Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

DA: The Fear of the Famous (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:39:
De spanning was te voelen in de hotelkamer van de Kaulitz-tweeling. Iedereen, en daarmee werden de vier bandleden en de manager van de band bedoelt, zat in een kring op de grond en keken met een benauwd gezicht naar de plattegrond van het hotel.
Ze moesten een plan maken om zich tegen de op hol geslagen fans te verweren. Het was dan ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het concert niet hadden afgelast hoefden ze nu niet voor hun leven te vrezen.

'Het zal als volgt gaan,' begon de manager, 'Bill, jij zoekt uit wie de op hol geslagen fans zijn en meldt dit aan ons.'
'Aye-aye captain,' salueerde Bill. Hij pakte een eyeliner uit zijn toilettas en trok een zwarte streep onder zijn ogen, 'Als ik dit niet overleef, weet dan dat ik van jullie houd.'
Iedereen knikte gespannen. Hij vertrok, David ging verder.
'Gustav, jij beschermt ons allen, gebruik geweld als dat nodig mocht zijn.'
Die knikte, zijn lippen waren tot een smalle streep getrokken, hij zag bleekjes.
Nu keerde David zich tot Georg en haalde een verbanddoos tevoorschijn, 'Mocht er iemand gewond raken, in deze doos zitten precies genoeg hulpmiddelen om één persoon te helpen. Kies verstandig.'
Ook hij knikte en pakte zwakjes de doos aan.
'Het hotelpersoneel staat aan onze kant, dus jullie hoeven voor hen niet bang te zijn. Veel succes jongens, ik hoop dat we elkaar aan het einde van de strijd weer zien.'
Iedereen stond op, Tom snoof, 'En ik dan, hé? Wat is mijn rol in dit hele gebeuren?'
Niemand besteedde aandacht aan hem, de kamer raakte langzaam uitgestorven.
'Ja, ja, en dan mag ik zeker weer voor Cupido gaan spelen,' mopperde hij, terwijl ook hij de kamer verliet en angstig om zich heen keek.
De strijd tussen Tokio Hotel en hun anders zo trouwe fans zou beginnen. De strijd op leven en dood...


Welkom bij het derde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Rollen
1x Jager
(David)
1x Waarzegger
(Bill)

1x Cupido
(Tom)

1x Beschermer
(Gustav)
1x Heks
(Georg)

6x Tovenaar:
(Hotelmanager)
(Hotelassistent-manager)
(Kamermeisje)
(Kamermeisje)
(Receptionist)
(Receptioniste)
(Klusjesman)
1x Wolf
(Op hol geslagen fans)

Deelnemers
1. Bodine
2. xDevilBitch
3. missxangel Waarzegger
4. Kayley Hotelassistent-manager
5. MoonRocker
6. NaNaa Op hol geslagen fan
7. KolaLollie
8. xEmma
9. xSoParanoid Kamermeisje
10. MyReflection Op hol geslagen fan
11. xjeszell
12. YarahartBill Beschermer
13. xNadezhda Cupido
14. Torresss Receptioniste
15. Priscilla Heks



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 16:25:
Ik stem denk ik op Tessa, vanwege Angela.
-vreest ondertussen voor d'r eigen leven-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 22 sep 2010 - 16:28:
Suki, als je niet into teruglezen bent, en niet into vólgen, dan moet je dit niet spelen.

Ik ga op Jess, omdat ik haar verdacht vind. Normaal ben ik niet van het lynchen-om-te-weten-of-we-op-het-juiste-spoor-zitten, maar nu ga ik het toch doen, en het er op wagen.


iK BEN WEL INTO VOLGEN FOEII! alleen wist veel dat school opeens zoveel van me vraagt ;x!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 sep 2010 - 16:30:
Ohja! Ik was Tessa vergeten!
Ja, ik ga eerst op Tessa. Want van haar zijn we meer zeker dan van Jess.
Ik stem op Tessa.

