Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15314]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:

“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:40:
Could be, maar Geesje stemde niet op Bo..
En daarmee bedoel je... ?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 16:41:
@Kol&Elise: ik denk ook dat Sarita Geesje heeft gescand. Als ze dan uitgevonden had dat Geesje een badsider is, moest ze haar natuurlijk verdacht maken om ons haar te laten lynchen. Maar ja, erg veel was er niet te vinden, en dus kwam ze met die theorie.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 maart 2011 - 16:41:
@watJuliazei;
alsikhetdeedommijnmedebadsiderniettehoevenlynchen,zoudat. bestweldomvanmezijn.
want. aandereactieshadikwelkunnenziendatzesowiesogelynchtzouworden, endanzouhetnietmeeruitmaken. ^^
trouwens - delaatstekeerdatisbadsiderwas, wasdateendeelvanonzedinges. eh. plan. jeweetwel. heelvaakopelkaarstemmen, endatdangebruikenalsargumentomnietschuldigtezijn. ^^

@watJuliadaarnazei; hé. datisslim. ._.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 16:42:
Mja, dat is wel waar.
entochsnapikhetniethelemaal,maargoed.

Ik denk dat ik op Geesje stem. Vanwege Sarita.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:42:
@Juul; ja, dat bedoelde ik dus ook. Want, als Sarita gewoon nog in het spel had gezeten, had ik Geesje niet verdacht gevonden, de theorie was heel erg slap.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:43:
@Juul; méh. Ik ga nog steeds op Josette. Ze is verdachter voor mij dan Geesje.
Bovendien wil ik eerst een verdediging van Geesje.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 22 maart 2011 - 16:44:
@Elise: Nou, dat Geesje niet op Bo stemde (toch?) terwijl Bo achteraf een wolf bleek te zijn..
Dus zou het logisch zijn dat geesje een Badsider is en dat Sarita haar idd had gescand.

Sorry als dit totaal geen sentido heeft. Elise, vertaal dat plies ff. Ik ben vergeten hoe je dat in het Nederlands zegt en ik denk niet dat veel fanficers weten wat dat is.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 22 maart 2011 - 16:46:
Ik denk dat ik op Geesje stem, behalve als ze nog met een goede verdediging komt.
Alhoewel ik Josette ook verdacht vind.
Misschien zijn ze allebei Badsiders sinds er dus nog 2 in het spel zitten..

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:47:
@Rosalie; ja, oké, dat kan een reden zijn dat Sarita Geesje heeft gescant.

En waar blijft Josette's verdediging?
Of zou ze hopen dat, als ze maar niets zegt, mijn hele theorie naar de achtergrond verdwijnt, en iedereen op Geesje gaat?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 16:50:
Maar als Geesje er eenmaal uit is, eet ze nog iemand op en dan lyncht de rest haar toch?
Nou.
Nu weet ik niet op wie ik moet stemmen.
Eigenlijk zou het het handigst zijn om te weten wie de Opperbadsider is.
Want als we die eerst weg doen, kan de Oppergoodsider daarna op de ander schieten. (of de Jager, of course.)
Hoewel het ook weer niet zéker is dat dit onze twee badsiders zijn, maar wel merendeel.
& Ik zou ook graag een goede verdediging van een van hen zien. Vooral van Geesje eigenlijk, want Josette heeft het al geprobeerd en Geesje heeft dit óf nog niet gezien óf ze reageert gewoon helemaal niet.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 22 maart 2011 - 16:52:
Hmm, ja.
Geesje en Josette vind ik ook verdachter dan Kol.
Ook omdat Kol eerst wel op Bo wilde stemmen, en het daarna toch niet deed. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ze dat alleen maar deed om niet op te vallen tussen de rest, en uiteindelijk toch niet haar medebadsider te hoeven lynchen. Hmmm.

WACHT.
Vanavond is weer lynch, toch? Want ik ben in de war ._.

dat wat kol deed, deed ik ook....
eerst wel op Bo willen stemmen en dan achteraf niet doen..

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:52:
Ik snap die eerste zin niet helemaal.
En, nou, ik wil van beiden een verdediging, maar eigenlijk meer van Josette. En dan eentje die wat sterker is dan de vorigen.
Nou ja, van Geesje dus ook eigenlijk, maar goed. ;'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 16:54:
Ik snap die eerste zin niet helemaal.
En, nou, ik wil van beiden een verdediging, maar eigenlijk meer van Josette. En dan eentje die wat sterker is dan de vorigen.
Nou ja, van Geesje dus ook eigenlijk, maar goed. ;'

OH. Ik zie wat er mis is. Met 'ze' bedoel ik de badsider die dan nog overblijft. (Josette, als we dus goed zitten)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:54:
(...)
dat wat kol deed, deed ik ook....
eerst wel op Bo willen stemmen en dan achteraf niet doen..
En probeer je nu weer de schuld op Kol af te schuiven? x'D (Ja, nee, sorry. I'm getting way to carried away in this game.)
Maar goed, je moet eerst eens reageren op de theorieën tegen jou, en dan pas over die van anderen, en dus anderen verdacht maken.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:55:
@Juul; aha. Oké. I prefer om Josette eerst te lynchen, maar ja. x)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18