Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170

Offtopic #170

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:38:
Hallo! :'D



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 aug 2011 - 18:22:
Als 't kan.. Ja. Graag.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:24:
Hebben ze daar Journalistiek dan? Ik kan je ondertussen wel zo'n beetje rondleiden daar. Kom d'r zo vaak. Oké, dat is overdreven.
Trouwens, uni duurt zes jaar of zo, neh? Ligt aan je studie maar toch. Dan wordt de kans steeds groter. Omfg.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2011 - 18:24:
Ik moet nog 4 jaar, met dit jaar meegerekent. Tenzij ik naar VWO ga, dan moet ik nog 5 jaar. Maar. Ik denk niet dat dat gebeurd.

&ben ik de enige die echt totaal niet weet wat ik later wil gaan doen? o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:26:
Volgens mij duurt de universiteit, vier of vijf jaar. Maar. dat weet ik niet. Volgens mij doe je drie jaar sowieso, dan ben je bachelor. En daarna een masteropleiding. Ik weet het eigenlijk niet. So, correct me if I´m wrong.

Edit: @ Mascha, ik ook niet. niet echt. Wel van, dat ik bepaalde richtingen echt niet wil. Maar als je nog vier jaar moet heb je toch nog even?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:28:
Ik dacht 4 jaar bachelor en 2 jaar master. Maar oké.

en @ Mars; nee, ik heb ook geen flauw idee. Ik wil naar de uni, want ik vind dat ik dat kan. Ik wil Duits leren, maar ik wil een bètavak studeren. Dus ik weet 't nog niet. Eh. Ja.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:32:
Ik denk dat er vanaf hangt wat je wilt doen. Maar ik weet niet naar wat voor studies je hebt gekeken? Ik weet ook niet of het per uni verschilt, maar. dat lijkt me niet logisch.
Oh. Ja. Ik wil een taal studeren denk ik. Of geschiedenis. En dat is niet bèta. So, me got no clue.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 aug 2011 - 18:34:
En ik zeg nu wel dat ik journalistiek wil, maar dat kan misschien ook ineens omslaan of zo. Ik kan soms ineens van gedachten veranderen ;p

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:34:
Vier jaar bachelor is HBO. Universitaire bachelor is in principe drie jaar, en dan heb je een masters van of één jaar (standaard) of twee jaar (onderzoeksmaster). Dus als je alles goed doet, duurt je universitaire opleiding maar vier jaar. ;D

& ik ga dit jaar studeren. Maar. Dat wisten jullie al, denk ik. ;x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:35:
@Jess, ja, true.
@Meike; welke taal? ^^
@Dezh; oh, okay.^^

Ik denk zelf stiekem aan geneeskunde en doorstromen naar psychiatrie, maar dat duurt zo vreselijk lang dat je zo extreem gemotiveerd moet zijn om het te halen... En het is duur.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:38:
En voor geneeskunde moet je ingeloot worden, dat maakt het extra moeilijk om erin te komen. Heel veel mensen uit mijn oude klas wilden geneeskunde doen [nou ja, heel veel, een stuk of vijf] en volgens mij is er maar één ingeloot.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:38:
Ik weet nog niet welke taal. Duits of Engels. Want oude talen. is dood. Daar kan je niets mee. En Frans. Dan sterf ik.

Misschien is het wel héél erg leuk? Like, doh, anders zit jij er niet over te denken. Maar. gaat het lotingssysteem bij geneeskunde er eigenlijk uit?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:39:
Tenzij je een 8,0 gemiddeld staat, toch?

@Meike; of Spaans, Italiaans, Turks, Japans, Chinees... volgens mij kun je tegenwoordig uit alles kiezen. Of Nederlands & dan schrijfster worden. Dat vond mama vroeger dat ik moest doen, omdat ik schrijfster wilde worden.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:41:
Met een 8,0 kom je in een hogere lotingsklasse en heb je procentueel meer kans, geloof ik. Maar ik weet het niet zo heel precies, ik heb het zelf natuurlijk niet gedaan, dus misschien is het wel anders.
@Meike; gaat het lotingssysteem eruit? o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:42:
Het zou eruit gaan volgens mij, ja.
En ik voor zover ik weet is het lotingssysteem onder de 8,0. Vanaf dat word je sowieso toegelaten.
Althans, dat dacht ik.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:44:
Ja. Dat is waar. Maar dan dacht ik eerder aan Fins. En dan komt meestal het punt waarop iedereen kijkt van O_O. Want. het hangt er ook vanaf welke cultuur je interessant vindt. En ik wil ook wel een baan, eigenlijk :'. Dus dan zou het Chinees zijn. Want "dat heeft de toekomst", maar China spreekt me niet echt aan. En. nouja. ik wil ook best schrijver worden, stiekem. Maar. dat is meer een soort van. niet echt realistische droom. Denk ik.
Maargoed, ik heb nog even. :'
En ik dacht dat ik dat hoorde ergens. Van het lotingssysteem. Maar dat weet ik ook niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20