ingevlogen en ik ben doodsbang voor die beestjes. Nu denk ik dat ie weg is, maar durf ik niet meer te slapen. Ik voel me echt heel bang.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 sep 2016 - 11:22:
Oh, dat gevoel ken ik. Maar ik ben liever bang van beestjes dan dat ik smelt. Kan je geen vliegenraam laten installeren?

Ik ben overigens net bij een mogelijke stageplaats geweest en ze hadden airco in het gebouw. Pls hire me, I need that airco in my life.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 sep 2016 - 12:03:
Dat willen we ook op alle ramen laten doen ^^. Maar ik was zo bang vanacht omg.

Airco is zo fijn! Want het is vreselijk om in een snikheet gebouw te zitten.
Succes met al je sollicitaties!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 sep 2016 - 21:26:
Ja god, ik heb nu ook college in de gebouwen van Letteren, en daar is echt nergens airco (of in ieder geval niet waar ik zit). Jezus man, ik had dinsdag vier uur college (en dat heb ik met bio ongeveer dagelijks, dus dat ben ik wel gewend), maar concentreren was echt onmogelijk door de warmte.
Hier in Groningen zit m'n kamer geluk aan de schaduwkant van het huis, dus meestal is het wel te doen. Maar thuis-thuis is het ook echt killing.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 sep 2016 - 21:34:
Mijn school zou zo'n klimaatsysteem moeten hebben, maar het werkt niet helemaal naar behoren. Beetje jammer, want het gedeelte waar de lucht uit komt zit pal naast waar de lucht erin komt, dus dat speelt ook wel mee. Maar gelukkig zaten we een groot deel van de dag aan de spoorkant van het gebouw en daar valt het enigszins mee. Zou zo graag willen dat er een raampje open kon, want ramen genoeg hier, maar die kunnen allemaal niet open. ):

Oh ja! Van de zomer was mijn buurman aan het koken en het enige wat ik wist was dat het in een tajine bereid werd en dat het súper lekker rook. Dus ik zei tegen papa dat ik me afvroeg wat de buurman aan het maken was. Pap liep daarop naar buiten, zei tegen de buurman dat ik het lekker vond ruiken, waarop de buurman weer zei dat ik even over het hek moest klimmen en het dan kon proeven (of nja, de saus). Dat was echt super lekker en toen zei 'ie dat hij volgende keer ook wat voor ons zou maken. Nu was het maandag offerfeest dus rook het al heel de dag lekker, en aan het eind van de dag riep de buurvrouw me dat ze morgen wat voor me zouden maken. Blijkbaar zijn ze dus dinsdag de hele dag voor ons in de weer geweest, met het bereiden van lamsvlees in die tajine met de kruiden en alles erbij en het maken van een salade met nog wat lamsvlees en het smaakte zó lekker vers en ze hadden stokbrood erbij gebakken (echt super super veel) en dat was ook al heerlijk en en ohhhh. Ja. Dat was wel het hoogtepunt van mijn dag gister. ^^

Hoe is jullie week so far, ondanks de hitte?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 14 sep 2016 - 22:40:
Het gaat wel lekker. School lukt wel, dus das nais.
Op een gegeven moment vamdaag (rond 7 uur ofzo) was het nog steeds 29 graden en we aten op dat moment, en ik vond het koud. Hah. Verder is er morgen weer tropenrooster dus ik ben heel blij. Fietsen is alleen 's ochtends freezing your leghair off, en 's middags "oh zie je dat plasje daar? Ja, dat was ooit Nynke"



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20