Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #255

Offtopic #255

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2016 - 20:43:
Empty

NOG 5 PAGINA'S

4...

3...

2...

1...



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 nov 2016 - 13:22:
@Cyn; oooh boy. 't Gaat over een middeleeuws ridderverhaal in versvorm, en dan specifiek over de halfbroer van de hoofdpersoon en zijn rol als vertegenwoordiger van de Oriënt.

@Kay; wachten hoe 't afloopt en, afhankelijk van de afloop, "I told you so" zeggen? Je kunt niet veel meer doen, je hebt gedaan wat je gevraagd werd. Mogelijk kun je bij de volgende keer dat dezelfde persoon je om raad vraagt erbij zeggen dat 't weinig zin heeft om advies te vragen als je er toch niets mee gaat doen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 nov 2016 - 13:29:
@Kay; wat Dezh zegt, ja. Ik heb ook vaak zat dat mensen mijn advies of negeren of juist de grond in boren, dat ik ook een beetje zo reageer.

Jongens vandaag is mijn officiële eerste stagedag. Ik heb er al ruim 38 uur opzitten en ga alleen vanmiddag laat even langs om een planning te maken en toegang regelen (want ik heb geen pasje en er zijn onvoldoende pasjes en blablabla) met mijn begeleider. Ik heb vanochtend vanuit thuis alles netjes in een dropbox map gezet en ik ben zó enthousiast. Laatst werd ik wel een beetje emotioneel van stage, want twee van mijn fractiegenoten staan op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer en er was dus een presentatie op mijn school (want veel ruimte enzo). Aan het eind zag Tobias (andere collega, die de avond leidde) mij achter in de zaal zitten (waar ik me juist verstopt had om niks te hoeven zeggen) en koppelde dat heel mooi aan de avond - aangezien het dus mijn ROC was en ik hun stagiair was. Dus ik (voor minstens honderd man) vertellen wat ik van de avond vond en dat ik súper trots was stagiair bij een partij te zijn die zó open is en dat ik heel trots was op Rob en Kristie, en toen was Tobias van "en wij zijn heel trots met jou als stagiair" en toen ging iedereen klappen en ik bijna huilen. Erna kwam Kristie op me afgerend om me drie zoenen en een knuffel te geven omdat ze het zo fijn en lief vond dat ik trots was en omg.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 nov 2016 - 13:44:
Als iemand je om raad vraagt en dan alles negeert dat je zegt, wat doe je dan? :'
Een stoel in hun face planten. Works wonders!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 22 nov 2016 - 14:02:
@Dezh Jeetje, dat klinkt héééééél moeilijk en tegelijkertijd super super mooi joh! Ik dacht eigenlijk altijd dat een scriptie een onderzoek moest zijn met een boem-dik verslag. Dus - is dat verhaal dan hetgeen waar je scriptie over gaat of is het verhaal iets dat je moet schrijven voor je scriptie? Als ik nog enige sense maak hier. *blush*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 nov 2016 - 14:06:
@Cyn; het verhaal is gewoon al geschreven, het is een Duits boek uit ongeveer 1210. Mijn onderzoek is een analyse van een van de personages. (:

@Jess; het is zo fijn om te lezen dat je daar zo op je plek bent. Veel plezier vanmiddag! <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 22 nov 2016 - 14:17:
@Jess ik zou ook volschieten als me dat overkwam, hihi. Wel fijn! <3

@Dezh; Ah, op die manier. Wel vet interessant lijkt me, aangezien het ook echt super oud is al.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 nov 2016 - 14:20:
Thanks, guys!<3

Maar echt Dezh, zoooo vet. ^^

Hoe is jullie dag so far though? Voelt iedereen zich goed enzo?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 22 nov 2016 - 14:29:
Mijn dag is rustig. Vanochtend was ik naar school en nu ben ik een reflectie aan het schrijven voor een eindopdracht. En straks een uurtje oppassen. Not much.
En de jouwe?<3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 nov 2016 - 10:12:
Ik ben net door de Harry Potter shop op Utrecht gelopen EN ZOVEEL BOEKEN EN SPUL EN JAAAAA

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 nov 2016 - 10:58:
Jess en ik zijn een gesprek aan het voeren over taal, hoe dat constant evolueert online, hoe dingen een andere betekenis gaan hebben omdat we ze ironisch gebruiken, en hoe bepaalde Engelse termen van het internet in het echte leven terechtkomen om bepaalde dialoog makkelijker te makken (zoals het concept van "triggeren" bijvoorbeeld).

Niet alleen superinteressant, maar nu voel ik me ook nog eens volstrekt volwassen en intelligent. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 nov 2016 - 19:47:
Pokemon series X & Y en team Rocket gebruikt nog steeds hun "prepare for trouble" motto :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 nov 2016 - 21:06:
Zal altijd wel blijven ben ik bang hahaha

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2016 - 16:21:
Guys, we hebben het nog helemaal niet over Sinterklaas gehad :o Gaan jullie het vieren en if yes, hoe/met wie?

Bij mij thuis is 't zoals elk jaar surprises met mijn vaders familie. Ik heb al helemaal een idee voor m'n knutselwerk, maar ik moet nog beginnen. En ik moet op 3 december, de dag dat we 't vieren, tot vijf uur werken, hoera.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 24 nov 2016 - 16:34:
OUI, we doen het zoals ieder jaar met mijn tante en mijn tante en oom. Wij vieren het 4 december :' Ik ben super excited want ik heb overal een link bij gedaan waar je kan kopen wat ik wil hebben dus er kan niets fout gaan en ik kan alleen één groot succes worden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 nov 2016 - 19:43:
Wij vieren het niet :,) Het enige wat wij doen is 's avonds wat lekker eten. Kerst vieren we wel



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11