Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Final Resistance (Speeltopic)

DA: The Final Resistance (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 sep 2010 - 18:40:
Nevel heerste op het enorme veld, het gras leunde naar de rechterkant door de forse wind. De bomen aan de zijkanten stonden in duisternis gehuld toekijkend opgesteld, aan beiden kanten verscholen ze zich onder de vergroeide kruinen.
Het gevecht zou niet lang meer op zich laten wachten, goed en kwaad zou elkaar eindelijk weer vinden.
Nog nooit was er zo'n hardnekkige oorlog geweest. Goed en kwaad was altijd weer in conflict.
Het stond op het punt weer te escaleren tot een hoogtepunt.
De leiders van beiden kanten stapten uit de schaduw, met een kille blik keken ze elkaar aan. Er zouden doden vallen, maar ze hadden het er voor over. Wereldheerschappij lag voor het grijpen.


Welkom bij het eerste potje Dark Age op dit potje. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic voor je begint te spelen!

Rollen:
Wolf [2x]
Tovenaar [1x]

Deelnemers:
1. Eliros
2. xNadezhda (Cupido)
3. neversay (Tovenaar)
4. missxangel
5. Pline (Waarzegger)
6. NaNaa (Tovenaar)
7. MoonRocker (Tovenaar)
8. CosmicPurple (Jager)
9. Bodine
10. xDevilBitch (Tovenaar)
11. Torresss (Tovenaar)

Lynch: 20.00 uur.
Lunch: 21.00 uur.
Specials: 21.00 uur, pas na de eerste líºnch!



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:15:
maar niet iedereen heeft een special, of ben ik nou gek? x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:16:
maar niet iedereen heeft een special, of ben ik nou gek? x]
Nopes, de badsiders hebben geen special en de gewone tovenaars ook niet.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:16:
haha, oke dan weet ik dat

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:18:
Uhuh.
En jezus, er moet echt leven komen in dit potje. x|

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 20:23:
Uhuh.
En jezus, er moet echt leven komen in dit potje. x|
Heb een beetje geduld met ons, we zijn beginners. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2010 - 20:25:
Maar alsnog is het spel best dood.
Er zouden nu theorieën moeten komen, maar het blijft stil.
Ik zal het maar steken op het feit dat er een paar mensen nooit aanwezig zijn, maar als het zo alle potjes gaat gaan, heeft het geen zin.
Just saying.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:26:
(...) Heb een beetje geduld met ons, we zijn beginners. ^^
Haha, ja, weet ik. ;'
Ik leer jullie gewoon hoe je het moeten spelen. ;'

Hup, hup, meisjes, ga eens wat badsidertjes vangen! *deelt schepnetten uit*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 20:27:
Ja, maar hoe moeten we een theorie opstarten als we geen idee hebben wat de bedoeling precies is? Like, ik kan wel zeggen: Ik denk dat -kiest random naam- Bodine de grote boze wolf is & Dorien haar maatje, maar daar heb ik toch niks aan?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:27:
(...)Haha, ja, weet ik. ;'
Ik leer jullie gewoon hoe je het moeten spelen. ;'

Hup, hup, meisjes, ga eens wat badsidertjes vangen! *deelt schepnetten uit*

YAY!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:29:
Ja, maar hoe moeten we een theorie opstarten als we geen idee hebben wat de bedoeling precies is? Like, ik kan wel zeggen: Ik denk dat -kiest random naam- Bodine de grote boze wolf is & Dorien haar maatje, maar daar heb ik toch niks aan?
Nopes, je moet gewoon goed opletten, iedere reactie in de gaten houden (wie weet laat de waarzegger een reactie achter en zegt die heel subtiel dat, uh, Daan een badsider is, of zo) en niemand vertrouwen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2010 - 20:30:
Ja, maar hoe moeten we een theorie opstarten als we geen idee hebben wat de bedoeling precies is? Like, ik kan wel zeggen: Ik denk dat -kiest random naam- Bodine de grote boze wolf is & Dorien haar maatje, maar daar heb ik toch niks aan?


Nou, je zoekt iemand die je in one way or another verdacht vind, je kijkt naar wie die stemde en wat die persoon gezegd heeft, en daar trek je conclusies uit. Maar aangezien er nauwelijks wat gezegd word, is dit ook onmogelijk.
Het is dus een vicieuze cirkel.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:31:
Maar aangezien er nauwelijks wat gezegd word, is dit ook onmogelijk.
En vandaar dat ik iedereen een schop onder hun reet ga geven zodat ze in dit topic belanden. *knikt vastberaden*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 20:55:
Oh, nou, hoi, ik ben in dit topic beland. Ik weet alleen niet wat ik nu moet zeggen of zo. (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 20:56:
Nou, gewoon, weet ik veel; drop een hint als je denkt dat je weet wie badside is... probeer mensen verdacht te maken zodat ze zich in het nauw gedreven voelen en terug katten... of verzin zelf iets leuks. x)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2010 - 20:57:
De oorlog begon. Er werd gevochten, en aan alle kanten vielen slachtoffers. Anderen beschermden juist diegenen van wie ze hielden.
Te midden van al het geweld keken twee mensen elkaar voor het eerst in de ogen, en zagen dat wat ze al heel hun leven zochten. Ze zwoeren elkaar te beschermen, bezegelden het met een kus, en weken niet meer van elkaar zijde.


Cupido heeft een koppel gemaakt.

Aan de zijkant van het slagveld keek de Waarzegger in zijn glazen bol. De mist trok langzaam weg, terwijl hij een persoon van het oorlogsveld in zijn gedachten hield. De bol toonde dat wat hij weten wou. Met een opgetogen gevoel liep hij het veld op, van plan dat wat hij wist te gebruiken.

De Waarzegger heeft gescand.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15