Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 sep 2010 - 18:53:
(...)
Oh. Oke.
Dit spel maakt mij niet heel slim x)
Gewoon goed opletten, desnoods vanaf het begon opnieuw lezen enneh, bovenaan staat een lijst met alle rollen, die kan soms ook best handig zijn. ;'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 18:53:
Theorie over missxangel
Ik vind je verdacht, en ik heb mijn materiaal om mijn mening te onderbouwen zorgvuldig bij elkaar gezocht.

1. Tessa.
Je post net deze theorie:

Ik vind Tessa echt heel verdacht.
Ze zegt dat ze graag Bill zo zien met de toverbol die dan de waarzegger speelt.
Ze post hierna een berichtje dat ze nog geen theorie durf te maken en niks durft te zeggen voordat er een lynch en lunch is geweest.
Tot nu toe lijkt ze heel onverdacht.
Maar toen begon Nadezh te praten over het maken van een theorie. Tessa reageerde daar als een van de weinige op en dezelfde dag nog wordt Nadezh gelunched.
Voor mij is Tessa verdacht.
Voor mij is Tessa een op hol geslagen fan.

@Edit; Sorry dubbelpost (a)


In het begin postte je nochtans dit:

Edit; Georg is de heks :'3


Dat is dus ongeveer hetzelfde als Tessa, die zegt dat ze het grappig vind dat Bill de Waarzegger is, en dus een glazen bol heeft. Dat eerste argument is dus al totaal geen goede.
Dan zeg je dat ze geen theorie durft te maken en dat ze dat zegt, maar dan begint Nadezh erover. Als ik me niet vergis, was jij in de vorige twee potjes net hetzelfde. Je maakte geen theorieën, tot iemand er mee begon. Want om er als eerste mee te beginnen, is een stap die velen niet durven te zetten, uit schrik dat ze fouten maken. Tessa hierop afbreken vind ik niet eerlijk, dat deden ze ook niet bij jou.
En je vertoont typisch badsidergedrag door plots van gedachten te veranderen. Want voor je theorie postte je dit:

@Tes; Wat een logica kan jij allemaal uitspreken!!


Hoezo verander je plots met alle winden mee van gedachten?

2. Kayley
Ja, ik. Ik stemde totaal random op je, en jij gaat (Al dan niet op een lacherige manier) in de aanval. Je had geen reden om je aangevallen te voelen. Eén stem, en je flipte al.

@Kay; O.o"
En bedankt Kay, echt heel aardig van je... x'D

&
x'D
Je zegt het is random, maar stiekem...-.-"
Nee hoor grapje... (a)

@Suk; *Hug* van wie mag jij wegwandelen??


In een ronde, die volledig RANDOM is, zou je geen reden tot verdediging moeten hebben, tenzij bij een herstemming. Maar nee, wie gaat er in de verdediging omdat ze één stem heeft? Angela. Dus dan komt ze met dit:

@Kay; Ik moet je eerlijk bekennen dat toen ik wist wat mijn rol was, ik meteen naar random.org ben gegaan en het nummer 4 kreeg. Toen ik keek zag ik dat jij dat was. En nu zeg jij dat je mij hebt, like faith keeps playing with my life?!


Voelt ze zich zo aangevallen, dat ze mij er uit wilt krijgen?

3. Begin
Je begint met deze post:

Ben benieuwd hoe het spelletje nu loopt en hoop dat de goodside ook een keertje mag winnen... x'D


Weeral heel lacherig. Die smiley op het einde maakt wat je zegt totaal niet geloofwaardig, voor mij althans.

4. Badside
Jaja, nu komt het. Dé verdachtmaking.
Angela, ik denk dat je badside bent.

@Elise; Ik wil niet vervelend doen maar zou je misschien het schema erop willen zetten waar je ziet wie er op wie heeft gestemd, ook bij de herstemming? Er is dan misschien wel random gestemd, maar ik ben er wel benieuwd naar!!

Je wilt de stemmen weten. Om te zien wie er voor zorgde dat Kirsten, je medebadsider, eruit ging? Wie je dus kon lunchen, uit wraak? Maar de stemmen waren er niet, en dus lunch je Nadezhda. Want van de twaalf goodsiders, zijn er vijf specials. Met een beetje geluk haal je er zo dus één uit, met een beetje selectie op basis van wat er gezegd is. En voila, Cupido ligt eruit.

