Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb nodig...

Ik heb nodig...

1 2 3 4 5 6
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 19:57:
Personages!

Dankzij Doriens (CosmicPurples) oproep in Scar Tissue herinnerde ik me een verhaal dat ik wilde schrijven, over een Tokio Hotel fanclub. Daarvoor heb ik leden nodig! Fan zijn is niet per se nodig, het gaat om de personages. Je hoeft niet jezelf in te voeren, gewoon iemand verzinnen is goed. Of jouw personage een belangrijke rol krijgt weet ik nog niet, maar alle soorten personen zijn welkom!

Wat wel belangrijk is, het speelt zich af op de middelbare school. Dus graag leeftijden die daarbij passen!

Invullijstje
Naam & Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Karakter
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen)

Bedankt!

<3 Nadezh



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 okt 2009 - 15:18:
Just do it (:
Ik weet toch nog niet of ik iedereen ga gebruiken x.x

RNN
RNN

RNN is offline

[4]
RNN zei op 29 okt 2009 - 14:43:
NOOOH, heb je me nou verwijderd? *huilt*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 okt 2009 - 16:29:
Ik heb niks verwijderd?
Volgens mij sta je er nog gewoon, hoor.

RNN
RNN

RNN is offline

[4]
RNN zei op 25 nov 2009 - 20:00:
Naam & Achternaam; Skyee (uitspreken als het engelse Sky) Norton.
Geslacht; Vrouw.
Geboortedatum; 30 maart 1993
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens); Groen/blauw/grijze ogen, lange golvende blonde haren, litteken op dr linker borst van een ongeluk, niet dun niet dik, altijd -ook 's winters- een bruin kleurtje omdat dr moeder buitenlands was. Ze draagt boyfriendpants of skinny's en altijd kleren met laagjes.
Karakter; Zelfverzekerd, meestal druk maar ook rustig op de momenten dat het echt moet, droge humor, soms heel onverschillig, als ze iets wil doet ze alles om het ook zo te krijgen, (heel) slordig, kieskeurig en lief.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen); Haar moeder heeft ze verloren tijdens dat auto-ongeluk waarvan ze dat litteken heeft, een hele goede relatie met dr vader, ze rookt, is niet tegen drugs maar gebruikt niks, ze heeft een hond; Roxy, ze houdt van turquaas/bruin/wit, ze speelt gitaar en zingt een beetje.

Xxx

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 26 nov 2009 - 12:44:
Naam & Achternaam;
-Rayne (spreek uit als Reenie) Davison
Geslacht;
-jongen
Geboortedatum;
-14.03.1991
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens);
-ravenzwart haar met blonde highlights erdoor
-sprekende groene ogen
-beetje dun, maar eet zich toch vol
-1.79m
-Draagt skinny kleding en je ziet hem vaak met rode of paarse T-shirts
-wenkbrauwpiercing en tatoeage van een vliegende zwaluw op zijn linkerborstkas
Karakter;
-Zorgzaam
-Snel bezorgd
-Vrolijk
-Valt op jongens en meisjes
-Heeft vaak het laatste woord
-Baldadig
-Neemt het vaak voor mensen op (vooral voor fans van bepaalde bands)
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen);
-Vader (Iain)
-Moeder (Miranda)
-Broertje (Davey 19.05.1993)
-2 katten (Norton en Kas)
-Luistert veel rock
-Geen fan van Tokio Hotel, maar luistert het wel als hij dat wilt
-Houdt van de kleur rood
-Speelt al sinds kleins af aan piano en zingt (als hij zijn zanglerares moet geloven) erg goed, maar daar schaamt hij zich voor



Omdat ik me te doelloos voel voor woorden ;D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2009 - 17:39:
Nog mensjes nodig? Dan knutsel ik graag iets inelkaar

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 nov 2009 - 18:07:
Altijd meer mensjes nodig ^^
Ga vooral jullie gang :p

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 nov 2009 - 21:32:
*kraakt vingers*

