Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb nodig...

Ik heb nodig...

1 2 3 4 5 6
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 19:57:
Personages!

Dankzij Doriens (CosmicPurples) oproep in Scar Tissue herinnerde ik me een verhaal dat ik wilde schrijven, over een Tokio Hotel fanclub. Daarvoor heb ik leden nodig! Fan zijn is niet per se nodig, het gaat om de personages. Je hoeft niet jezelf in te voeren, gewoon iemand verzinnen is goed. Of jouw personage een belangrijke rol krijgt weet ik nog niet, maar alle soorten personen zijn welkom!

Wat wel belangrijk is, het speelt zich af op de middelbare school. Dus graag leeftijden die daarbij passen!

Invullijstje
Naam & Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Karakter
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen)

Bedankt!

<3 Nadezh



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:30:
Naam & Achternaam: Anthony Bernauw
Geslacht: man
Geboortedatum: 28 oktober 1992
Uiterlijk: natuurlijke haarkleur is donkerblond, wit gekleurd met felblauwe en zwarte accenten, aan de linkerkant een stuk opgeschoren, aan de rechterkant lang en naar voren gekamd; blauwe ogen; 1m78; redelijk gespierd door streetfight-training etc (zie extra); stretch in linkeroor, drie ringen in bovenkant rechteroor, labret, septum, tongpiercing, twee tepelpiercings en drie dermals boven elkaar boven zijn navel; beginnende sleeve op beide onderarmen; draagt de meest controversiële kleren zonder zich aan te trekken of ze hem staan en bij welke jongerencultuur hij vandaag weer zal worden ingedeeld (zware combats en leren jas; knalgele skinny en BMTH-shirt; Venom-broek en te wijd shirt etc.)
Karakter: de meest tegendraadse persoon ooit. Niemand krijgt hoogte van hem, zijn medeleerlingen vinden hem een freak en schelden hem ofwel uit, of ze zijn doodsbang van hem.
Hij heeft elke dag een knipmes bij zich, hoe vaak het ook wordt afgenomen, en gebruikt dat om betekenisloze zinnen in banken te krassen. Hij doet alles wat hem verboden wordt, just because. Iemand schold hem ooit uit voor emo, en de volgende dag verscheen hij op school met zwart haar en uitgesmeerde make-up.
Elke les begint hij een discussie met de leraar over de anarchistische waarden en normen, waarom vegetariërs de aarde zullen redden, en de voordelen van global warming. Niemand weet wanneer ze hem serieus moeten nemen.
Minstens één keer per week komt hij in een vechtpartij terecht.
Extra: hij provoceert en choqueert graag. Volgens zijn moeder is hij een goeie jongen die in zijn puberteit zit, hij is nogal vrij opgevoed. Een dag niet uit de klas gezet is een dag niet geleefd.
Hij haat sport, maar toch begint hij aan verschillende hobby’s en houdt er vervolgens nooit één vol. Hij heeft dansen gevolgd, puur omdat jongens van zijn kaliber normaal niet op dansen gaan. De enige hobby’s die hij heeft weten vol te houden, zijn streetfighting en tekenen, omdat hij er goed in is.
Zijn leraren vermoeden dat hij ADHD heeft, maar hij is nooit getest omdat hij bootjes vouwde van de testpapieren en door het raam ontsnapte.