OMG, er is een badsider wel!!
Nog meer OMG, ik leef nog!!

Edit; Elise we vermoorden je niet -althansikniet- ik aanbid je


Uit deze reactie kan ik niet afleiden dat je goodside bent. Want: OMG, er is een badsider uit! Dat kan je ook zeggen omdat je het klote vind, een medebadsider eruit. Je moet beter letten op wat je zegt, want je werkt serieus in de nesten als iemand (zoals ik nu dus) al je berichten gaat uitpluizen.

5. Kirsten
Eerst stemde je op mij, zoals je al zei. Prima, I don't give a damn. Maar bij de tweede stemming, ga je op Daniëlle. Nochtans was er eigenlijk géén reden om op Daniëlle te gaan. Ze post niet veel in het topic, en ze is ook geen dreiging zodoende. Maar je plan pakte verkeerd uit, en niemand stemde op Daan. En zo moest je afscheid nemen van Kirsten.

Verder postte Kirsten niet veel nuttigs voor het spel, waaruit we hadden kunnen afleiden dat ze een Wolf is. Maar dat deden we niet. Want, zeg nu zelf, ga je extreem letten op iemand ervaren, of op iemand die niet zo ervaren is? Dat brengt me tot het punt, dat Angela vertelt dat ze niet zo ervaren is, en het spel niet heel goed kan. Een tactiek om aan te geven dat zij ook een onbelangrijke, onervaren goodsider is?

Als Angela ooit badside blijkt, dan denk ik dat Emma het ook is, aangezien zij ook op Daniëlle ging. Maar ik geef haar het voordeel van de twijfel, zeker omdat ik ook van deze theorie niet zeker ben dat hij waterdicht is en 100% klopt. Maar dit is het enige dat ik er momenteel uit krijg, en de enige die ik verdacht vind, en dus ga ik op Angela.
Ik zeg niemand dat ze met mij mee MOETEN gaan, staat het je niet aan, dan vergeet je dit. Maar ik ben er momenteel nog van overtuigd.
En als Angela goodside blijkt, ooit, dan zit ik dus weer vast. Maar dat zien we dan wel, ik ga er nu nog van uit dat ze badside is.

Whoo, beetje lang.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 sep 2010 - 19:04:
Oh. Een kleine waarschuwing: ik heb nog maar vier stemmen binnen. Van de dertien. Let op, jullie hebben nog maar een uur de tijd om te stemmen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 sep 2010 - 19:24:
Kay, jouw theorie is echt geweldig! -gaat het topic nog een keer doorspitten-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 19:28:
Mah, ty.

Alle quotes zijn berichten die Angela echt zo heeft gepost. Alleen heb ik soms smileys weg gelaten, want die zijn irritant in word.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 19:30:
@ Kayley; ik weet niet of Angela badside is, maar ja, als je dat denkt snap ik wel dat je dan de link naar mij legt, aangezien we beiden op Danielle stemden.
Maar. Als ik badside zou zijn geweest, zou ik nooit in de eerste ronde al samen met een andere badsider op een iemand stemmen. Want, zoals je ziet in jouw theorie, wordt de link dan al snel gelegd. En dan zouden alle wolven binnen de kortste keren uit het spel zijn.

Bovendien, waren er geen drie mensen die op Danielle stemden *krabt op achterhoofd*?

Sigh. Ik weet nog steeds niet zeker op wie ik moet stemmen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 19:32:
@Emma: Weet ik niet. Volgens mij is het een foutje. Ofwel zijn er twee die op haar stemden, ofwel is er een derde en die zou ook badside kunnen zijn.
En dan wil ik even aanhalen, dat ze zelf zegt dat ze niet zo ervaren is. En dat ze dan dus niet zo ver gaat denken dat iemand haar überhaupt verdenkt, en dat jullie dus zo op Daniëlle kunnen stemmen.
Maar goed, as I said, ik ben zeker dat mijn theorie niet waterdicht is, en dat heb jij net bewezen. Maar dat maakt hem niet ongeloofwaardig voor mij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 19:33:
Oh, en Kayley, dat deel over ervaren en onervaren is heel goed. Dat kan best wel eens kloppen. Ze benadrukt het wel veel en heeft volgens mij toch wel al eerder een potje meegespeeld, of niet?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 19:35:
Ze heeft elk potje op dit forum al gespeeld, en ik heb haar de link van het forum waarop ik het speelde ook gegeven, want daar wou ze eens kijken. En die spelletjes heeft ze dus ook kunnen lezen. Dus zo onervaren is ze niet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 19:42:
@ Kayley: ik denk dat het 'onervaren-zijnde' inderdaad wel een dekmantel kan zijn. Want na twee potjes zou je het denk ik wel moeten kunnen begrijpen..
Ik ben heel benieuwd naar haar verdediging, maar ze is volgens mij offline.

