Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Final Resistance (Speeltopic)

DA: The Final Resistance (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 sep 2010 - 18:40:
Nevel heerste op het enorme veld, het gras leunde naar de rechterkant door de forse wind. De bomen aan de zijkanten stonden in duisternis gehuld toekijkend opgesteld, aan beiden kanten verscholen ze zich onder de vergroeide kruinen.
Het gevecht zou niet lang meer op zich laten wachten, goed en kwaad zou elkaar eindelijk weer vinden.
Nog nooit was er zo'n hardnekkige oorlog geweest. Goed en kwaad was altijd weer in conflict.
Het stond op het punt weer te escaleren tot een hoogtepunt.
De leiders van beiden kanten stapten uit de schaduw, met een kille blik keken ze elkaar aan. Er zouden doden vallen, maar ze hadden het er voor over. Wereldheerschappij lag voor het grijpen.


Welkom bij het eerste potje Dark Age op dit potje. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic voor je begint te spelen!

Rollen:
Wolf [2x]
Tovenaar [1x]

Deelnemers:
1. Eliros
2. xNadezhda (Cupido)
3. neversay (Tovenaar)
4. missxangel
5. Pline (Waarzegger)
6. NaNaa (Tovenaar)
7. MoonRocker (Tovenaar)
8. CosmicPurple (Jager)
9. Bodine
10. xDevilBitch (Tovenaar)
11. Torresss (Tovenaar)

Lynch: 20.00 uur.
Lunch: 21.00 uur.
Specials: 21.00 uur, pas na de eerste líºnch!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 21:33:
Tja, sadist hè?
Ik zie morgen wel op wie ik stem. *plakt het als post-it op haar kast*
Maar je ontkent het dus niet. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:33:
Maar ik zie de clue niet, want hoe kon Daan nu weten dat ze op Julia moest stemmen? Want de badsiders weten wel van elkaar dat ze badsiders zijn -toch? of begrijp ik het nu nog niet? XD- maar de goodsiders niet, en de specials mochten nog niet gebruikt worden dus dan was het óf totally random, óf ze speelde vals.
Of ben ik nou gek?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2010 - 21:35:
Als je stemt, doe dat dan ook in PB, mensen. Ik ga geen stemmen vissen uit het topic, daar ga ik me ní­et mee bezig houden.
Als opperhost zit ik trouwens al veel te veel in de topics.

@Bo: Badsiders kennen elkaar, goodsiders niet. Scans konden sinds gisterenavond negen uur.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 21:36:
Stel dat Daan inderdaad badsider is & gewoon random met haar medebadsider besloten heeft dat ze Julia willen lynchen, dan kan dat. Omdat de badsiders dus met elkaar mogen overleggen wie ze gaan lynchen.
Want: er zijn vier stemmen op Julia. Eén is van haarzelf. Eén is van Mascha, en die werd later geluncht, en die is tovenaar. Dus die kan het sowieso niet zijn. Blijven over: Daan & Danique. Dus óf het was inderdaad totally random en toevallig, óf we hebben daar de badsiders.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 21:37:
Maar ik zie de clue niet, want hoe kon Daan nu weten dat ze op Julia moest stemmen? Want de badsiders weten wel van elkaar dat ze badsiders zijn -toch? of begrijp ik het nu nog niet? XD- maar de goodsiders niet, en de specials mochten nog niet gebruikt worden dus dan was het óf totally random, óf ze speelde vals.
Of ben ik nou gek?

Nee, dat klopt. Daarom vind ik het ook een beetje raar van Ang dat ze dat zegt. Zou ze Daan verdacht willen maken, of roept ze zomaar wat om te zorgen dat mensen theorieën gaan maken?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 21:38:
Stel dat Daan inderdaad badsider is & gewoon random met haar medebadsider besloten heeft dat ze Julia willen lynchen, dan kan dat. Omdat de badsiders dus met elkaar mogen overleggen wie ze gaan lynchen.
Want: er zijn vier stemmen op Julia. Eén is van haarzelf. Eén is van Mascha, en die werd later geluncht, en die is tovenaar. Dus die kan het sowieso niet zijn. Blijven over: Daan & Danique. Dus óf het was inderdaad totally random en toevallig, óf we hebben daar de badsiders.
Hm, dat is slim gevonden. Zou kunnen kloppen, dat ze er zeker van willen zijn dat er een goodsider uitgaat in de lynch.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:38:
Stel dat Daan inderdaad badsider is & gewoon random met haar medebadsider besloten heeft dat ze Julia willen lynchen, dan kan dat. Omdat de badsiders dus met elkaar mogen overleggen wie ze gaan lynchen.
Want: er zijn vier stemmen op Julia. Eén is van haarzelf. Eén is van Mascha, en die werd later geluncht, en die is tovenaar. Dus die kan het sowieso niet zijn. Blijven over: Daan & Danique. Dus óf het was inderdaad totally random en toevallig, óf we hebben daar de badsiders.


Jij bent echt slim. O.O
Ik zit hier nu echt met een Nadezh-kan-best-wel-eens-gelijk-hebben-gezicht.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 21:39:
(...)Maar je ontkent het dus niet. ^^


Ja, maar *citeert Bodine*

'Je bent Tom, omdat je nooit iets ontkent maar ook nooit iets bevestigt.'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 21:39:
Ik ben niet slim? x)
Waarschijnlijk zit ik er echt totaal naast, maar dat boeit niet. We moesten theorieën maken en voilí , theorie.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:40:
(...)

Ja, maar *citeert Bodine*

'Je bent Tom, omdat je nooit iets ontkent maar ook nooit iets bevestigt.'


Ja, dat is waar. Maar lees Nadezh d'r theorie, die is vet slim. o:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 21:41:
(...)

Ja, maar *citeert Bodine*

'Je bent Tom, omdat je nooit iets ontkent maar ook nooit iets bevestigt.'
Hmkay, maar je bent in DA Daan, niet Tom. x)

En Dezh, 't is een goeie theorie. ^^

En nu ga ik eten. Ciao.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 14:53:
Oeh, vandaag weer lunchen en lynchen, ben benieuwd wie er nu uit gaan (a)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 14:55:
Me too. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 sep 2010 - 14:57:
Ik ben hier te slecht in x'D
Ik snap hier serieus nog steeds geen hol van...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:00:
Nou, uh, ik geloof dat de meesten het nog niet snappen, dus dat maakt eigenlijk geen reet uit. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17