(Om half acht ben ik weg, dus ik lees lynch en lunch op mijn iPod vanavond na de training.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 16:36:
Ik twijfel tussen Julia en Jess.
Maar ik denk dat ik ook voor Jess ga. Want als de rest random stemt (ikweetniethoeveelmensendatgaandoen,maarsteldat), dan kan het zijn dat iemand waarvan ik al denk goodside te zijn eruit wordt geknikkerd.
Als Jess eruit gaat (sorryJess), gaat er of een badside af of wordt mijn lijstje potentiele fans korter.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 sep 2010 - 16:38:
ikstemookopTessa.
[SORRY. <3]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 16:40:
@Emma: waarom verdenk je mij?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 16:40:
Ik stem denk ik op Tessa, vanwege Angela.
-vreest ondertussen voor d'r eigen leven-
ik weet het niet.. Het is wel verdacht, maar we weten niet zeker of Angela Tessa heeft gescreend..
Maar toch is het wel heel verdacht.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 16:41:
Ja, maar Angela ging eerst een beetje mee met Tessa. En daarna beschuldigde ze haar.
-enwatmaaktmijnoupreciesverdacht*domgezicht*-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 sep 2010 - 16:44:
@Julia: Omdat je op Angela stemde. Niet een héél betrouwbare factor, maar we hebben niet veel meer.

@Emma: Nou, Angela volgde eerst en toen vond ze Tessa heel verdacht. Er is dus eigenlijk 75% kans dat ze Tessa gescand heeft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 16:48:
@ Julia; nou, er zijn vier mensen bij mij het meest verdacht, gebaseerd op wie op Kirsten stemden en op wie zij stemde (het kan ook zijn dat de fans op elkaar hebben gestemd om verwarring te schoppen en dan zit ik er totaal naast) en jij zit tussen die vier mensen.
Bovendien zei je dat je denkt dat je niet tegen Kayleys theorieën op kan. Maar als actieve goodside hoef je daar toch niet heel erg voor te vrezen? Je weet zelf waarom je wat heb gezegd, dus zo kan je een theoriedan ontkrachten.
Als badside kom je dan echter in de problemen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 16:51:
Ik moet beter uitkijken met wat ik zeg *facepalm*
@Emma: ik wilde gewoon niet dood. Want Kayleys theorieën zijn killers. Ze verdacht Angela, maakte een theorie et voilí , ze werd gelyncht. En ze was uiteindelijk toch geen badsider. Dus ja, ik hoopte gewoon dat Kay me niet zou verdenken ;]

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 22 sep 2010 - 16:53:
Mijn overleidingsbericht dan:
Sorry dat die zolang duurt, maar toen ik maandag las dat ik eruit lag (helemaal voor niets supersnel opgekleed en naar huis gefietst, doodsangsten uitgestaan voor het donker) had ik de puf niet meer om te reageren. En vandaag kan ik pas fatsoenlijk online komen.

Ik blijf dit in ieder geval volgen en hoop er de volgende keer niet uit te liggen, want zo leer ik het spel nooit.

nou tot het volgende spel dan

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 sep 2010 - 16:59:
@Julia: Mijn theorieën? Killers?
De theorie om Angela was mijn eerste serieuze theorie, en ik zet enkel zo'n monsters op als ik echt iemand verdacht vind. Soms is mijn gevoel ook fout.

Ik blijf bij Tessa, in ieder geval. Ik vertrouw op Angela's theorie (Ja, nu wel. ), want het heeft alle argumenten mee om geloofwaardig te zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 17:03:
@ Julia; maar Angela heeft zichzelf ook niet verdedigd. Dan word je idd sneller gelynchd alser een theorie tegen je is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 sep 2010 - 17:06:
@Julia: Mijn theorieën? Killers?
De theorie om Angela was mijn eerste serieuze theorie, en ik zet enkel zo'n monsters op als ik echt iemand verdacht vind. Soms is mijn gevoel ook fout.

Ik blijf bij Tessa, in ieder geval. Ik vertrouw op Angela's theorie (Ja, nu wel. ), want het heeft alle argumenten mee om geloofwaardig te zijn.
Op welke bladzijde staat die theorie van Ang?
Ik zit namelijk op mijn mobiel en als ik dan alle pagina's wil doorlezen, duurt het een uur



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20