Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 sep 2010 - 20:50:
Jamaar ik heb wél gestemd! Wacht. Ik ga screenen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 20:51:
Maar. Bij de herstemming deed ik ook met random.org
Eerst stemde ik op iemand anders [/dieikmenietmeerkanherinneren*slecht*].

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:51:
Dan moeten we dus eigenlijk kijken naar de Angelastemmers?

Edit:
Daniëlle, Julia, Kirsten en Jess.
Kirsten was badside.
We kunnen er van uitgaan dat onder die drie een badsider zit. Tessa vergat te stemmen, maar inactief zijn is een tactiek die bij de badside gebruikt word. Want aangezien je met je badsiders kan praten, moet je niet per se volgen om toch te weten wat er bezig is. Kirsten volgde volgens mij wel. Nu zij weg valt, moeten we kijken naar wie ineens actief werd, lijkt me. Maar ik kan het fout hebben.
(En ik heb het gevoel dat ik ga eindigen als wolvenvoer, dus probeer ik jullie nu op weg te helpen met bruikbaar advies.)
Jess stemde eerst niet, daarna twee keer op Angela.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 sep 2010 - 20:51:
HUH. GODVERDOMME. -slaat laptop in elkaar-
Nouja, ik stemde dus op missxangel _0_

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:52:
Nou, ik denk dat Jess dan badside zou kíºnnen zijn.
Of ze is gewoon een luie speelster, die kijkt naar theorieën die er gepost zijn, en dan gewoon mee gaat. Maar ik sluit dus niet uit dat ze badside zou kunnen zijn.
@Julia: Jou verdenk ik ook niet écht. Je hebt mijn voordeel van de twijfel, tot nu toe.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 20:57:
@Kayley: thank god, ik denk niet dat ik echt veel kans zou maken tegen een van jouw theorieën ;x

En ik heb echt weinig ideeën.
Misschien Tessa, omdat Angela waarzegger is/was en haar beschuldigde.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:57:
Er zijn vier personen tussen wie ik het meest twijfel.
De rest sluit ik niet uit, maar lijken me onwaarschijnlijker.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 20:59:
Ohshitzometeenisooknoglunch o.o
We zullen zien. ;x

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 sep 2010 - 21:01:
Op een normale werkdag, zou de receptioniste het nu overnemen van de receptionist. Natuurlijk, het was geen normale werkdag, maar dat onnozele grietje wist dat niet, want ze had al een uur geleden aanwezig moeten zijn en had van het hele 'bescherm-Tokio-Hotel' plan af moeten weten. Maar nee, ze vond winkelen interessanter dan mensen op weg helpen en telefoontjes aannemen.
Met een glimlach op haar gezicht naderde ze het hotel en bleef geschokt staan bij de rotzooi die ze aantrof. Plassen bloed, hoopjes bloederige dingen... en twee agressieve meiden die op haar af liepen.
'En wie mag jij dan wel zijn?' begon de ene.
'Ik ben... ik ben,' piepte het meisje.
'Ach, wat maakt het ook uit wie je bent, we gaan je toch heus niet in leven laten,' mompelde de ander nonchalant.
Beide meiden liepen op haar af, de ene zwaaide met een knuppel, de andere had een stijltang in haar handen.
'Nee... nee!'
Onder luid gekrijs werd ook zij tot moes geslagen en tot een bloederig hoopje verwerkt. Arme meid...


Torresss is vandaag geluncht. Ze was de receptioniste.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 21:01:
@Julia: Zo gevaarlijk ben ik niet. Het is gewoon dat het voor jullie nog vreemd is om plots zo'n uit de kluiten gewassen theorie te zien, die onderbouwd is met dingen die echt gezegd zijn, en die een bron van waarheid bevat. Maar over een paar spelletjes ben je immuun voor mijn theorieën.
@Emma: Ik heb drie verdachten. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 21:05:
Nopo fuck! Niet Danique!
Ik wist van haar al vrij zeker dat ze onschuldig was (in ronde een stemde Kirsten op haar).
Sigh.
En de badside geeft nu geen onbedoelde hint ofzo, aangezien ze niet heel actief was.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 21:18:
@Kay: dat hoop ik dan maar (:

En waarom nou weer Danique? o.o
-enwtf,eenstijltang?XD-
Hmm. De badside doet het goed, volgens mij hebben ze gewoon random iemand gepakt die niet bij hen hoort. x.x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 21:28:
Dat is wel het slimste, om als badside zo weinig mogelijk mensen te lunchen, die niets met je te maken hebben.
Maar wel klote dat het Danique is. Zij is tenminste nog een beetje actief.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 22:02:
Ik denk dat de badside stiekem meeleest en zo zorgen dat ze een niet-verdacht iemand lunchen. Als we met z'n allen gaan gillen dat persoon A misschien een fan is (terwijl zij het natuurlijk weten als dat niet zo is), lunchen ze dan expres iemand anders, opdat onze lijstje met verdachten even lang blijft en we alleen maar kunnen raden wie zij zijn..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 22:05:
Zou kunnen. Heel goed kunnen zelfs.
Maar ik denk niet dat de hele badside mee leest. Oké, twee mensen. Maar toch. Het zóu kunnen, maar het lijkt me van niet.
En ik heb nu echt een dubbel gevoel over Jess. Want in het offtopic kan ze dan wel posten, en hier niet. Maar ik weet dat Tessa en Jess veel praten op msn, dus het kan goed dat ze samen badside zijn. Dan moeten we gewoon aantonen dat één van de twee badside is, en dan is de ander vast ook badside.
Maar aan de andere kant kan ze ook gewoon vergeten zijn dat ze zich hier voor in schreef. Maar dat klinkt eigenlijk heel onreëel.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20