Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2010 - 20:54:
Ja, nee, zie je ze al denken: OEH, IK BEN DE BILL x] [als je dat hardop zegt/denkt is het heel grappig ;x]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 22:21:
Ja, nee, zie je ze al denken: OEH, IK BEN DE BILL x] [als je dat hardop zegt/denkt is het heel grappig ;x]


<_< volgens mij ben je hem gwoon

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2010 - 22:22:
Haha. Zelfs voor de eerste lynch al een theorie ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 22:22:
Ja, ze doet zo... :3 dus ik vind dat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 22:24:
Ik denk dat Julia í­ets is van rol, ze kan dus net zo goed een op hol geslagen fan zijn. Maar theorieën in de eertse ronde hebben meestal weinig bron van waarheid. Dus ik ga hier niet verder op in.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 22:26:
Ja Oke :] alleen, ze doet altijd iets dat je denkt dat ze dat is maar het niet of dat
je dan toch denkt nee ze kan het niet zijn ma dan toch weer is. en dat het dan weer blijk te zijn dat ze het niet is.

snap je XD heel raar

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2010 - 22:27:
Suki.
Ik snap niet waarom je dat denkt x]
Maarhetzalwelllll.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2010 - 22:29:
Hmm.. Ik krijg nu de neiging om Julia van iets te verdenken. Al voor de eerste lynch.
Maar maar misschien willen jullie dat juist ..
Weetje, ik verdenk haar toch maar even van niets. Moet wat meer hebben om op te kunnen baseren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 22:29:
@Julia: Theorieën niet weglachen, maar je verdedigen. Zo kom je er niet, zeker niet als ik in het spel zit.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 22:30:
Suki.
Ik snap niet waarom je dat denkt x]
Maarhetzalwelllll.


nee, je doet het miss automatisch. je hebt iets dat je dan denkt van wel en dan weer niet. o.o je zit er gwoon tussen in bij jou weet ej het nooit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2010 - 22:32:
Ik ben nu nog een beetje bang dat als ik een theorie opstel, en als die dan niet waar blijkt te zijn ofzo omdat ik een fout heb gemaakt, dat iedereen mij dan gaat verdenken ;O
Maar waarschijnlijk zal ik daar na een ronde of wat wel overheen zijn en ga ik jullie met veel te veel theorieen vervelen, aangezien ik nogal levenloos ben en dit soort spelletjes veel te leuk vind

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 22:35:
XD we zijn nog niet begonnen.
hopelijk ga ik niet weer als eerst eruit... x'D mensen gunnen me niet eens 1 dag

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 22:37:
Suki, de eerste ronde is zo goed als random. Dus willen ze je er niet echt uit, het is gewoon... Nou, toeval.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2010 - 22:37:
Wat gebeurt er als meerdere mensen hetzelfde aantal stemmen krijgen?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 sep 2010 - 22:38:
Dan word er opnieuw gestemd, is al een keer gebeurd :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12