Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170

Offtopic #170

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:38:
Hallo! :'D



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 16:54:
Omg. O_O
Mijn broertje is keeper bij het voetbal, en nu moest hij dus een wedstrijd spelen tegen een club die echt véél beter is dan die van hem. En okay. Mijn broertje kan tegen zijn verlies, tot op een zeker punt.
Maar dan gaat er een volwí¡ssen man achter zijn doel staan, die van die andere club is die op dat moment al met 15-0 voorstond of whatever, en die man die blijft opmerkingen maken over alles wat hij zogezegd fout doet. En ook gewoon, niet aardig.
Dus mijn broertje is nu helemaal over de rooie. Sorry hoor, maar als je als volwassen man zoiets doet, dan ontbreekt het je toch echt aan mentaliteit?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2011 - 17:31:
Wat gemeen. ):
(en bij hockey mag je niet achter het doel staan..)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 17:36:
Ja, ik snap ook niet echt waarom het wel mag bij voetbal. En í¡ls er dan iemand is die zo doet, kunnen ze die dan niet. gewoon wegsturen of zo? I mean, het is jeugdvoetbal.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2011 - 17:41:
Hoe oud is 'ie?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 17:44:
Twaalf. Dat is misschien niet heel jong, maar. ik vind mijn broertje wel wat jonger overkomen dan andere mensen van die leeftijd, helemaal als het om voetbal gaat.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 aug 2011 - 17:55:
Ugh, dat soort mensen zijn zoooooo vervelend, ik laat ze altijd weg bonjouren door de scheids ;]
Of ik gebruik mijn eigen woorden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2011 - 17:55:
Ik vind twaalf best wel jong hoor.
Als iemand dat vorig jaar bij mij had gedaan, was ik écht heel kwaad geworden. Als iemand het had gedaan toen ik twaalf was, was ik waarschijnlijk keihard gaan huilen x)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 18:17:
Ja. Mijn broertje dus ook. Maar sowieso. Zou je je niet dieptriest voelen als je als volwassen man een jongetje van twaalf aan het huilen krijgt?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 aug 2011 - 19:09:
Ahkee. Niks aan de hand, die nekpijn komt waarschijnlijk van tocht of whatever. Thank god. De rest is ook oké.

En @Yara; welcome back!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 aug 2011 - 19:36:
Ja. Mijn broertje dus ook. Maar sowieso. Zou je je niet dieptriest voelen als je als volwassen man een jongetje van twaalf aan het huilen krijgt?

Het klinkt mss stom, maar het zal altijd zo blijven. Ik ben inmiddels 19 en beoefen voetbal nu meer dan tien jaar.. en het is nooit veranderd.
Mensen - vooral coaches - veranderen in demonen wanneer het spel begint.
Als er een tegenstander [iemand van mijn team dus] vol wordt geblesseerd, dan roept hij over het veld: "Niets aan de hand, gewoon doorspelen!"
Daar trek ik dan echt mijn wenkbrauw voor op.. en meestal niet alleen dat vaakjeuktmijnmiddelvingerook.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 19:59:
Nee, dat snap ik wel. Want, ja, voetbal is op zich best een harde sport en daar is op zich niets mis mee. En als het zoiets was van, gezonde kritiek of zo, van dat gaat fout en dat kan beter, dan zou ik het ook nogal aanstellerig vinden als mijn broertje daarom ging huilen.
Maar dit was meer het bewust afkraken zodat hij afgeleid werd. En meer het de hele tijd lopen sarren en dingen zeggen als: "Nou, dat doe je dan weer niet zo fraai keepertje." Zeg maar dat ze iemand achter zijn doel zetten om dat te doen.
Ik snap heus wel dat je tegen dat soort dingen moet kunnen. Want ja, als profvoetballer heb je ook niet het hele stadion mee en dan moet je ook gewoon doorspelen wanneer je een blunder maakt oder so. Maar bij jeugdvoetbal kan ik het nog niet echt begrijpen, want. ik vind meer dat je dat nog voor de lol doet en niet meteen om te winnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 aug 2011 - 21:59:
Jeugdvoetbal kun je toch niet vergelijken met profvoetbal? Als alles zo moet gaan, dan is er aan sport helemaal geen lol meer.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 aug 2011 - 23:05:
Nee, I know. Hoewel mijn broertje stiekem wel graag prof zou willen zijn, maar ja. Welke amateurvoetballer niet.
Ik ga er maar niet teveel mee zitten, mijn broertje is er nu al weer overheen. Dus dan heeft het voor mij ook geen zin om me er zo druk om te maken, al werd ik er wel behoorlijk kwaad van toen ik het hoorde. Ik bedoel. nogal sneu dat iemand bewust de lol van een jongetje gaat verpesten in voetbal.`

Ik ben er trouwens achtergekomen dat mijn oma graag Harry Potter en Lotr leest. En ze is tachtig. It actually killed me.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 aug 2011 - 12:58:
Wow. Ik heb furby's gevonden. o.o

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 28 aug 2011 - 13:08:
Wow. Ik heb furby's gevonden. o.o

OMG. Als je niet weet wat je er mee moet doen.. Stop ze in de magnetron ^^ De resultaten zijn hilarisch ;3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20