Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb nodig...

Ik heb nodig...

1 2 3 4 5 6
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 19:57:
Personages!

Dankzij Doriens (CosmicPurples) oproep in Scar Tissue herinnerde ik me een verhaal dat ik wilde schrijven, over een Tokio Hotel fanclub. Daarvoor heb ik leden nodig! Fan zijn is niet per se nodig, het gaat om de personages. Je hoeft niet jezelf in te voeren, gewoon iemand verzinnen is goed. Of jouw personage een belangrijke rol krijgt weet ik nog niet, maar alle soorten personen zijn welkom!

Wat wel belangrijk is, het speelt zich af op de middelbare school. Dus graag leeftijden die daarbij passen!

Invullijstje
Naam & Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Karakter
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen)

Bedankt!

<3 Nadezh



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 18:09:
welke kleur is het?
oeps, we gaan off-topic...
maak maar een persoontje dat dezelfde kleur haar heeft als jij, keey?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 18:18:
Okay...

Naam & Achternaam Rowena Ingram
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 28 mei 1994
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens) Koperrood haar, golvend, tot halverwege haar rug. Schuine pony. Grijsblauwe ogen. Sproetjes, bleke huid. Redelijk normaal figuur, vrij dun. Kleine handjes en voetjes. Geen littekens/piercings/tattoos, alleen oorbellen.
Karakter Verlegen. Dromerig. Muzieklover. Kan zo erg in iets opgaan dat ze niets meer van de omgeving merkt. Onzeker. Wordt makkelijk gekwetst, trekt zich woorden snel aan en kan dan weken boos/droevig blijven. Eigenwijs. Driftig. Kan het ene moment superhyperactief zijn en het volgende bijna suïcidaal depressief. Zorgzaam.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen Heeft vader, moeder en oudere broer. Twee katten en een hamster (Mozart, Beethoven en Cinderella). Lievelingskleur zwart/rood. Ziet eruit als een zombie als ze zwart draagt, vanwege haar überbleke huid. Lievelingsdieren wasbeer, wolf. Haat spinnen en andere insecten. Piano = heilig. Lievelingsschoolvak muziek. Kan absoluut niet tekenen en haat het dus als je probeert haar te laten tekenen. Wordt het liefst Rowy genoemd ipv Rowena. En slaat erop als je haar met haar achternaam aanspreekt.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 18:19:
koperrood. stoewr. dat vloekt idd bij paars x3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 18:22:
Jep ^^ En mijn ouders willen sowieso niet dat ik mijn haar verf, ik mag het zelfs niet donkerrood verven >.< Ho, nu gaan we weer off-topic x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 18:36:
is het vanzichzelf koperrood? dat is echt stoewr!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 19:44:
Jep, van zichzelf ^^ Ik heb het al mijn hele leven en iedereen denkt dat het geverfd is, maar dat is niet zo muahahaaha x'D Als je jonger bent, kleuter nog, en je haar is rood, dan kan het nog bruin of blond ofzo worden, maar ik ben veertien muahahaha en nu blijft het de rest van mijn leven koperrood, tenzij ik het verf ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 19:54:
of tenzij je oud wordt. dan wordt het grijs en daarna wit.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 4 juni 2009 - 7:33:
Naam & Achternaam
Robin van Os
Geslacht
Dude/Dudette
Geboortedatum
8 mei 1992
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Hij lijkt een klein beetje op een italiaan aangezien hij italiaanse familie heeft (deel), blank, donker haar met een beetje krul erin, bruine ogen, blinkertjes in oren, niet heel groot (1.68-1.70), een beetje gespierd postuur.

Karakter
Tegen vrienden aardig, je wilt zijn vijand niet zijn aangezien hij zijn vrienden altijd beschermd, het maakt niet uit op wat voor n manier. Beledig hem niet, hij beledigd je dubbel zo hard terug (of je krijgt een klap, kan ook).Veel mensen kennen hem en mogen hem, al zijn dat alleen de wat populairdere kinderen.
Gebruikt af en toe drugs, denk aan jointjes. Hij rookt. Spijbelt vaak, komt straffen niet na. Hij heeft een concentratieprobleem en kan nog geen bladzijde normaal lezen, dit zoekt hij dan ook niet.

