Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb nodig...

Ik heb nodig...

1 2 3 4 5 6
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 19:57:
Personages!

Dankzij Doriens (CosmicPurples) oproep in Scar Tissue herinnerde ik me een verhaal dat ik wilde schrijven, over een Tokio Hotel fanclub. Daarvoor heb ik leden nodig! Fan zijn is niet per se nodig, het gaat om de personages. Je hoeft niet jezelf in te voeren, gewoon iemand verzinnen is goed. Of jouw personage een belangrijke rol krijgt weet ik nog niet, maar alle soorten personen zijn welkom!

Wat wel belangrijk is, het speelt zich af op de middelbare school. Dus graag leeftijden die daarbij passen!

Invullijstje
Naam & Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Karakter
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen)

Bedankt!

<3 Nadezh



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 19:25:
mag ik dat doen?
mag het het zusje van wolf zijn?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2009 - 19:37:
Naam & Achternaam Atarah Bostyn
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 2 Nov 1992
Uiterlijk Stijl zwart haar tot net over haar schouders, rechte pony. Bleke teint. Blauwe ogen. Normaal postuur, niet veel borsten, een beetje kinderlijk. Redelijk klein. Gaat altijd in het zwart gekleed (geen gothic kledij, gewoon zwarte jeans of zwart rokje, en effen zwarte shirtjes of hemdjes, zwarte trui of vestje, zwarte schoenen...) The works, got it? Geen make-up, geen nagellak, geen piercings, geen tattoo's.
Karakter Een gesloten boek. Niemand krijgt hoogte van haar, ze praat bijna nooit en heeft met niemand contact. Als je haar aanspreekt, staart ze je aan tot je weggaat. Ze heeft een obsessie met kraaien, raven en andere zwarte vogels. Haar enige juweeltje is een bedelarmbandje met één bedeltje in de vorm van een vogelkooitje. Het huis waar ze woont is een groot, vrijstaand Victoriaans huis met een grote veranda dat kleine kinderen het Kraaienhuis noemen. Ze heeft een ekster als huisdier, Endor. Ze deelt een kamer met haar broer.
Extra Ze heeft een tweelingbroer, Stephen. Hij is de enige met wie ze echt communiceert, het merendeel van de tijd zelfs met één enkele blik of een gebaar. Als ze tegen elkaar praten, gebruiken ze vaak hun zelfverzonnen taal van toen ze nog klein waren. Hun ouders zijn allebei dokter, werken verschillende shifts dus ook vaak vaak 's nachts en de kinderen zijn het merendeel van de tijd alleen thuis. Atarah heeft een litteken van een branwond op haar rug en wordt daar dan ook niet graag aangeraakt.

Naam & Achternaam Stephen Bostyn
Geslacht Man
Geboortedatum 2 Nov 1992
Uiterlijk Zwart, sluik haar tot net voorbij zijn oren dat zijn ogen soms aan het zicht onttrekt, waardoor je niet weet waarheen hij kijkt. Blauwe ogen, bleke teint, tenger gebouwd voor een jongen en ook best klein, amper groter dan zijn zus. Gaat net als Atarah helemaal in het zwart gekleed.
KarakterHetzelfde als zijn zus, ze zijn zo goed als identiek. Hij heeft een tamme rat als huisdier, Nai, die vaak mee naar school gaat, tot ergernis van de leerkrachten en afschuw van hun klasgenoten.
Extra Hetzelfde als Atarah. Hij heeft een brandwonde van hetzelfde ongeval, over de rug van zijn linkerhand en om zijn pols heen.


Ja, misschien heb ik naar The Addams Family gekeken... Misschien had ik gewoon zin in een enge tweeling ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 19:41:
Ik vind het allemaal prima ^^ Broertjes, zusjes, neven, nichten, enge tweelingen, suits me fine! Het gaat om de personages ^^ Dit wordt trouwens wel een heel bijzondere fanclub... x'D

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 2 juni 2009 - 19:51:
Jaa <3.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 20:05:
mag ik dat doen?
mag het de zus van wolf zijn?
zo niet, kijk hier dan maar niet naar.

