Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30

Gooi-het-eruit-topic #30

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 maart 2012 - 17:18:
Gooi het er uit ^^



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 maart 2012 - 20:24:
Nooit gedacht dat ik Duits kan haten, how wrong I was. Naamvallen. De hele dag. Zo. Verschrikkelijk. SAAI.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 maart 2012 - 20:38:
Ik heb echt een I-love-my-life moment. ^^

You're not the only one. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 0:20:
Hunger Games net gezien. Fucking gaaf.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 0:44:
Mijn wekker is naar de ruk. >.<
-gaat maar weer gsm gebruiken als alarmklok-

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 11:25:
Ik ga vandaag dan maar eens Vlammen kopen, ben benieuwd! n.n

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 15:30:
Kan iemand mij even helpen? Voor de examenstunt moet ik grotendeels de barbecue organiseren (ha, de ironie - ik ben vegetariër) en nu moet ik een mailtje rondsturen over hoeveel vegetariërs er zijn en hoeveel mensen volgens hun religie dingen niet mogen eten enzovoorts. Het probleem is dat er nogal wat kleuterachtige in mijn jaar zitten, dus ik zoek een formulering die het minst uitlokt dat allemaal mensen op gaan noemen wat ze niet lekker vinden. Iemand een idee?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 15:37:
Kan iemand mij even helpen? Voor de examenstunt moet ik grotendeels de barbecue organiseren (ha, de ironie - ik ben vegetariër) en nu moet ik een mailtje rondsturen over hoeveel vegetariërs er zijn en hoeveel mensen volgens hun religie dingen niet mogen eten enzovoorts. Het probleem is dat er nogal wat kleuterachtige in mijn jaar zitten, dus ik zoek een formulering die het minst uitlokt dat allemaal mensen op gaan noemen wat ze niet lekker vinden. Iemand een idee?

Vraag gewoon, ivm de barbeque, willen alle mensen die: vegetariër zijn/veganist zijn/een voedselallergie hebben/halal eten een mailtje terugsturen waarin duidelijk staat wat ze wel en niet mogen eten, zodat we op de dag zelf iedereen op een vlotte manier van eten kunnen voorzien. En maak een checklist met de namen, zodat er op de dag zelf geen bullshit is. En of ze er ook de reden bij kunnen vermelden waarom ze dit of dat niet eten.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:39:
Ging ik naar de stad voor Vlammen te kopen hebben we even geshopt kom ik thuis zónder het boek Vlammen .__. Mijn moeder zou het morgen voor me halen achja heb het eerste boek toch nog niet uit van De Hongerspelen....XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 15:44:
Thanks! Ik had bijna iets gestuurd in de richting van "als je vegetariër bent of om een andere reden iets niet eet" en dan had ik waarschijnlijk tientallen mails terug gehad^^

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:45:
Oke het voelt alsof ik genegeerd wordt...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 maart 2012 - 16:39:
Mockingjay is uit.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 16:59:
Ik denk misschien dat ik een te hoge of een te lage bloeddruk heb .__.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:10:
Ik denk misschien dat ik een te hoge of een te lage bloeddruk heb .__.
Wat zijn je symptomen?
Sowieso is het heel makkelijk te meten en vrijwel nooit erg. Bij een hoge bloeddruk moet je hoogstens aan de pillen en wat minder zout gaan eten, maar als je op dit moment niet eens weet of het hoog of laag is, betwijfel ik sterk of het zo erg is.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 17:29:
Internetresearch for the win! Mijn lief vindt het onzin, maar ik vertrouw heel erg op wat Google me antwoordt op mijn vragen, dus misschien ben je al een hele hap verder als je een beetje rondgooglet?
Als je echt last hebt van je lichaam, zou ik gewoon even naar de dokter gaan. Die weet ten slotte het beste of je last hebt van je bloeddruk en zo ja, wat je dan het best doet in jouw geval.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:38:
Voor mediache informatie zou ik niet op internet zoeken. Maar ik wil geneeskundr studeren en dankzij mijn interesse in de medische wereld weet ik wat dr symptomen van een te hoge of lage bloeddruk zijn. Als ze haar symptomen verteld, kan ik zeggen of het erbij past.
Natuurlijk kan je beter naar de dokter gaan als je denkt dat er écht iets aan de hand is, maar in dit stadium klinkt dat nog niet nodig.

Edit; mobiel typt kut. Heel veel spelfouten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20