Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Final Resistance (Speeltopic)

DA: The Final Resistance (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 sep 2010 - 18:40:
Nevel heerste op het enorme veld, het gras leunde naar de rechterkant door de forse wind. De bomen aan de zijkanten stonden in duisternis gehuld toekijkend opgesteld, aan beiden kanten verscholen ze zich onder de vergroeide kruinen.
Het gevecht zou niet lang meer op zich laten wachten, goed en kwaad zou elkaar eindelijk weer vinden.
Nog nooit was er zo'n hardnekkige oorlog geweest. Goed en kwaad was altijd weer in conflict.
Het stond op het punt weer te escaleren tot een hoogtepunt.
De leiders van beiden kanten stapten uit de schaduw, met een kille blik keken ze elkaar aan. Er zouden doden vallen, maar ze hadden het er voor over. Wereldheerschappij lag voor het grijpen.


Welkom bij het eerste potje Dark Age op dit potje. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic voor je begint te spelen!

Rollen:
Wolf [2x]
Tovenaar [1x]

Deelnemers:
1. Eliros
2. xNadezhda (Cupido)
3. neversay (Tovenaar)
4. missxangel
5. Pline (Waarzegger)
6. NaNaa (Tovenaar)
7. MoonRocker (Tovenaar)
8. CosmicPurple (Jager)
9. Bodine
10. xDevilBitch (Tovenaar)
11. Torresss (Tovenaar)

Lynch: 20.00 uur.
Lunch: 21.00 uur.
Specials: 21.00 uur, pas na de eerste líºnch!



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 21:58:
Oh, faal. Maar Frans en Latijn hebben best veel gemeen.
En @ Elise; mijn humor is altijd flauw.
Enne enne. Maar jagers zouden toch juist goodsiders moeten jagen? Want goodsiders JAGEN niet, die die die. Nou, jagen dat is zo van met een speer doorboren en daarna opeten. Maar goodsiders moeten niet vermoorden, die moeten alleen maar... ja. Goede vraag.
Proberen niet vermoord te worden. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:59:
(...) Proberen niet vermoord te worden. ^^


JUIST. JIJ SNAPT HET! *boks* eigenlijk geen boks want ik snap het dus niet, maar oké.
Euhm. Euhm. Euhm. Ik denk dat Kayley de badsider is. ;D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 22:00:
(...)

JUIST. JIJ SNAPT HET! *boks* eigenlijk geen boks want ik snap het dus niet, maar oké.
Euhm. Euhm. Euhm. Ik denk dat Kayley de badsider is. ;D
Kay sowieso. The Evil X, ne? x)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 22:00:
(...) Ik bedoel ook niet dat je nergens gezegd hebt dat je nergens een badsider kan zijn. x)
Meer van: 'Et tu, Brute? Hoe zit het met jou?'
Euw, aha, maar dat heeft er wel mooi voor gezorgd dat ik mezelf verdacht vind. *nod nod*

@Bo; honey, heb jij je pilletjes vandaag wel geslikt? x'D
Maar om op je gelul te antwoorden: nou, misschien ligt het aan mij, maar de jager is nog steeds een goodsider.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 22:01:
Shit, ik ben verdacht. Oké, lynch me maar.

Uhm, Bodine, goodside is zij die vechten met goede bedoelingen, om hun koninkrijk te redden, badside is zij die vechten met slechte bedoelingen, om het koninkrijk te veroveren. Dus technisch gezien mogen ook goodsiders doden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 22:01:
Kay is nu iig aan het doodgaan van alle domme theoriën, waarvan de helft van geen kant klopt (iedereen is ondertussen voor badsider uitgemaakt, en er zijn er toch echt maar twee. Als we Kay moeten geloven. En laten we Kay maar gewoon geloven.^^). Dus ik denk dat dit best komisch is voor haar.
Voor mij eigenlijk ook wel. Want ik vind op dit moment zo'n beetje alles grappig.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 22:02:
(...)

JUIST. JIJ SNAPT HET! *boks* eigenlijk geen boks want ik snap het dus niet, maar oké.
Euhm. Euhm. Euhm. Ik denk dat Kayley de badsider is. ;D
Jezus, Bo, ik schiet iedere keer in de lach van jouw reacties. Wees eens wat minder grappig!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 22:03:
Ik heb mijn pilletjes niet genomen, nee. Mama dringt al de hele dag aan dat ik dat moet doen -no kidding, ik moet aan de paracetamol- maar ik doe het niet. Want dat wil ik niet. En nu moet ik aan Toms Taiwan actie denken *dood*.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 22:04:
@Bo: Het is tamelijk grappig ja. Ik ken ieders rol, ik kan dus alle zwakke plekken in elke theorie zien, en ik lach zo hard omdat jullie zo onwetend zijn.
Maar dat is het vóórdeel van opperhost zijn. Ik zal maar niet over de nadelen spreken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 22:05:
Het nadeel is dat je al mijn gelul door moet spitten op zoek naar iets nuttigs. Nou, bij deze, doe geen moeite, ik heb nog nooit iets nuttigs gezegd. Mijn hele leven niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 22:06:
Het nadeel is dat ik al die fluffs moet verzinnen, best wel een tijdje bezig ben met de stemmen ingeven, optellen, zorgen dat ik niets verkeerds in mijn posts zet omdat ik niets mag verraden, etc.
En ik kan zelf niet spelen, maar dat is niet zo ontzettend erg, ik speel op een ander forum wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 22:07:
Ohja. Ik snap.
Maar je krijgt er wel entertainment voor terug. ;D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 22:08:
@Kay; nou, dat zal ik dan ook het potje ní¡ het volgende potje meemaken omdat ik die dan ga hosten. :'

@Bo; neuh, je hebt vast ooit wel eens wat nuttigs gezegd. Denk ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2010 - 22:10:
Denk je? Ik denk het niet.
*stuk*
Ik ga even douchen. Even afkoelen (dat kan niet onder een warme douche, maar ik kan dat).

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2010 - 22:16:
Ik ga slapen... Duits bijna af, ik doe morgen de rest wel & ik ben saumüde. Theorieer rustig verder, bis Morgen! <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18