Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170

Offtopic #170

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:38:
Hallo! :'D



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:45:
Could very well be. Ik heb me er niet zo heel erg in verdiept, to be honest. (: Van psychologie weet ik ook niks over de loting, omdat de studieadviseur mij vertelde dat ze nog altijd meer plaatsen dan aanmeldingen hebben en er dus eigenlijk praktisch niet geloot wordt. x'D Maar dat is bij geneeskunde in elk geval niet zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:48:
@Meike; Fins sounds awesome. o.o Dan - dat zou zo cuwl zijn. En ik herken mezelf in je schrijfsterverhaal. Jap.
@Nadezh; Voor Duits is er zeker ook geen loting? Hoe doe jij dat trouwens met twee studies tegelijkertijd? o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:49:
Ik dacht trouwens dat het zo was dat je meer kans hebt om ingeloot te worden als je gemiddeld een acht staat. Een vriendin van mij wil dat. En die praat er graag over. Maar is dat niet heel moeilijk? Om dat zeg maar tot en met je eindexamen ongeveer vol te houden?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:51:
Ik heb 4VWO gehaald met een 8,1. Ik ga in elk geval proberen om het vol te houden. Geen idee of het lukt, maar ik ga het proberen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:52:
Een loting bij Duits, lol. Nee, dat zou geen zin hebben. Volgens mij heb ik precies vier medestudenten Duits. x'D
Nou... gewoon? Ik heb twee collegeroosters, ik kijk welke colleges overlappen, ik zoek uit welke ik waarschijnlijk het meest nodig ga hebben en ga daarheen. Met tentamens weet ik het niet, als die overlappen moet ik waarschijnlijk toestemming vragen om het op een ander tijdstip te maken, of ik ga voor het hertentamen in de semester erna.
Sowieso denk ik niet dat het eerste jaar Duits heel zwaar zal zijn, het is voornamelijk opbouwen van taalkennis, en... nouja. Ik denk niet dat ik daar heel veel moeite mee ga hebben. *kuch*
-heel levensverhaal-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:54:
Vier? o.o
OmeinGotten. Dat is wel héél weinig. En - wow. Maar dan heb je wel heel veel studielast, of niet? o: Wow.
Maar verder is het dan net als middelbare school. Kijken welke lessen overlappen en welke je het meest nodig hebt en - ja, oké. Maar dan nog. Twee studies tegelijk is toch superzwaar?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 18:55:
Het is vast niet onmogelijk. Want. anders zou die regel niet bedacht zijn. Maar met een natuurprofiel klinkt het voor mij. moeilijk.
En Fins. is nais. Maar ik heb geen idee of daar toekomst in zit. Want volgens mij spreken weinig mensen nog Fins. En het heeft 14 naamvallen. That. scares. me.
Duits lijkt me ook leuk. En ook omdat ze hier veel handel doen met Duitsland.
In Groningen. kan je aan de universiteit Fries studeren. -.-
@ Nadezhda; wauw. Succes. *-*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 18:57:
Ja, vier. Dat wat nu het derde jaar is, is voor Duits een 'vol jaar', dat zijn er namelijk een dozijn.

Ik heb geen idee of het zwaar is. ;x De studieadviseur zei dat het vaker gedaan wordt, en zeker talen worden vaak met iets gecombineerd, en het wordt vaak genoeg gehaald. Hij geloofde wel dat ik vier jaar over twee bachelors zou doen ipv drie, maar dat mag allemaal nog, dus da's geen probleem. We zullen wel zien hoe zwaar het is. ^^

Edit; @Meike, dank je. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 18:58:
Nou ja, als je iets echt wil kun je het, niet? Zowel de 8 als het Fins. En de maatschappij in Finland spreekt me aan. Nederland wordt zo liberaal. Maar goed. En Duits is - ja. Maar Engels is ook awesome, neh? En - ja.

@Nadezh; ik wil er aan de ene kant ook Duits bij doen. Gewoon omdat ik dat wil kunnen en het interessant vind. Maar dan moet je zoveel bijbetalen en weetikveel en ik denk dat ik geen twee studies tegelijkertijd zou kunnen.
Maar jij bent superslim, dus het komt vast wel goed. ^^
Twaalf leerlingen een vol jaar. Wow._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2011 - 19:01:
Je moet niet bijbetalen? Tenminste, ik niet. Je betaalt collegegeld voor een semester, niet voor het aantal studies. Alleen moet je wel voor twee studies boeken kopen. ;D

Veel, nietwaar. Twaalf leerlingen. De docenten weten niet wat hun overkomt.

& nu ga ik iets eten. Dus, tschüss. <3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 19:02:
Ja. Ik weet het echt nog niet. En Engels is ook awesome :' Maar. er is meer aanbod van mensen die Engels studeren, denk ik. -niet dat ik echt dí¡í¡r alleen op let. maar. nouja. Ach. Ik zie het wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 19:04:
Eetsmakelijk <3

@Meike; hoe bedoel je meer aanbod?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 19:10:
Nou. Aanbod is misschien niet het goede woord. Maar -volgens mij- zijn er meer mensen die Engels studeren dan. een andere taal. Nja. Ik mocht een studieboekje lenen van mijn decaan over taal & cultuur in Groningen. En aan de uni daar studeren de meeste mensen die een taal studeren dan Engels. Maar. ik denk niet dat dat alleszeggend is. En als er heel veel mensen zijn die Engels studeren. dan zijn er minder vacatures denk ik.
@ Dezh; laat, maar. eetsmakkelijk. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 19:13:
Ja oké, dat zal wel. In Engels heb ik me nooit verdiept, want als ik klaar ben met middelbaar heb ik daar [als het goed is] al drie diploma's voor.
Maar zijn er meer die Engels studeren dan Nederlands? En. Je hoeft toch niet per se in Groningen te studeren? ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 19:19:
Nee. Ik weet ook nog niet of dat hem wordt. Maar ik denk dat het ook wel voor de rest van Nederland geldt. Ik heb me nog niet echt in studieboekjes van andere universiteiten verdiept.
Nederlands weet ik trouwens niet meer. Maar ach. Ik zie het wel, misschien wil ik tegen die tijd wel iets totaal anders.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20