Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170

Offtopic #170

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:38:
Hallo! :'D



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 aug 2011 - 18:08:
Ik vond het vrij makkelijk te lezen (:
Het feit dat alles in hoofdletters is geschreven waardoor de cijfers niet meer groter zijn maakte het -voor mij- makkelijker dan als mensen normaal zo gaan typen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 aug 2011 - 18:40:
Vanaf 'C4N' kon ik het normaal lezen. Maar. Dat is, like, best wel geniaal. Dat je hersens dat kunnen o.o

En en. omg. Furby's. Die heb ik altijd al verschrikkelijk gevonden. Mijn zus had een wit met roze, een nachtmerrie was dat beest. Altijd als ik iets tegen hem zei viel hij óf in slaap, óf hij riep 'eng geluid!' . x']

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2011 - 15:00:
Ik was er altijd helemaal verslaafd aan. o.o Ik mocht ze nooit kopen, maar ik mocht heel vaak van een vriendinnetje lenen. Die had er 30 ofzo. x']
Ik heb alleen van die plastic gevallen. Beetje nep enzo.

&Mijn leraar wiskunde ging in de les de girlz lezen. En dat was hilarisch! Hij zat al die mensjes die zo'n brief hadden gestuurd uit te lachen. En toen vertelde hij dat hij vroeger met een aantal vrienden ook brieven stuurde als ze niets te doen haddden in de pauze.. Helaas kwamen die er nooit in. x'D
Die leraar is zo cool. :3
Ik heb ook nog een lerares voor bio die echt gewoon nog op een leerling lijkt. o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 15:09:
Ik had er ook een van een vriendin gekregen. Of. ik weet het niet. Ik had er wel een. Dat weet ik zeker. Want. die tekende ik op een hoed. Ik weet eigenlijk ook niet waarom...

Wij hadden een keer de girlz in de pauze. En toen stond er zo'n brief in van een meisje: "Ik denk dat ik een paard ben." O_O Maar. leuke leraren zijn. awesome. Want ze maken het zeg maar draaglijk om wiskunde te hebben. x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 15:13:
Mijn wiskundeleraar is ook cuwl, die vind dat 'ie ons niet met onze voornaam aan mag spreken als wij hem met zijn achternaam aanspreken.
Alleen jammer dat we geen rekenmachine mogen gebruiken bij proefwerken.
Ben ik de enige die geen furby's had? Alleen van de MacDonald.
Oh. En er is geen Latijnleraar, woehoe.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2011 - 15:17:
@Bo: Als er geen Latijnleraar is, dan heb je geen Latijn toch? Maar. Moet je dan straks niet heel hard werken om dat allemaal weer in te halen? o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 15:27:
Adoh. Like school cares.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 15:33:
Volgens mij heb ik geen Griekslerares. Want het is. alsof ze opeens van de bodem verdwenen is. Maar ik weet het niet zeker, want we hebben nog geen rooster.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 15:37:
Maar misschien komt er een nieuwe? ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 15:39:
Ik denk dat als ze er niet meer is dat mijn Latijnleraar Grieks gaat geven. Want er zijn toch maar twee mensen die Grieks kiezen. (Eerst was ik zelfs de enige, maar er bleef iemand zitten.) En er zitten acht kinderen in de nieuwe gymnasiumbrugklas. Dus er komt dan sowieso niemand nieuw. But, I'll survive. Ze was ook raar. x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2011 - 16:47:
@Meike: 2 mensen? o.o Dat is echt heel weinig.

Ik moet voor mentorles iets persoonlijks meenemen. En dan moesten we denken aan dingen die ons dierbaar waren of die we leuk vonden. Maar. Ik weet niet wat ik mee moet nemen. o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 16:54:
Ja. Ik weet het. Maar als je een keer Grieks bij ons hebt gehad, snap je het. Maar het is niet echt uit te leggen. Het ligt veelal aan onze docente Grieks.

En. Misschien, je agenda. Want dat is toch best persoonlijk? Of een agenda van vorig jaar die al vol staat of zo. Of. Of. Een foto van een meeting waar je geweest bent?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 aug 2011 - 16:57:
Wat Meike zegt. Een foto? Een cd? Een boek dat je graag leest? Een knuffeldier dat je al sinds je geboorte hebt?

Bij ons was er trouwens zo weinig vraag naar Grieks in de bovenbouw dat het niet eens een keuzemogelijkheid was. En nu hebben ze het helemaal afgeschaft.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2011 - 17:00:
Hmm. Een foto is misschien wel een goed idee. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 aug 2011 - 17:05:
Ja. Ik snap op zich ook niet waarom het dan wel kan. Maar ja. Als ze garantie geven dat je eindexamen Grieks kan doen dan. moeten ze Grieks geven. Maar ik denk wel dat het uiteindelijk ook afgeschaft wordt. Want bij ons zijn alle Grieks leerlingen van de bovenbouw één klas.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20