En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen
1 broertje van 12 genaamd Rémy, met hem heeft ie altijd ruzie. Zijn vader heet Kees, zijn moeder Angelique, met zijn vader kan hij redelijk goed overweg, zijn moeder is een ander verhaal, die sluit hem vaak op in zijn kamer omdat hij onhandelbaar wordt (niet dat hij dat een probleem vindt, hij klimt gewoon uit het raam en gaat dan weer naar binnen).
Huisdier: Hond Toby. Robin vind hem Gay aangezien hij alleen maar aan de kont van mannetjes honden lijkt te snuffelen.
Beste vrienden: Thom / Jay / Joey (Joey is overleden op 19-04-08 aan een beenwond)
Lievelingskleur: Donkerblauw.

Melisande
Melisande

Melisande is offline

[73]
Melisande zei op 4 juni 2009 - 11:41:
Omg zussie ik heb ook een personage maar hij ligt thuis XD je krijgt hem vanmiddag wel ofzoiets

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 aug 2009 - 22:17:
Naam & Achternaam Clara Metsys
Geslacht vrouw
Geboortedatum 2 februari 1996
Uiterlijk De klassieke nerd. Bruin haar in twee vlechtjes, een rond brilletje die haar opvallend blauwe ogen verdoezelt, sproetjes, een buitenboordbeugel waardoor ze slist, kleiner dan haar klasgenoten, geen vrouwelijke vormen, moet van haar moeder de meest truttige kleren aan (plooirokjes, bloesjes met een kraag, hoge kousen, lakschoentjes...) Mag van thuis geen piercings of tattoo's, zelfs geen juweeltjes of make-up. Houdt altijd een boek in haar armen.
Karakter Verlegen, heel stil, bloost snel, wordt vaak gepest en trekt zich dan volledig in zichzelf terug om het niet te hoeven horen, verslindt boeken, doet ballet (omdat ze moet van haar moeder) en speelt piano (omdat ze moet van haar vader. Heeft astma, dus kan geen huisdieren houden.
Extra Enig kind, extreem dominerende ouders die meer met hun job bezig zijn dat wat anders en die hun kleine Clara opvoeden volgens regels uit hun eigen jeugd. Ze snappen niet dat jongeren vandaag de dag veel meer vrijgevochten zijn, en Clara heeft dan ook zo goed als geen vrijheid. De enige plaats waar ze zichzelf kan zijn, is... haar kleerkast. Daar komt nooit iemand behalve zij en haar kindermeid, en die kan zwijgen. Ze heeft er posters opgehangen en verstopt er onder andere een walkman, een stapel cd's met rockmuziek, een jeansbroek en een paar felgroene Converse (de zolen zijn nog helemaal glad want ze kan ze alleen dragen in haar kamer als haar ouders niet thuis zijn), snoep, folders van een dansacademie en van concerten, muziektijdschriften en nog allerlei dingen in die trant.

En sorry, dit moest weer even ^^

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 20 aug 2009 - 10:05:
Naam&achternaam: Chelsea Delgado
Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 3 juni 1992
Uiterlijk: Ze heeft van zichzelf heel licht blond , zo licht dat het bijna wit lijkt, haar dat ze tot haar schouders heeft laten knippen ,en voor heeft ze roze extensions in laten zetten waardoor haar haar opeens een stuk langer is (tot naar navel ong.)
Ze heeft felblauwe ogen grote ogen en lange wimpers.
Ze heeft geen piercings of tattoo's maar wil wel graag een lippiercing , in het midden van haar onderlip maar durft hem niet te laten zetten.
Karakter: Grote mond. Ze vergeeft mensen niet snel , en is heel overgevoelig.
Maar over het algemeen is ze altijd aardig , sociaal&&goed in vrienden maken.
Extra; Ze woont bij haar vriendje Jaimy, omdat ze uit het huis is gezet door haar vader omdat ze elke keer strak van de pillen en alcohol thuis kwam.
Ze heeft toen ze klein was een paar jaar bij een psygiater (ikvinddatjedatzosgrijftPUNT XD) gelopen omdat ze getuige is geweest van haar moeders zelfmoord toen ze 6 was en heeft daar veel problemen aan overgehouden.
Zelfs nu , al die jaren later, word ze soms schreeuwend wakker.
Ze kan niet tegen stilte omdat het zich in haar hoofd dan weer herhaalt en kan ook niet tegen bloed en heeft een hekel aan wapens.
Ze gebruikt drugs en alcohol om alle nare gedachtes en gevoelens uittebannen maar maakt zichzelf steeds meer kapot.


