Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Final Resistance (Speeltopic)

DA: The Final Resistance (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 sep 2010 - 18:40:
Nevel heerste op het enorme veld, het gras leunde naar de rechterkant door de forse wind. De bomen aan de zijkanten stonden in duisternis gehuld toekijkend opgesteld, aan beiden kanten verscholen ze zich onder de vergroeide kruinen.
Het gevecht zou niet lang meer op zich laten wachten, goed en kwaad zou elkaar eindelijk weer vinden.
Nog nooit was er zo'n hardnekkige oorlog geweest. Goed en kwaad was altijd weer in conflict.
Het stond op het punt weer te escaleren tot een hoogtepunt.
De leiders van beiden kanten stapten uit de schaduw, met een kille blik keken ze elkaar aan. Er zouden doden vallen, maar ze hadden het er voor over. Wereldheerschappij lag voor het grijpen.


Welkom bij het eerste potje Dark Age op dit potje. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic voor je begint te spelen!

Rollen:
Wolf [2x]
Tovenaar [1x]

Deelnemers:
1. Eliros
2. xNadezhda (Cupido)
3. neversay (Tovenaar)
4. missxangel
5. Pline (Waarzegger)
6. NaNaa (Tovenaar)
7. MoonRocker (Tovenaar)
8. CosmicPurple (Jager)
9. Bodine
10. xDevilBitch (Tovenaar)
11. Torresss (Tovenaar)

Lynch: 20.00 uur.
Lunch: 21.00 uur.
Specials: 21.00 uur, pas na de eerste líºnch!



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:41:
Dan hadden jullie dat niet meteen gezien, 't is makkelijker om daarna gewoon nog een bericht te posten. ;]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:42:
Hun, Nadezh, hoe bedoel je? X:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:43:
(...)

Mensen zijn er niet. Alleen tovenaars. En wolven. En waarzegsters. En jagers. En cupidoders.
None of them are human.

TOUCH, I'M ONLY HUMAN. (:
Dat laatste was droog. x'D
En, jezus Bo, cupidoders. *grinnik*

Misschien ben jij wel badside, laijk, weet ik veel... uh, omdat je geen kant kiest (oké, misschien kan je wel gewoon niet kiezen en ben je niet blij met je rol omdat je stiekem een zielige tovenaar bent die een cupidoder wil zijn of je bent een cupidoder die een waarzegger wil zijn). :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:45:
Hun, Nadezh, hoe bedoel je? X:
Gewoon? Elise zei dat er een edit-knop was, en toen antwoordde ik dat het makkelijker is om een bericht erna te plaatsen, omdat jullie dat eerder zouden opmerken dan een edit? Tenminste, dat zou í¬k eerder opmerken. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:46:
Cupidoders ownen het hele spel. Ook al is er eigenlijk maar één.
En natuurlijk, dan geef ik bij deze toe dat ik een wolf ben. Of een jager, die zijn ook badside, toch? Ik ben het allebeeeeii. ;D -en een vrouw (oh no THEY'RE HUMAN. I AIN'T HUMAN. O.O). en een waarzegster. en een tovenaaaaar. en een cupidoder, want die is damn cuwl. <3

Edit @ Nadezh (grappig. Nu edit ik. Mijn humor is zo sneu vandaag) oh ik snap. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:46:
Dan hadden jullie dat niet meteen gezien, 't is makkelijker om daarna gewoon nog een bericht te posten. ;]
Ja, maar, toch, ik had het ook nog in de theorie gezet dan. (oké, ik zeik, vergeef me)
Tóch vind ik je nog steeds verdacht. Je kan best wel eens een badsider zijn (die menselijk is omdat 'ie wat vergat en niet wist waar de edit knopt zat enzovoorts). x)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:48:
(...)Ja, maar, toch, ik had het ook nog in de theorie gezet dan. (oké, ik zeik, vergeef me)
Tóch vind ik je nog steeds verdacht. Je kan best wel eens een badsider zijn (die menselijk is omdat 'ie wat vergat en niet wist waar de edit knopt zat enzovoorts). x)
En waarom ben je zelf geen badsider, hm? ^^
Trying to poison them against me! [/teveel LotR gezien. x)]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:50:
Cupidoders ownen het hele spel. Ook al is er eigenlijk maar één.
En natuurlijk, dan geef ik bij deze toe dat ik een wolf ben. Of een jager, die zijn ook badside, toch? Ik ben het allebeeeeii. ;D -en een vrouw (oh no THEY'RE HUMAN. I AIN'T HUMAN. O.O). en een waarzegster. en een tovenaaaaar. en een cupidoder, want die is damn cuwl. <3

Edit @ Nadezh (grappig. Nu edit ik. Mijn humor is zo sneu vandaag) oh ik snap. ^^
Bo, niet zoveel suiker eten!
En nee, een jager is goodside. x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:52:
Maarmaar Jager die moet toch altijd dieren doden en zo en dan kan die toch nooit goodside zijn? O.O
IK KLAAG DIT SPEL AAN MAN. HET KLOOOOPT NIET.
De grap is. Dat ik geen suiker heb gegeten en een soort van ziek ben, en blijkbaar wordt mijn humor daar nog flauwer van (zo wilde ik er bijvoorbeeld aan toevoegen "dan moet ik miss maar eens zout gaan eten ipv suiker"
=D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:52:
(...) En waarom ben je zelf geen badsider, hm? ^^
Trying to poison them against me! [/teveel LotR gezien. x)]
Waarom ik zelf geen badsider ben? Ik heb toch nergens gezegd dat ik onmogelijk een badsider kan zijn?
Maar ja, uh, even kijken of ik een goede reden kan vinden... (ook al heb ik mezelf nergens verdacht gemaakt, en, hé, daarom kan ik misschien best een badsider zijn... *gaat zichzelf verdacht vinden*)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:54:
(...)Waarom ik zelf geen badsider ben? Ik heb toch nergens gezegd dat ik onmogelijk een badsider kan zijn?
Maar ja, uh, even kijken of ik een goede reden kan vinden... (ook al heb ik mezelf nergens verdacht gemaakt, en, hé, daarom kan ik misschien best een badsider zijn... *gaat zichzelf verdacht vinden*)
Ik bedoel ook niet dat je nergens gezegd hebt dat je nergens een badsider kan zijn. x)
Meer van: 'Et tu, Brute? Hoe zit het met jou?'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:54:
(...) Ik bedoel ook niet dat je nergens gezegd hebt dat je nergens een badsider kan zijn. x)
Meer van: 'Et tu, Brute? Hoe zit het met jou?'


Moet het niet zijn et toi? ö
Hmm. Nee. Vast niet. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:56:
(...)

Moet het niet zijn et toi? ö
Hmm. Nee. Vast niet. ^^
't Is geen Frans, 't is Latijn. ;]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 21:56:
@Bo; maar neeee, de jager moet op badsidertjes gaan jagen. Adóh!
En ik heb stiekem wel gemerkt dat jou humor heel flauw is vandaag. *kuch*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:57:
Oh, faal. Maar Frans en Latijn hebben best veel gemeen.
En @ Elise; mijn humor is altijd flauw.
Enne enne. Maar jagers zouden toch juist goodsiders moeten jagen? Want goodsiders JAGEN niet, die die die. Nou, jagen dat is zo van met een speer doorboren en daarna opeten. Maar goodsiders moeten niet vermoorden, die moeten alleen maar... ja. Goede vraag.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18