Naam & Achternaam
Annika Yärbyger
Geslacht
ow, kom op - ZUS ?!
Geboortedatum
17 oktober 1991
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
wit haar, van zichzelf. het is best klitterig omdat ze nooit zin heeft om het goed te doen. haar ogen zijn geel/bruin, maar minder geel dan die van wolf. een normaal figuur. heeft (net zoals wolf) ook een paar leren bandjes om haar arm. twee gaatjes in haar oorlellen, en in haar rechteroor ook nog een daar boven (weet niet hoe dat heet...) het liefst draagt ze wijde kleren, als het maar lekker zit. Op haar linkerbeen heeft ze drie grote littekens, naast elkaar, omdat ze is gevallen toen ze een berg beklom (zonder touw dus) ze heeft toen ook haar arm gebroken en ze kan nog steeds krak-geluidjes maken als ze met haar hand zwaait.
Karakter
heel vrolijk, ondanks dat ze geen ouders meer heeft. ze kan altijd overal positief over doen, maar soms zit ze in een dip. dan gaat ze stilletjes in haar kamer zitten nadenken en komt ze er pas een maand later uit. ze houdt van avontuurlijke dingen en heeft altijd al op jacht willen gaan, maar dat mocht van haar moeder (toen die er nog was) niet om de stomme reden dat ze een meisje was.
En verder...
ze is met een uitwisselingsproject verliefd geworden op een nederlandse jongen, Cody, en is toen ze 16 was voor hem naar nederland verhuist (nee, ze weet niet dat wolf daar ook woont *verzint nu de clue van een nieuw verhaal genaamd 'Wolf!' dat geen fanfiction is...*) in nederland heeft ze een nieuwe sport ontdekt: parachute springen. dat doet ze nu elke week. ze is nu heel hard aan het sparen voor een wereldreis en denkt ongeveer over een jaar te kunnen gaan.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 20:08:
ps. ik ga het schrijven! ik ga schrijven over wolf! je mag hem nog wel gebruiken in je fanfic hoowr, ga je gang. ik kreeg alleen plotseling zin in dit verhaal (helaas is scandinavië in het echt waarschijnlijk niet zoals ik me voorstel...)
dus... dat was het...

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 21:27:
bij nader inzien woonde ie in alaska, oké?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 21:52:
Vind ik allemaal prima ^^ Lol, ik ga er zelf ook nog één bedenken. Een brugger, daar heb ik zin in. Maar nu even niet, want mijn lieve broertje wil x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 8:16:
bij nog meer nader inzien woonde hij in groenland en is ie in 1942 geboren, omdat ie dan nog kan jagen... maar laat het gerust zo.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 11:37:
Naam & Achternaam Samira Hassan
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 31 januari 1996
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens) Lang donker krullerig/kroezig haar, draagt meestal hoofddoekjes, donkere ogen, getinte huidskleur, beginnend vrouwenfiguur, geen littekens/piercings/tatoeages, wel oorbellen
Karakter Verlegen, houdt van dieren, kan heel erg in iets opgaan, beetje onderdanig, zorgzaam, nieuwsgierig. (aka ik weet het nog niet precies x'D)
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen Komt oorspronkelijk uit Marokko. Heeft drie jongere broertjes en een jonger zusje, een werkloze vader en een moeder die het hele huishouden bestiert maar dat niet kan zonder Samira's hulp. Ze hebben een klein flatje waar het altijd onmogelijk netjes is. Samira gaat naar de brugklas en is heel onzeker over zichzelf, vooral omdat ze altijd gekleed gaat in traditionele Marokkaanse kleding en er niet voor durft uit te komen dat ze eigenlijk Tokio Hotel fan is... Ook niet tegenover haar nogal traditionele ouders.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 juni 2009 - 11:56:
Naam & Achternaam Mirthe van Driessche
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 6 maart 1995
Uiterlijk Blonde krullen, blauwe ogen, rond gezichtje, kuiltje in haar kin, beugel, heeft een erg aanstekelijke lach, geen bijzondere lichamelijke kenmerken. Draagt zo goed als altijd t-shirts met één of andere maffe print, meestal van oude tekenfilms, of verknipte kleren uit de kast van haar vader van toen hij jong was.
Karakter Een beetje stil en verlegen, haar beste vriend is haar vader. Haar ouders zijn gescheiden en haar moeder is verhuisd dus ze woont bij haar vader, die een enorme fan is van Woody Allen. Mirthe kent bijgevolg ook de meeste van zijn films uit het hoofd. Haar vaders oude platenspeler staat bij haar op de kamer en ze heeft bijgevolg geen cd's of mp3, alleen zijn gigantische LP-verzameling. Ze is best lief, als ze eenmaal over haar verlegenheid heen is. Ze is dol op Pokémon en spaart nog steeds de kaarten. In de les zit ze meestal stiekem te lezen of te dromen.
Extra Enig kind, woont bij haar vader, heeft twee honden (Sigal en Xanthe), een kat (Porfirio), een papegaai (Pythagoras) en een konijn (Sherlock). Haar lievelingskleur is blauw. Haar kamer is op zolder en ze heeft ze samen met haar vader helemaal beschilderd. Ze kan een beetje tokkelen op de gitaar van haar vader, maar niks bijzonders. Later wil ze dierenverzorgster worden, het liefst in een exotisch land.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 14:14:
sorry al ik er teveel verzin!

