Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #255

Offtopic #255

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2016 - 20:43:
Empty

NOG 5 PAGINA'S

4...

3...

2...

1...



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 24 nov 2016 - 20:08:
Ik heb geen idee of we het dit jaar gaan vieren. Ik weet al wat ik wil hebben (voor eens een keertje) maar mijn vader is de tiende wel jarig, dus ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2016 - 22:30:
Wij vieren het niet. Wij gaan volgens mij wel wat met kerst doen. Maar dat weet ik niet echt zeker. Want mijn zwager is jarig, mijn zus is jarig en mijn nichtje wordt dan 1 jaar. Dus dat is ookal drukte.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 25 nov 2016 - 16:28:
@Dezh! Ah leuk, wat ga je maken?

@Veer Haha, voor hetzelfde geld krijg je niet wat je wilt, toch? Of kopen jullie gewoon de dingen op elkaar verlanglijstje?

Ik weet nog dat ik die maakte en soms niets kreeg van wat erop stond, haha.
Mijn ouders doen extra geheimzinnig tho, want eigenlijk zouden we dit jaar niet meer vieren omdat mijn broertje inmiddels 12 is, maar we vinden het nog steeds leuk en tja. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2016 - 16:31:
Mijn telefoon heeft even kuren. Hij staat al drie uur lang op 1% batterij. Geen idee wat er aan de hand is. Maar goed.

Hoe was jullie vrijdag?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 nov 2016 - 17:08:
Langgggg. Ik zat van negen tot vijf op uni en ben nu eindelijk onderweg naar huis. Ik sloot trouwens af met een werkgroep docent die in 105 minuten 83x "right" heeft gezegd, dus mijn irritatie is groot nu :,)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2016 - 18:46:
@Iv: en je hebt het nog geteld ook?! Haha. Dan moet de verveling groot zijn geweest.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 nov 2016 - 18:54:
Dat deden wij ook altijd als we ontdekten dat professoren stopwoorden hadden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 nov 2016 - 18:56:
Nee, iemand anders heeft het geteld, want die was het dus ook al opgevallen :,) en dat werd dus even in de groepsapp vermeldt haha. Maar ik zat daar echt zo van "OMG STAHP" Een vriend zat naast me en had echt zoiets van "komt wel goed, rustig maar. Misschien moet je volgende keer een stressballetje meenemen"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2016 - 22:13:
Guys, ik lig al in bed maar heb trek in thee. Ga ik mijn bed uit om thee te maken? Of zal ik blijven liggen? #firstwoldproblems.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 25 nov 2016 - 22:53:
Thee is het altijd waard

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 nov 2016 - 13:01:
For anyone wondering. I did get tea in the end.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 26 nov 2016 - 21:48:
Thee is zo fijn.

Ik ben net bijna beter van een buikgriep en het was zo eng want ik heb Emetofobie en van die buikgriep hield ik niks binnen en toch ben ik best trots(?) dat ik de buikgriep heb gehad en geen dikke paniekaanval kreeg. Want Emetofobie is de angst voor overgeven en is een serieuze angststoornis. So - ik ben best blij dat het is gebeurd.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 nov 2016 - 12:11:
Aii, het moet alsnog niet heel fijn geweest zijn voor je. Beterschap nog eventjes.

Hoe is ieders weekend tot nu toe? Ik heb gister paardgereden en zowaar gesprongen met een paard dat normaal altijd heel lui is aka weigert de sprong te nemen, dus ik ben best wel trots. Gister ook gewerkt, wat trouwens echt gekkenhuis was. Het is de laatste tijd echt heel druk in de winkel, niet normaal. En vandaag ga ik wat Uni werk doen en voor het eerst deze week weer eens aan mijn schrijfwerk.

Also ik ga dinsdag met mama de stad in, want we hebben allebei nieuwe dingen nodig en ik ben dinsdag vrij van Uni en mama moet naar het ziekenhuis, dus we kunnen dat mooi combineren

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 27 nov 2016 - 13:13:
Mijn weekend was zo verschrikkelijk veel informatie in één keer. Er is zo veel gebeurd, ik weet niet waar ik moet beginnen.

Sarah's verjaardag, paardrijden, drama met een vriendin, nog meer verjaardag, ouders weg, neef komt logeren en nu willen ze zwemmen, ik blijf thuis met het excuus dat ik ongesteld ben.

Edit: Ik heb de tijd nu om alles op te schrijven, begin bij het begin.

