Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 sep 2010 - 20:36:
eh. ja. nietdus. ^^''

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 sep 2010 - 20:39:
Sorry dat ik niet heb gelynchd. Ik was pas nu acht uur online door die maatschappelijk werkster....

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 sep 2010 - 20:39:
NIET JIJ OOK AL o.o
Oh God.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 sep 2010 - 21:46:
Dudes, ben ik de enige die heeft gestemd o.o?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 sep 2010 - 21:47:
En Bo, die heeft denk ik - misschien - ook gestemd. Jezus, als jij de enige bent, hangt alles van JOUW stem af O.O Dat is eng. ;x

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 sep 2010 - 21:47:
IEEEH. o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 sep 2010 - 21:48:
Ik heb wel gestemd, maar volgens mij hing het om de minuut, dus ik weet niet of die een minuut voor of over tijd was. o:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 sep 2010 - 21:48:
Sorry! Ik ging mijn vader en oom en tante van het vliegveld ophalen, maar omdat die !O#@*&~@#~T@#O Franse vliegtuig-nogwattessen gingen staken vandaag, hadden ze meer dan drie/vier/vijf uur vertraging.

Ik ga nu even de stemmen opzoeken en posten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 sep 2010 - 21:49:
JezusChristusohmyGod.
Ik ben bang o.o
Want.
Nu wil ik weten op wie Bo&Emma stemden.

@Elise: okie (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 sep 2010 - 21:49:
Nu voel ik me machtig
Maarja. Jullie weten toch al op wie ik ging stemmen (toch?) dus het is geen verassing meer(;

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 sep 2010 - 21:49:
Mja.
Op Jess, right?
Nu wil ik alleen nog weten op wie Bo stemde ;x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 sep 2010 - 21:50:
Ik loop maar een beetje mee met de theoriën, want ik heb geen idee. Ik heb gewoon bij niemand het gevoel van WOW, die is het. Dus tjsa.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 sep 2010 - 21:51:
Sorry! Ik ging mijn vader en oom en tante van het vliegveld ophalen, maar omdat die !O#@*&~@#~T@#O Franse vliegtuig-nogwattessen gingen staken vandaag, hadden ze meer dan drie/vier/vijf uur vertraging.

Ik ga nu even de stemmen opzoeken en posten.
Geeft niet, je kon er niets aan doen (:

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 sep 2010 - 21:51:
@Bo; uhuh. dathebikook. ^^''

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 sep 2010 - 22:08:
1. Bodine - xjeszell
2. xDevilBitch - xDevilBitch [1]
5. MoonRocker - MoonRocker [1]
7. KolaLollie - KolaLollie [1]
8. xEmma - xjeszell
11. xjeszell - xjeszell [3]

De laatste fan kwam het hotel binnen gestormd, ze gilde de boel bij elkaar, vervloekte iedereen die in het hotel aanwezig was en probeerde alles kort en klein te slaan. Haar vriendinnen waren dood, de moordenaars zouden ervoor boeten.
De receptionist rilde achter zijn trouwe balie en bad tot God dat hij ongezien bleef; het kamermeisje keek vanachter een pilaar toe, ook zij was schuldig en bang dat ze werd gevonden; de hotelmanager kwam zijn kantoor uitstormen en zocht boos naar de bron van het kabaal.
'Jij!' schreeuwde het meisje, 'Ik vervloek jou en je hotel! Moordenaar!'
De receptionist piepte van angst, het meisje hoorde hem en stoof erop af. Met een ruw gebaar trok ze hem aan zijn kraag omhoog en sleurde hem over de balie, 'Heb jí­j haar dan vermoord?'
Hij knikte, 'J-ja, ik wilde niet, h-het gebeurde gewoon. En... en, de telefoon...'
Ze gaf hem een kopstoot, hij keek haar geschrokken aan.
'Wat had je nou? Zielenpoot. Nee, wacht, moordenaar!' ze gromde en maakte aanstalten om zijn gezicht met haar vuist te bewerken.
Hij liet dat echter niet toe; blind van woede - want die kopstoot deed behoorlijk pijn -, greep hij achter zich en haalde een nietmachine tevoorschijn, 'Oh, dat had je beter niet kunnen doen...'
Met een enorme brul stortte hij zich op haar en probeerde zoveel mogelijk nietjes in haar gezicht te rammen. Toen de nietjes op waren ging hij verder met een briefopener, en tot slotte trok het snoer van de muis van de computer los en wikkelde die rond haar nek. Met al zijn kracht trok hij aan, even later was ze dood. Gewurgd door de muis. De laatste fan was ten onder gegaan.


xjeszell is vandaag gelyncht. Ze was een op hol geslagen fan.

De goodside heeft gewonnen!

Oh, en ik benoem Kayley tot speler van het potje.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20