Naam & Achternaam
Sydney de Friesch
Geslacht
vrouw
Geboortedatum
14 mei 1990
Uiterlijk
Ze kleurt haar haar, dat tot haar ellebogen komt, elke week een ander soort rood. het zit altijd los. ze heeft blauwe ogen en volgens haar vrienden een smal gezicht, al vind ze zelf van niet. ze heeft niet echt een vrouwenfiguur en is n iet dik en niet dun. ze is ook niet al te groot: 1.55 m. ze draagt kleren die gewoon lekker zitten, het maakt haar niet echt uit hoe ze eruit ziet. om haar rechterarm draagt ze zeventien bandjes, allemaal verschillend en allemaal uit een ander land. om haar linkerarm zit haar horloge, dat er heel onopvallend uit ziet (gewoon zwart).
Karakter
altijd vrolijk en heel avontuurlijk. ja, meer niet.
En verder...
haar ouders zijn ongelofelijk rijk en dat vind ze stom. ze krijgt altijd alles en schaamt zich daar eigenlijk een beetje voor. ze wilde altijd al op wereldreis, maar dat mocht vamn haar ouders niet. toen ze vijftien was heeft ze alleen haar moeders creditcard, haar knuffelbeer, haar paspoort en twintig bussen haarverf in haar rugzak gestopt en is ze weggegaan. ze kocht een auto en leerde zichzelf rijden, al heeft ze nu nog steeds geen rijbewijs. vervolgens is ze overal heen geweest waar ze altijd al heen wou: japan, australië, china, amerika, mexico, groenland, ect. in mexico heeft ze haar geliefde huisdier coco, een muisje dat altijd in haar zak zit, gekocht. na 2 jaar wou ze toch eigenlijk haar ouders weer zien en is ze terug gegaan. helaas waren haar ouders verhuisd, en ze kon ze niet meer terug vinden. toen is ze een huis gaan kraken (ja, ik heb wat met huizen kraken) en nu woont ze daar nog steeds. door haar kleine onderbreking werd ze ook niet meer geaccepteerd op haar oude school. ze heeft zichzelf na een jaar ingeschreven op een andere school en zit nu in haar laatste jaar. ze heeft bedacht dat ze na school weer op wereldreis gaat, aangezien haar moeder zo dom was haar het rekeningnummer te geven. ze doet elke week ana kite surfen en dat is, op reizen na dan, wat ze het liefste doet.

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 3 juni 2009 - 16:59:
Naam & Achternaam:
Paige Gonzales
Geslacht:
Vrouw
Geboortedatum:
11-07-1992
Uiterlijk
Donkerblond stijl haar tot 5 cm onder haar schouders met een paarse pluk voor.
Groene ogen.
Afgebeten nagels.
Krassen op haar arm.
iets overgewicht.
Snakebite
Karakter
Fel. Zegt wat ze denkt. Bitchy , Arrogant.
Kan moeilijk mensen vertrouwen.
En verder:
Wat ze ook doet , het is voor haar ouders nooit goed genoeg.
Ze haat zichzelf om hoe ze eruit ziet , en snapt niet veel van haar gevoelens.
Ze snijdt zichzelf om de pijn voor eventjes te vergeten.
Daarnaast drinkt ze ook teveel ,en doet ze aan drugs.
Ze kan heel moeilijk mensen vertrouwen , en heeft nog nooit echt liefde gekent.
Ze wordt gepest , om haar gewicht , krassen en uiterlijk.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 18:02:
wat hebben mensen toch met paarse plukken? nee serieus!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 18:03:
Paarse plukken zijn cool ^^ Alleen vloekt dat bij mijn haar >.<



1 2 3 4 5 6