Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:



“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui



Vrijdag 20.00 eerste lynch



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:
Sorry dat het zo lang duurde voor het nieuwe speeltopic er was, ik was druk bezig met Frans leren.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 16:19:
Hmm.. Tja. Maar het zou heel goed kunnen dat Suki gewoon randomde, want dat doet voor zover ik weet iedereen aan het begin van het spel.

Dat is wat Rosalie zei. En ik denk inderdaad dat Suki gewoon randomde. Dus. Uh ja.

En verder... mijn stem gaat nog steeds naar Bo. Iemand zijn stem veranderd?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 16:29:
ik heb nog niet gestemd....
ik heb namelijk zelf ook zo een keer gehandeld en toen was ik tovenaar en diegene die ik benaderde was een wolf..... ik krijgt zo'n déjí  vu gevoel nu....
maar aan de andere kan heeft Elise gelijk....

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 16:34:
Nope. Ik blijf bij Bo.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 16:38:
volgens mij ben ik nog nooit zovaak genoemd ;o it's like a dream come through <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 maart 2011 - 17:33:
-kuch-
Damn. Ben je ook eens een hele nacht/ochtend/middag weg

Maar over Bo: volgens mij was ze in het vorige potje ook best wel fel, hoor. Tenminste, ik weet nog dat ik dacht: damn, wat doet ze fel. [datklonkechtstommerdanikwilde.]
In ieder geval, ik weet het nog niet zo.
Nhhh. Ik zit vast --'

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 17:54:
@Julia: ja, dat weet ik ook nog wel.....
dus..... en @Elise: waarom blijf jij zo standvast op haar??

ik wil trouwens een hint van een scanner.....
als Bodine eruit gaat valt het hier denk ik wel still..... of heb ik het nu fout..

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 17:59:
Ik stem nog steeds op Bodine.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 17:59:
@Josette I know. Ik wil ook een hint

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 18:10:
@realMe: Over dat van Elise, dat zei ik ookal ja. Ze had het over dat Bo zo achter Suki aan zat, maar dat is precies wat ze nu ook doet.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 18:12:
ik stem op Pline ik zie der never hier o.o?!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 18:17:
ja, waar is ze....

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 18:19:
@realMe: Over dat van Elise, dat zei ik ookal ja. Ze had het over dat Bo zo achter Suki aan zat, maar dat is precies wat ze nu ook doet.


daarom vind ik haar ook wel een beetje verdacht.....

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 maart 2011 - 18:23:
ik stem op Pline ik zie der never hier o.o?!

Ze zei bij het inschrijven toch dat ze zou proberen wat actiever te zijn? Maar... Tja.

Nhh. Nu weet ik dus niet meer op wie ik ga stemmen.
Bodine niet, want zo verdacht vind ik haar eigenlijk niet.
Elise misschien, want ze bleef zo bij Bo hangen.
En heel misschien Suki, maar daar ben ik niet meer zo zeker van.

Dus ik denk dat ik op Elise ga stemmen, tenzij er de komende anderhalf uur nog iets gebeurt dat mij eens flink opnieuw laat denken.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 18:24:
Op Suki ga ik zeker niet stemmen... als ik haar hint in het vorige topic goed begrepen heb weet ik denk ik wat ze is....



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10