Weetje ,mijn personage's hebben eigenlijk best wel stomme achternamen:M
Agja, ik kan niks beters verzinnen XD

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 20 aug 2009 - 11:55:
Naam en achternaam:
Zima Andrejevna
Geslacht:
vrouw
Geboortedatum:
5 maart 1994
Uiterlijk:
Donkerbruin plukkerig haar totaan haar schouders, met een paar blonde en roodachtige plukken erdoor, van nature. ze heeft haar haar nog nooit geverft omdat ze het niet durft te vragen. bruine ogen met een vleugje groen/grijs. een vriendelijk gezicht, maar als ze haar haar in een strakke staart doet, eng praat en kwaadaardig kijkt, had ze zo uit een dracula film kunnen komen. ze heeft geen piercings of tattoo's. zelfs geen oorbellen. niet omdat ze dat niet wil, maar omdat het niet mag. ze draagt het liefst heel erg doorsnee kleren: een spijkerbroek, t-shirt en trui.
Karakter:
tot het laatste jaar van de basisschool was ze heel erg verlegen; deed altijd precies wat ze moest doen, haalde altijd goede cijfers als er toetsen waren, had een of twee vriendinnen. ze zei niet al te veel en had er ook geen behoefte aan. halverwege de tweede klas nam iemand haar mee naar een concert van een band die ze niet eens kende en die ook niet belangrijk is te noemen. dat heeft haar leven zowat veranderd. ze durft nu veel meer en doet dat ook. ze is goed in vrienden maken als je haar de kans geeft. en ze heeft een hekel aan mensen met teveel niet-grappig egoisme. (er is namelijk een verschil tussen de mensen die er grapjes mee maken en mensen die het ook echt denken, vind ze)
Extra:
toen ze drie was is ze naar nederland gekomen. eerst woonde ze in rusland, waar haar moeder ook vandaan komt. ze heeft geen accent. haar leven is zowat perfect verlopen, en dat vind ze saai.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 aug 2009 - 14:40:
En sorry, dit moest weer even ^^

Sorry? Ik vind het prachtig
Dankjewel ^^
En de anderen ook natuurlijk x'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:27:
Ik kan het weer eens niet laten! Hier komen er nog 3!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:28:
Naam & Achternaam: Holly Dreesen
Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 7 mei 1993
Uiterlijk: bruin haar tot net voorbij haar schouders, altijd perfect in de plooi; bruine ogen; 1m73 groot; b-cup; gaat gekleed in rokjes, topjes, nette jeans, altijd merkkledij; hoge hakken, pumps etc.; accessoires aangepast aan kleren; lange gelnagels met een wit randje; gebruikt een grote handtas als schooltas... Ze komt uit een doosje. Make-up: oogschaduw in de kleuren van haar kleren; eyeliner en mascara zijn donkerbruin want met zwart lijkt ze op een emo-panda. Oorringen, verder geen piercings of tattoo’s.
Karakter: erg onzeker; heeft de neiging om dik te worden om haar heupen dus let obsessief op haar voeding; heeft sinds haar eerste jaar middelbaar aansluiting gezocht bij de populairste meisjes en is daarin geslaagd; ze beseft dat haar vriendinnen haar vooral tolereren omdat ze rijke ouders heeft van wie ze zowat alles mag, omdat ze er goed uitziet, en omdat ze nooit tegenspreekt; is zeer snel gestresst; moet hard werken op school om goeie resultaten te halen, want dat is het enige waar haar ouders wel streng in zijn (twee geslaagde advocaten, alleen het beste is goed genoeg); doordat ze één van die meisjes is die altijd rondhangt met Jacqueline Minne, de Queen Bee van de school, wordt zij automatisch ingedeeld bij de ‘Bitches’, zelfs al doet ze amper haar mond open; is stiekem op zoek naar een echte vriendin zodat ze een excuus heeft om die meiden links te laten liggen; voelt zich snel aangevallen; als ze serieus kwaad of gekwetst is gaat ze met een hele hoge, schelle stem gillen tegen die persoon.
Extra: haar lievelingsvakken zijn chemie en wiskunde, al zal ze dat nooit toegeven als één van haar ‘vriendinnen’ in de buurt is; ze is best intelligent, maar ze heeft te weinig zelfvertrouwen om er wat mee te doen; ze heeft een stiekeme liefde voor rockmuziek die ze nooit van haar leven zal delen met de overwegend hiphop en popmuziek-liefhebbende schoolgemeenschap; ze houdt van haar ouders en haar oudere zus Nancy, ze zou alleen willen dat ze wat vaker thuis waren; hoewel ze houdt van haar makkelijke leventje, haar grote kamer en het feit dat ze niks tekort heeft, schaamt ze zich soms over haar rijke familie en voor het feit dat mensen haar alleen daarom aardig lijken te vinden.



1 2 3 4 5 6