Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Final Resistance (Speeltopic)

DA: The Final Resistance (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 sep 2010 - 18:40:
Nevel heerste op het enorme veld, het gras leunde naar de rechterkant door de forse wind. De bomen aan de zijkanten stonden in duisternis gehuld toekijkend opgesteld, aan beiden kanten verscholen ze zich onder de vergroeide kruinen.
Het gevecht zou niet lang meer op zich laten wachten, goed en kwaad zou elkaar eindelijk weer vinden.
Nog nooit was er zo'n hardnekkige oorlog geweest. Goed en kwaad was altijd weer in conflict.
Het stond op het punt weer te escaleren tot een hoogtepunt.
De leiders van beiden kanten stapten uit de schaduw, met een kille blik keken ze elkaar aan. Er zouden doden vallen, maar ze hadden het er voor over. Wereldheerschappij lag voor het grijpen.


Welkom bij het eerste potje Dark Age op dit potje. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic voor je begint te spelen!

Rollen:
Wolf [2x]
Tovenaar [1x]

Deelnemers:
1. Eliros
2. xNadezhda (Cupido)
3. neversay (Tovenaar)
4. missxangel
5. Pline (Waarzegger)
6. NaNaa (Tovenaar)
7. MoonRocker (Tovenaar)
8. CosmicPurple (Jager)
9. Bodine
10. xDevilBitch (Tovenaar)
11. Torresss (Tovenaar)

Lynch: 20.00 uur.
Lunch: 21.00 uur.
Specials: 21.00 uur, pas na de eerste líºnch!



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 6 sep 2010 - 20:32:
Óh. Nouja.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 20:38:
Jha. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 20:50:
Mwhiiii ^^
En nu wachten op de lunch.
*Still curious*
Any theories already?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 20:51:
Hm, ik ga eens kijken of ik een theorie kan maken. *gaat het topic doorzoeken*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 20:52:
*Even more curious*
Ik ben zo slecht met theoriën. XD
Schrijf je dat eigenlijk zo?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 21:00:
Door het bloedbad dat door de wolven ontstaan was, werd aan de goede kant alle aandacht getrokken. Allen waren ze toeschouwers van een kwaad, dat zo wreed was, dat hun knieën er van knikten.
Eén van de tovenaars rende naar de twee toe, in een poging de wolven tegen te houden, maar het was niet effectief. Zijn zwaard werd uit zijn handen getrapt, waardoor het op de grond viel. Zijn laatste blik was er één op het bloeddorstige gezicht van een wolf, met de bloeddoorlopen ogen en vlijmscherpe tanden. Toen boorden die tanden zich in zijn borstkas en voelde hij het leven uit zijn lichaam glippen.


NaNaa is vandaag geluncht, zij was een Tovenaar.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 6 sep 2010 - 21:05:
Wat, nooo D:
Waarom ik _0_
Ik was zeker te goede concurrentie
Enfin, I wish you luck <3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 21:06:
De goodside moet winnen! Ik ben voor jullie, 100% .
Ik vind Kayley's verhalen echt geweldig,
haha, ik moet mijn mond houden x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:14:
Hmf. Nog een tovenaar eruit (dat was te verwachten, ik denk niet dat ze slim zouden zijn om zichzelf te lunchen. x'D). Nou, en nu mijn theorie:

Ik stem op Daan. Hoewel het random was heeft ze op Moonrocker gestemd en ze is toch wel vrij afwezig en daarom gaat mijn stem uit naar haar.
Dat zei Angela. Misschien was het wel gewoon echt random, maar wat ze zegt; ze is vrij afwezig, dat is geen rede om een badsider te zijn. Misschien stemde ze met een mede-badsider op Daan om er zeker van te zijn dan ze er zelf niet uitging? Who knows...

Stel dat Daan inderdaad badsider is & gewoon random met haar medebadsider besloten heeft dat ze Julia willen lynchen, dan kan dat. Omdat de badsiders dus met elkaar mogen overleggen wie ze gaan lynchen.
Want: er zijn vier stemmen op Julia. Eén is van haarzelf. Eén is van Mascha, en die werd later geluncht, en die is tovenaar. Dus die kan het sowieso niet zijn. Blijven over: Daan & Danique. Dus óf het was inderdaad totally random en toevallig, óf we hebben daar de badsiders.
Dezh' geweldige theorie, die ervoor zorgde dat Daan en Danique eruit lagen.

HA! Told ya dat mijn theorie fout was. x)
Dezh' reactie nadat Daan en Danique eruit lagen. Waarom zegt ze dat ze wist dat haar theorie niet klopte? Ze had hem dan net zo goed ní­et kunnen posten, als ze dacht dat hij niet klopte, want ze heeft er wel mooi voor gezorgd dat er twee goodsiders uit gingen.

Ik gok Angela. Als wolf. Omdat zij met het verdachtmaken van Daan begon. & aangezien Daan van zichzelf wist dat ze het niet was, en op Angela stemde. ^^
En dan zegt ze nu dat, en schuift ze de schuld bij Ang in de schoenen?

Theorieën maken is gewoon leuk.
Vooral als je ze fout hebt. x)

NEEEE. BO IS WOLF. *doet random*
Ja, als je ze fout hebt en je een badsider bent zodat er weer een goodsider uitgaat is het zeker leuk om theorieën te maken die niet kloppen.
---
Tot zover mijn theorie. Ik zeg niet dat hij klopt, maar ik vind Dezh nu in ieder geval best wel verdacht.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 21:15:
Omg, Elise -zo heette je toch?-, je bent geniaal!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:17:
Ja, ik heet Elise. En eigenlijk mag je niet meer posten slimpie. ;'

Even als toevoeging: ook Ang is een beetje verdacht in mijn ogen, maar dat weet ik niet helemaal zeker, net zoals Dezh (al vind ik die eigenlijk best wel heel erg verdacht).

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:17:
Jullie zeiden dat ik een theorie moest maken, dus deed ik dat. Ik heb nooit gezegd dat ik er zeker van was. Jullie zeiden zelf dat het logisch was, en dat vond ik ook. Net als bij mijn andere theorie. ;]

En ik was melig. :a

Okay. Wat mij betreft mogen jullie op mij stemmen.
[/en nu moet ik echt aan Duits. x)]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:19:
Jullie zeiden dat ik een theorie moest maken, dus deed ik dat. Ik heb nooit gezegd dat ik er zeker van was. Jullie zeiden zelf dat het logisch was, en dat vond ik ook. Net als bij mijn andere theorie. ;]

En ik was melig. :a

Okay. Wat mij betreft mogen jullie op mij stemmen.
[/en nu moet ik echt aan Duits. x)]
Ja, maar als je er zelf niet zeker van was (je zei daarna toch echt dat je al wist dat hij niet klopte), waarom postte je hem dan? Wilde je er soms een goodsider uit hebben?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 21:21:
oeps xd. Oké, nu ben ik echt weg .
Doeei allemaal, veel succes nog! <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:21:
(...)Ja, maar als je er zelf niet zeker van was (je zei daarna toch echt dat je al wist dat hij niet klopte), waarom postte je hem dan? Wilde je er soms een goodsider uit hebben?
Ik probeerde te snappen hoe het spel nu eigenlijk werkt. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18