In ieder geval; ik ga nu stemmen. Op Angela. Want zij is idd de enige die ook maar een beetje verdacht is. Het zou ook kunnen zijn dat Kayley wilt dat we haar eruit gooien omdat ze zelf bad is, maar aangezien ze op Kristen heeft gestemd, ga ik er toch vanuit dat ze goodside is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 19:45:
Bedankt voor het vertrouwen.
En kijk, als Angela goodside blijkt, dan werpt dat een ander licht op de zaken. Ik weet dat het niet verstandig is om een theorie op te zetten in de tweede ronde (Want ik mag toch zeggen dat ik veel ervarener ben dan jullie, dus ik weet de gevaren.) maar ik waag het er op. En als ze goodside is, dan verdedig ik me tegen theorieën tegen mij. Ik heb er alles voor over om te blijven leven, en de goodside naar de overwinning te slepen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 19:47:
Ik heb gestemd

Edit; ik hoop trouwens dat iedereen toch nog optijd stemt.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 sep 2010 - 19:50:
ikooook. ^^
maarikhebweerrandomgestemd. wantik. vindhettocheenbeetjeeng. alsAngela. nou, ikweethetniet. nietdatikjenietgeloofik,maarikdacht. ja. nee. ja. dusikgin'randomstemmen. opJuliageloofik,herinnerikme. ^^''

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 19:52:
Oh my, Kayley!
Wat een theorie.
Maar ik moet zeggen, het is geloofwaardig.
En oh shit. Ik moet nog stemmen ;x
@Kol: shit. random.org is gemeen tegen me D:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 sep 2010 - 20:04:
Met een angstige uitdrukking die aan zijn gezicht kleefde, keek Bill de hal in. Er was niemand te zien, behalve het meisje. Het dóde meisje.
Hij begon te gillen, 'Ze is dood! Nee! Wat! Wie!'
De klusjesman kwam verstrooid uit zijn hok rennen, hij had een zwabber in zijn hand ter verdediging, 'Wat is hier aan de hand?'
Paniekerig wees Bill naar het lichaam, 'Er ligt een dooie voor mijn neus.'
'Hm, dat zie ik...' hij keek nadenkend om zich heen en zuchtte diep toen hij de receptionist opmerkte, 'Kom achter je balie vandaan, slappeling. En vertel ons in hémelsnaam wat er hier gebeurt is.'
Met horten en stoten deed de bange receptionist zijn verhaal en keek toen schuldbewust naar de bloederige telefoon die naast het meisje lag.
'En wat is er nu met Tom gebeurt?' Bill slikte en keek naar de deur.
'Weet ik niet. Maar zijn gil was vreselijk. Vréselijk,' en hij vertrok weer achter zijn balie.
Bill begon ongecontroleerd te snikken, 'Nee, Tom. Wat is er met hem gebeurt? Is hij verkracht? Vermoord? Gemarteld?' Hij rende halsoverkop naar de deur en liep naar buiten, het leeuwenhol in.
De klusjesman keek peinzend naar de deur en kromp even ineen toen hij een schreeuw hoorde die alle ramen deed trillen. 'Ik zou zo zeggen dat dit het einde van Tokio Hotel is,' mompelde hij afwezig, 'Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen? Ik ben maar een oude, lelijke klusjesman...'
Ook hij vertrok, maar zijn hok, en haalde een emmer met water om het bloed op te ruimen dat langzaam maar zeker in de vloer trok.


missxangel is vandaag gelyncht. Ze was de waarzegger.

1. Bodine - missxangel
2. xDevilBitch - xDevilBitch [2]
3. missxangel - NaNaa [5]
4. Kayley - missxangel
5. MoonRocker - missxangel [1]
6. NaNaa - NaNaa [2]
7. KolaLollie - MoonRocker
8. xEmma - missxangel
9. xSoParanoid - xSoParanoid [1]
11. xjeszell - missxangel
12. YarahartBill - YarahartBill [1]
14. Torresss - xDevilBitch
15. Priscilla - Priscilla [1]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18