Mijn ouders zouden een weekend weggaan, naar Zandvoort. Mijn twintige jarige neef moest toch in Enschede zijn, dus hij bleef het weekend slapen.
Vrijdag avond gaf Sarah haar verjaardag feest, of eigenlijk, haar zus gaf een verrassingsfeest voor Sarah. Van te voren ging ik naar een vriendin haar huis, she insisted to help me with my clothing. Voor ik wegga zag ik er wel zo vrouwelijk uit, ik had een shirtje aan dat erg veel borst liet zien, een lange jas-ish, skinny jeans en hakken. DIT
Eenmaal daar was alles leuker dan verwacht, ik viel overal een beetje buiten maar gelukkig waren alle mensen om mij heen om 10 uur al dronken en zo lang ik maar iets aardigs zei, vonden zij mij ook aardig en gingen ze met me om.
Here's the plottwist; Sarah vroeg mij of ik mee wou gaan naar boven om haar neusspray op te halen, we bleven een minuut of drie op haar kamer hangen en toen liepen we weer naar beneden. Ik had niet eens zo heel veel gedronken, maar iets in mij refused to remember some parts. We waren ergens over aan het praten, en Sarah was echt heel erg blij en gelukkig over iets wat ik gezegd had, en er kwam iets uit als "ik kan je wel zoenen!"
Ik weet niet eens of ik nog antwoord had gegeven, maar opeens kuste ze me. Very innocent, een klein kusje op de lippen. Toen ze er achter kwam dat ik niet wegging, of idk wat ze dacht, kusten we weer.
"Did I really just kiss you?"
"You did."
"Can I do it again?"
And we kissed again. (FuCK can you believe we're like the most pure and innocent people ever lived if I was in a show I'd wanna protect and care for myself)
Toen kwam een ander meisje binnen en we liepen weer verder naar de woonkamer, but shsijdhfjkh.
's Avonds, toen ik weg ging, vroeg ik of Sarah mee wou lopen naar mijn fiets, en ze was erg blij om, idk, het leven? Ze begon te dansen toen we buiten waren en te schreeuwen ("IKKKKKK ZIT IN SLYTHERIN. SLLLLLYTHERIN" want we hadden de test voor haar gedaan de middag ervoor). Toen kwam ze heel dicht bij staan en pakte ze mijn gezicht en daarna mijn haar en begon een verhaal over hoe mooi ze mijn haar wel niet vond en hoe veel ze van me hield en ik voelde me zo nuchter toen ik haar zo zag.
And she kissed me again, after which I went home.

Zaterdag ochtend stond ik op om 7:30 en was ik om 8:00 onderweg naar de manege, waar een heel drama was met een vriendin van mij die iets was vergeten en de baas van de manege was helemaal boos, dus ze belde mij op omdat ze bang was dat ze van de manege werd getrapt.
's Avonds was ik weer bij Sarah, omdat ze het feestje had dat ze zelf had geregeld. De dress-code was basically "jogginsbroek+sweater" en we zaten met z'n allen op een zolder kamer met kleine lichtjes en snoep en we zongen mee met liedjes van Ed Sheeran en van TØP.
Eén van mijn beste vrienden was er (Demy), en ze is heel aardig, en ze begrijpt mij op een spiritueel level, alleen werden de knipogen die ze naar me stuurde elke keer dat Sarah iets tegen me zei een beetje te obvious.
Aan het einde van de avond was iedereen helemaal stil op het stil mee-neuriën/zingen van de liedjes na, want Sarah had de sterrennacht op haar plafond geprojecteerd en ze had haar arm om me heen geslagen en ik lag op haar chest met mijn hoofd en ik voelde haar neuriën in haar borst en aslkdjfhkjdhg.
Toen kwam TØP's versie van "I can't help falling in love with you" op en Demy schreeuwde knetterhard "WIE DENKEN JULLIE AAN!!!" en niemand zei wat, tot vlak voor het liedje afgelopen was, Sarah fluisterde "jou."
Daarna ging ik naar huis, en degene die me ophaalde stond al voor de deur en ik wachtte beneden totdat Sarah me eruit zou laten, maar Sarah kwam niet en ik stond een beetje awkward in de deuropening naar mijn neef te seinen dat hij nog even moest wachten.
Sarah kwam naar beneden gestormd en knuffelde me, en ik ging naar huis.
Bonus die ik achteraf van Demy hoorde: Sarah vroeg waar ik was en toen Demy zei dat ik naar huis was rende ze zo snel als ze kon de trap af. Hierna gingen Demy + Sarah's beste vriendin uit het raam kijken en hopen ons te zien zoenen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 nov 2016 - 21:18:
Your life is like a fanfiction



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12