Hij rookt, maar is verder heel gezond (geen alcohol, geen drugs, geen vlees, geen geraffineerde suikers). Hij eet nooit in de kantine maar verdwijnt elke middag en komt zelden op tijd weer binnen. Hij is hyper-intelligent maar heeft zich het voorbije jaar ziek gemeld voor elk examen zodat hij moest blijven zitten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:32:
Naam & Achternaam: Taye Rutten
Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 19 maart 1994
Uiterlijk: kort, zwartbruin haar, staat altijd warrig; donkerblauwe ogen, zo donker dat een niet oplettende voorbijganger ze voor donkerbruin zou houden; klein, 1m61; gespierd voor een meisje; draagt jongensjeans, losse shirts en kapsweaters; loopt in de winter op sportschoenen en in de zomer op blote voeten.
Karakter: zeer gesloten. Ze heeft er net haar eerste jaar in een nieuwe school opzitten, zij en haar ouders zijn verhuisd omdat er in hun oude huis teveel herinneringen hingen van haar dode broer, Jimi.
Jimi was een jaar ouder dan Taye en hij is op de tweede verdieping uit het raam gevallen. Na drie weken coma verklaarden de dokters hem hersendood en hebben ze hem afgekoppeld van de beademingsmachine. Haar ouders hebben lang vermoed dat het zelfmoord was, maar Taye is er altijd van overtuigd gebleven dat het een ongeluk was.
Sinds de dood van haar broer, intussen twee jaar geleden, heeft Taye zich volledig in zichzelf gekeerd. Jimi was de enige met wie ze kon praten, en dat doet ze nu nog steeds, in gedachten. Ze gelooft dat hij haar kan horen als ze aan hem denkt, en daarom praat ze alleen hardop als het moet, de rest van de tijd praat ze in stilte met hem.
Ze heeft al haar woede, verdriet en frustratie in kickboxen gelegd, ze is intussen districtkampioen. Haar nickname in de ring is Baby Rotten, een combinatie van haar achternaam, haar liefde voor de Sex Pistols, en haar kleine gestalte.
Extra: luistert naar agressieve, harde punk en opzwepende electro. Dat ze ook naar Tokio Hotel luistert was een geheimpje tussen haar en Jimi, die ook fan was. Taye is de enige die weet dat Jimi homo was en een crush had op gitarist Tom Kaulitz.
Taye heeft zich in haar eerste week op school meteen berucht gemaakt door zich uit te geven voor haar dode broer. Ze kondigde zich aan als nieuwe leerling Jimi Rutten, en door haar magere postuur en weinig vrouwelijke kleren stelde niemand zich daar vragen bij.
Pas na een week viel ze door de mand, toen de klassenleraar de aanwezigheden afriep en haar aansprak met Taye. Vreemd genoeg had de klas intussen al twee keer gym gehad, en waren de meisjes al aan het speculeren waar ze ‘de nieuwe jongen’ in de rangschikking van knapste jongens van de school moesten opnemen. Sindsdien moet Taye elke week verplicht bij de schoolpsycholoog komen en noemen haar klasgenoten haar gestoord.
Ze heeft een paar maanden iets gehad met een meisje uit een andere klas, maar nu is ze weer single. Ze valt zowel op jongens als op meisjes maar ze doet zelfs de moeite niet om het uit te leggen als ze weer eens ‘pot’, ‘lesbo’ of ‘butch’ genoemd wordt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:33:
Oh my God, die middelste is hilarisch!
Was dat de bedoeling?
Geen idee, maar ik lig hier nu dubbel en ik zit in Nederlands en iedereen kijkt me nu heel raar aan x'D
Zoiets zijn ze niet van mij gewend ;p

