Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #255

Offtopic #255

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2016 - 20:43:
Empty

NOG 5 PAGINA'S

4...

3...

2...

1...



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 27 nov 2016 - 21:28:
Thanks, I know. That's all I needed to hear and now I'm fully satisfied.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 27 nov 2016 - 22:04:
Ik sterf. Wat een prachtig weekend (: ik ben heeel blij voor je Veer!

Nog iets leuks: een vriendin van me noemen we altijd "ons vogeltje" omdat ze altijd vogelgeluiden maakt, mooi kan zingen en een klein zangvogeltje heeft. Nu heeft ze, na een lange, kutte tijd, eindelijk weer kans op een vriendje die haar respecteert en echt verliefd op haar is.
Zijn naam? Een vogelnaam. Arend.
Ik vind het heel leuk voor haar enzo, want one he's adorable af, en ten tweede vroeg hij ook voordat ze alles deden wat ze al hebben gedaan of ze comfortabel was, of ze het wel goed vond, etc. Asdfgjlsk.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 nov 2016 - 13:53:
Aaaah wat leuk allemaal! Ik reageer wel lekker laat hierop.

Is het bij jullie ook zo koud? Ik zit op de fractiekamer en de lucht is zo mooi blauw en de zon schijnt, maar zo verradelijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 nov 2016 - 10:38:
[Modbericht]
De website was niet bereikbaar omdat Rutger voor de websites is overgestapt naar een nieuwe versie van PHP en FF.nl ging er niet helemaal probleemloos in mee.

Als er dingen zijn die voor de update werkten en nu niet meer, gelieve die dan aan mij te laten weten, dan kan ik dat aan Rutger laten weten.
[/Modbericht]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 nov 2016 - 10:42:
^ De hoofdstukken zijn weg. Of nouja, de titels van de hoofdstukken van de verhalen staan er nog, maar als je erop klikt zie je enkel dus die titel en de reacties.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 nov 2016 - 11:04:
De meeste dingen zouden verholpen moeten zijn.

Edit: Rutger is met het één en ander aan het prutsen, dus als je vreemde dingen ziet verschijnen dan komt dat daardoor (of door aliens, maar dat kunnen we nu dus even niet zeker weten).

Edit 2: nú zou alles verholpen moeten zijn. Vind je toch nog dingen, let me know!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 nov 2016 - 11:50:
Het is zo zo koud echt niet normaal. De uithof is al een tochtgat en deze kou helpt niet

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 nov 2016 - 20:57:
Ik heb mij sinds gisteren aangemeld op Quizlet. En ik snap geen reet van die site. Also, het is mij veelste groot daar. Dus denk dat ik mijn account alweer ga verwijderen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 dec 2016 - 16:27:
Ah ja, vind het ook te groot. Ik zit naast deze site alleen op Wattpad ook

Edit: maar ook die is groot

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 1 dec 2016 - 16:41:
Ik vind fanfiction.net en AO3 ook fijn, maar die zijn ook best groot eigenlijk. Wattpad also.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 dec 2016 - 17:24:
Oh jongens ik heb teveel geld uitgegeven vandaag. Shoppen met mama is niet goed voor m'n portemonnee. Maar jaaa ik heb wel leuke dingen gekocht.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 dec 2016 - 17:49:
Ik zit ook op ao3 en vroeger op ff.net, maar die zijn toch anders dan FF/Q. Geen forum, minder mogelijkheid om met andere mensen te praten.
Ao3/ff.net gebruik(te) ik echt alleen om verhalen te lezen (en posten).

@Iv: maar als je de dingen leuk vind, is het geld welbesteed. Daar zou ik me aan vasthouden, haha.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 1 dec 2016 - 18:22:
Ik zat heel lang op Wattpad, voor de Engelse verhalen, maar sinds AO3 heb ik dat account verwijderd. Quizlet heb ik ook een keer geprobeerd, maar het voelde als een grote, minder hechte versie van FF, dus nah.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 dec 2016 - 21:00:
Ik zit op FanFic, Quizlet, Wattpad en AO3. FF gebruik ik alleen voor het forum. Ik lees hier bijna geen verhalen meer op. Quizlet ga ik verwijderen. Dus heb het 2 volle dagen uitgehouden daar. Haha. Wattpad gebruikte ik eerst echt vet veel. Maar toen ontdekte ik AO3 en nu lees ik daar eigenlijk alles op.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 dec 2016 - 15:04:
Ik ben over iets meer dan een uur vrij en dan ga ik gezellig met mijn vriend de stad in, want extra koopavond, om sinterklaas kanootjes te kopen voor ons gezin (mama stiefvader broertje) en dat vind ik gewoon leuk. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13