Naam & Achternaam: Sofia van Dals
Geslacht: Vrouwelijk
Geboortedatum: 15 mei 1993
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens): Bruin en rommelig stijl haar tot halverwege haar bovenarmen, grijs-blauwe ogen, iets steviger figuur maar niet dik, haar benen zitten vol littekens; ze speelde alleen met jongens en dat ging er nog al eens ruig aan toe, ook is ze absoluut geen toptalent in benen scheren.
Karakter: Jongensachtig, voelt zich ook prettiger bij personen van het andere geslacht, maar meisjes mijden doet ze ook niet. Van make-up moet ze niets hebben en om haar haar geeft ze niet zoveel, vandaar dat het vaak rommelig zit. Ze loopt het liefst in normale jeans met grote(re) truien of T-shirts, wat haar ook weer jongensachtig doet ogen. Ze baalt ervan dat ze op jongens valt, want die zien haar nou niet bepaald als potentieel vriendinnetje; stiekem hoopt ze nog steeds dat ze toch op meisjes valt, maar haar hevige verliefdheid op Jacco, een jongen bij dezelfde basketbal vereniging als zij, gooit roet in het eten. Verder kan ze ofwel volmondig zijn en flink van zich afbijten ofwel geen woord zeggen, dat hangt af van haar bui.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen: Ze heeft geen broers of zussen en haar ouders zijn vaak weg, daarom komt haar tante geregeld langs. Ze heeft geen huisdieren, omdat ze voor veel dieren allergisch is en bovendien vindt haar moeder niet dat ze zoveel verantwoordelijkheid aankan. Haar lievelingskleur is wit en het liefst speelt ze basketbal en houdt ze rare weddenschappen en wedstrijdjes met haar (jongens)vrienden.

Bitte sehr, ik verveel me.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 nov 2009 - 22:35:
Naam & Achternaam
Eva Haecks
Geslacht
Female
Geboortedatum
31 december 1991
Uiterlijk
Roodbruin haar, blauwe ogen, sproetjes, stevig figuur, lippiercing, een tattoo op haar linkerpols van een lege vogelkooi en op haar rechter van een vliegende zwaluw.
Karakter
Ze is een heel onopvallend meisje. Niet verlegen, niet agressief, gewoon afgesloten. Ze zweeft de school in en uit. Niemand zoekt contact met haar, niemand praat over haar, niemand mist haar als ze ziek is. Ze verdwijnt in elke achtergrond.
Thuis gaat het net zo, ze is de derde van zeven kinderen en elk van haar broers en zussen heeft wel een probleem. Arthur (21) woont nog steeds thuis omdat hij geen werk vindt met zijn diploma automechanica. Fleur (19) is lesbisch en wil, zeer tegen de zin van haar katholieke ouders en grootouders, met haar vriendin gaan samenwonen. Tristan (16) zit in een tienerdepressie en is suïcidaal. De tweeling Jelle en Jasper (13) hebben ADHD en leerstoornissen en moeten naar een speciale (dure) school. En Lotte (11) is het zorgenkindje, constant ziek. Tussen al die drukte wordt Eva steeds vaker vergeten. Het duurde een week voor haar ouders haar lippiercing opmerkten, en dan nog waren ze te uitgeput om erop te reageren. Haar tattoo's hebben ze nog niet eens gezien. Het lijkt erop dat niets wat ze doet ook maar enige aandacht kan trekken.
Ze spijbelt de laatste tijd steeds vaker, en loopt dan doelloos rond. Ze heeft verschillende hangplekken in de stad waar nooit iemand komt, onder andere een zolder van een oud fitnesscentrum. Daar houdt ze zich bezig met roken, lezen, en schrijven.
Haar laptop en internetverbinding zijn haar uitlaatklep. Onder een valse naam is ze al iets meer dan twee jaar een razend populaire blogger, en ze waagt zich steeds vaker aan de fanfics. Met succes. In de online wereld krijgt ze de aandacht die ze in het echte leven niet meer durft of wil te vragen.
En verder...
Ze heeft een e n o r m e crush op Iben, de jongen die op de paintballbaan werkt.
Foto
Eva: http://img231.imageshack.us/img231/388/stellablue.jpg
Iben: http://img205.imageshack.us/img205/3740/theon12.jpg

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 nov 2009 - 22:38:
Omg ^^
Zij is cool =D

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 nov 2009 - 11:39:
Dorien is hier overduidelijk veeeeeel beter in x]
AAH THEON!
*plat*

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 27 nov 2009 - 12:49:
Theon is cool x'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 nov 2009 - 18:48:
Theon is cool x'D

Theon is LEKKER! =D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2009 - 18:52:
Mis ik iets? o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 nov 2009 - 18:55:
De foto van Iben is Theon.



1 2 3 4 5 6