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:34:
Muhahaha, I love this ^^
En als je ze niet kunt gebruiken, wil ik toch zeker Anthony en Taye graag terughebben

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:34:
En die laatste is lief (:

Net als jij ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:35:
Tuurlijk kan ik ze wel gebruiken!
Maar je mag Anthony en Taye hebben als je dat graag wilt, hoor ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:36:
Mss later, dan pik ik ze wel

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:37:
Mwihi x'D
Maar ik heb nog niet zoveel verhaal, heb geprobeerd te schrijven maar ik kwam niet zo ver
Heb wel een eerste alinea
En ik ben pas om half 1 in slaap gevallen vannacht en nu hoor ik echt ALLES, al mijn zintuigen staan op scherp, is dat logisch als je moe bent? O.o

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:43:
Mss ben je gwn een beetje gestresst?
Anyhow, ik ga stukje regenboog posten.
Om mijn chantage goed te maken...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:46:
YAY! <3

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 sep 2009 - 18:28:
Oké, ik ben hier voor geboren, even denken.

Naam & Achternaam: Lev Evans
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 19-08-92
Uiterlijk: Lang, stijl, lichtbruin haar wat in een punt tot haar onderrug reikt. Altijd een muts wat net boven haar wenkbrauwen is getrokken, of een NY cap op. Blauwe ogen. Dunne bovenlip, maar dikke en ronde onderlip. Een opvallende dermal schuin onder haar linkeroog. Draagt geen make-up. Lichte huidskleur. Geen ronde heupen. Kleine C-cup. Draagt meestal sportieve topjes die net onder de borst komen, dus een blote buik. Een vest er overheen. Baggybroeken aan waar de bokser van te zien zijn. Sneakers. Zweetbandjes om iedere pols.
Karakter: Hardstikke aardig, maar haar buitenkant schrikt veel leerlingen af. Is wat laks qua schoolregels.
En verder: Is gek op sporten, hardloop dus vaak in haar vrije tijd en doet aan streetdance. Ze heeft enkele [jongens]vrienden waar ze goed mee om kan gaan. Voor de rest heeft ze een broer in de dertig die ze niet meer zovaak ziet. Ze houdt van Graffiti tekenen en beoefend dat graag op kale muren. Luisterd Hiphop, R&B en Rap. Heeft altijd haar mega hoofdtelefoon om haar nek hangen. Ze leeft graag op de straat. Gaat opzoek naar avontuur. Niet als veel straatkinderen heeft zij wel een goede band met haar ouders, ze houdt er gewoon niet van om op haar kamer te zitten. Ze heeft een lowrider fiets die knalblauw is, haar schatje.

Ik heb een plaatje die een beetje aan de eisen voldoet, maar het is wel een tekening :']

http://i243.photobucket.com/albums/ff179/hinata_demon_angel/kisukafra.jpg

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2009 - 11:08:
Dit verhaal is er ondertussen, voor de geïnteresseerden!

http://www.fanfic.nl/fiction/1588/periferie/

Personages maken mag nog steeds

xInnocence
xInnocence

xInnocence is offline

[1]
xInnocence zei op 16 okt 2009 - 18:16:
Naam achternaam:Yob Yamanaka
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1992 14 Februarie
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens): Bruin haar, groene ogen, licht gespierd, lang ongeveer 1.85, litteken dat zijn wenkbrauw doorkerft. Tongpiercing en twee tatoeages: 1 die rondgedraaid om zijn arm zit en ACDC in zijn kuiten.
Karakter: eigenwijs, koppig, humor, heel sterk eigen mening, moeilijk over te halen, slim, goed persoon om mee te praten.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen: 2 jongere zusjes Femke en Roos. Geen huisdieren. Lievelings kleur paars en rood. Zijn style is skate achtig, afgezakte broeken, sneakers, vaak een muts op zijn hoofd. Veel ringen om zijn handen.

dit is ongeveer zijn personage. =D

RNN
RNN

RNN is offline

[4]
RNN zei op 28 okt 2009 - 13:15:
Naam & Achternaam; Cyril Jameson
Geslacht; Vrouw.
Geboortedatum; 30 maart 1992
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens); Bruin geverft haar -orgineel donker blond, blauw/grijs/groene ogen, aan de dunne kant, een litteken links in haar nek en een dichtgegroeide wenkbrauwpiercing.
Karakter; nieuwsgierig, druk -maar weet wanneer ze dr mond moet houden, zelfverzekerd -soms zelfs een beetje kapsones, lief tegen mensen die ze kent, terughoudend tegen mensen die ze nog niet kent en romantisch.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen); een 2 jaar oudere broer, vader en moeder, een hond, lievelingskleuren; turquaas en knalroze, zit elke dag wel met een iPod in, lievelingsdrank; smirnof ice en breezer, rookt, zit niet aan de drugs -hoewel ze dr niks tegen heeft, kan soms opeens overgeobserdeerd worden en heeft iets met de woorden "Gay" en "Archloch".

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 okt 2009 - 14:32:
ik durf helemaal geen personage te verzinnen
als je al deze geweldige mensjes bekijkt :o



1 2 3 4 5 6