Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 22:09:
Jess heeft al een keer gestemd. Twee keer zelfs. Dus ze is het niet vergeten.

Jess staat denk ik bovenaan mijn verdachtenlijstje..
Ik wil eigenlijk wel weten hoe ze zich zou verdedigen:3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 sep 2010 - 22:35:
Jullie theorieën zijn goed. >< En ik ben hier echt heel slecht in, ik heb het topic drie keer doorgelezen vandaag maar ben nog niet veel wijzer... Nhm.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 sep 2010 - 22:37:
Ik heb het echt onwijs druk met school, dus ik lees steeds de laatste pagina van het topic en baseer daar mijn stem op (ja hoor, steeds, want ik heb al zooooovaak gestemd. Twee keer -toch? Heb eigelijk niet geteld). Maar oké, morgen ga ik het hele topic bijlezen en dan ga ik ook theoriën proberen te vormen of te ontkrachten. ;D
Dat is mijn goede voornemen voor 2011 morgen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 22:40:
Jullie theorieën zijn goed. >< En ik ben hier echt heel slecht in, ik heb het topic drie keer doorgelezen vandaag maar ben nog niet veel wijzer... Nhm.
je moet het gewoon proberen (:
Ik zeg ook alleen maar wat mij opvalt.
Zo levenloos als ik ben, heb ik namelijk de stem-dingen overgeschreven, en een voor een de mensen waarvan ik dacht dat ze het niet waren weggestreept en nu heb ik nog vier mensen over (:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 sep 2010 - 22:43:
Jullie theorieën zijn goed. >< En ik ben hier echt heel slecht in, ik heb het topic drie keer doorgelezen vandaag maar ben nog niet veel wijzer... Nhm.

Dat heb ik ook & als ik een theorie heb, vind ik hem slecht of twijfel ik xd

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 22:46:
(...)
Dat heb ik ook & als ik een theorie heb, vind ik hem slecht of twijfel ik xd
Gooi ze er gewoon op. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we het niet met je eens zijn.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 22:48:
Ineens iets posten als wij inactieve mensen die wel stemmen onder de loep nemen. Verdacht.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 21 sep 2010 - 23:07:
Mijn overlijdensberichtje

Ten eerste mensen wat ben ik slecht in dit spel. Ik heb me verdacht gemaakt en dat terwijl ik het niet doorhad én niet zo bedoelde. Maar ik geef niet op en doe het volgende spelletje gewoon weer vrolijk mee!!

Ten tweede OMG Kay jij bent echt geweldig. Als ik mezelf nog niet verdacht vond dan had ik mezelf dat wel laten zien na jouw super theorie. Mijn theorie was een slap aftreksel van niks, maar khad ook niet echt goede bewijzen, ik wilde gewoon iemand verdacht maken.

Ten derde Elise jij bent echt een super host. Je verhaaltje zijn echt geweldig én elke vraag die ik stelde beantwoorde je met rust en geduld. Jij en Kayley zijn echt awesome!!

Ten vierde de site waar ik dan DA zou kunnen volgen was al gesloten toen ik wilde beginnen met DA door een of andere stomme b*tch (a)

Ik wens iedereen die nog in het spel zit veel succes!! Ik ga dit potje gewoon volgen en kijken hoe het uitpakt! Ik hoop dat iedereen actief blijft en stemt op diegene waarvan zij denken dat diegene verdacht is. Veel speelplezier en tot bij het volgende potje DA!!!

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 22 sep 2010 - 7:20:
Wacht, ik lig eruit...
Maar ik was helemaal geen receptioniste?!

enne, jullie theorieën zijn geweldig :3.
VEEL SUCCES GOODSIDE , nu moet de goodside winnen. Dat MOET gewoon.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 22 sep 2010 - 15:46:
hoe kan ik nog steeds in het spel zijn O.o en ik doe amper wat..... XD ik ehb zkkr stemmen gemist he

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 15:58:
Er zijn pas vier mensen uit het spel, dus het is niet heel onlogisch dat je er nog in zit (:

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 22 sep 2010 - 15:59:
owke :'P ik stem gewoon van te voren. ik stem nu alvast

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 16:03:
Heb je toevallig een geweldige theorie (ikweetnognietzekeropwieikgastemmen) of stem je random?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 22 sep 2010 - 16:05:
Ik stem random omdat ik niks heb gevolgd. en terug lezen is teveel gevraagt voor mij XD

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 sep 2010 - 16:19:
Suki, als je niet into teruglezen bent, en niet into vólgen, dan moet je dit niet spelen.

Ik ga op Jess, omdat ik haar verdacht vind. Normaal ben ik niet van het lynchen-om-te-weten-of-we-op-het-juiste-spoor-zitten, maar nu ga ik het toch doen, en het er op wagen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20