Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2010 - 20:06:
NO SHIT
Ze was de waarzegger.
Nu krijg ik ideeën.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:08:
Oh my god!
Nee!
Nee!
Klote!
Dit wou ik zo erg niet op mijn geweten hebben.
Maar nu verdenk ik Tessa ook! Want Angela veranderde plots van gedachten, eerst vond ze Tessa wel slim, en toen verdacht ze Tessa. Dus mogelijk heeft Angela Tessa gescand.
Oh shit man.
Niet de Waarzegger. x.x

Edit: NATUURLIJK! Angela voelde zich bedreigd, omdat Tessa iets zei over de Waarzegger. En... Ah shit man.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:11:
Crap.
Nu zijn we Cupido en de Waarzegger kwijt!
Fuck.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 sep 2010 - 20:18:
Shit, vergeten te lynchen. Sorry.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:30:
Missxangel had op NaNaa gestemd.. Misschien had ze haar gescreend?

Edit; we hadden kunnen weten dat ze goodside was, aangezien MyReflection op haar stemde bij de herstemming..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:31:
Nou, dat lijkt mij ook.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:36:
Trouwens, ligt het aan mij of hebben er mensen nog nul keer gestemd?
Want dat maakt het spel niet echt makkelijker ><

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:37:
Ik geloof dat er inderdaad een paar zijn. Ik ga even kijken wie, niet dat we daar veel aan zullen hebben, maar je weet maar nooit.

Edit: Yara en Priscilla stemden beiden al twee keer niet. Ik denk dus dat zij gewone Tovenaars zijn, maar ik sluit niets uit.
Danique heeft vorige keer niet gestemd, net als Jess. Deze keer stemden Daniëlle en Suki niet.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 sep 2010 - 20:40:
AAAAAAAAAAH. o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:41:
Volgens mij Priscilla en YarahartBill..

Ik denk dat zij dan gooodside zijn. Want MyReflection heeft bij de herstemming lijkt mij haar medebadsider wel om hulp gevraagd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:43:
Ik geloof dat er inderdaad een paar zijn. Ik ga even kijken wie, niet dat we daar veel aan zullen hebben, maar je weet maar nooit.

Edit: Yara en Priscilla stemden beiden al twee keer niet. Ik denk dus dat zij gewone Tovenaars zijn, maar ik sluit niets uit.
Danique heeft vorige keer niet gestemd, net als Jess. Deze keer stemden Daniëlle en Suki niet.
Ja, dat dus x)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:43:
Dan moeten we dus eigenlijk kijken naar de Angelastemmers?

Edit:
Daniëlle, Julia, Kirsten en Jess.
Kirsten was badside.
We kunnen er van uitgaan dat onder die drie een badsider zit. Tessa vergat te stemmen, maar inactief zijn is een tactiek die bij de badside gebruikt word. Want aangezien je met je badsiders kan praten, moet je niet per se volgen om toch te weten wat er bezig is. Kirsten volgde volgens mij wel. Nu zij weg valt, moeten we kijken naar wie ineens actief werd, lijkt me. Maar ik kan het fout hebben.
(En ik heb het gevoel dat ik ga eindigen als wolvenvoer, dus probeer ik jullie nu op weg te helpen met bruikbaar advies.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2010 - 20:48:
Dan moeten we dus eigenlijk kijken naar de Angelastemmers?
Dat denk ik, want Kirsten heeft in de herstemming ook Angela gestemd. Dus misschien zit de rest van de badside ook bij de mensen die op Angela hebben gestemd.
Bij de herstemming :
Devilbitch (anders krijg je zo'n smiley), MoonRocker, en xjeszell.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 sep 2010 - 20:49:
@Kay; Ik volg je niet meer. Dat is het.
Misschien ben ik gewoon te moe. -zucht-

Maar ik heb wél gestemd. o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2010 - 20:50:
Er staat van niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19