Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30

Gooi-het-eruit-topic #30

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 maart 2012 - 17:18:
Gooi het er uit ^^



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 maart 2012 - 20:11:
Mjah. Ik kan me ook al herinneren dat je het al eens had gezegd. Het is goed dat je het verteld hebt, tho. En als ik je nog steeds Em mag noemen heb ik geen probleem. /shrug en anders zie ik nog steeds geen probleem, but that's beside the point.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 maart 2012 - 20:14:
(Ik woon niet in Leiden, ik studeer alleen maar in Leiden. & wie is je vader dan? Wat geeft hij, bedoel ik?)

En like. -heartbeatingreallyfast- Same here. Precies hetzelfde als wat Emma zegt, behalve dat ik het niet vanaf het begin duidelijk heb gemaakt. M'n eerste naam is niet Nadezhda, het is Mafalda.
Ik vind dat ik het eerder had moeten zeggen, maar je wilt niet weten hoe moeilijk het is om te zeggen dat je eigenlijk een andere voornaam hebt, ook al verandert het niets.
Dat, dus. Als Emma het niet had gezegd, had ik het niet gedurfd. :/ Kay en Julia weten het, though. God, ik voel me schuldig. ;x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:15:
@Elise ;Yay (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 maart 2012 - 20:20:
Guys. Denken jullie nu echt dat we jullie gaan slaan en haten en whatever. I mean, ik begrijp het. Je komt op een site en misschien zijn wij allemaal pedofielen. Wat we stiekem ook eigenlijk zijn. Dus doe je wat voorzichtiger met je informatie over naam etc. en voor je heet weet is iedereen gewent aan je naam en maak je vrienden. Dan durf je het niet te zeggen omdat iemand straks denkt dat je het met opzet hebt gedaan.
Het is geen enkel probleem. Echt niet. Voor Emma niet en voor Nadezh niet. Zolang ik jullie gewoon zo mag noemen. ^^ En anders is het eigenlijk ook geen probleem, maar moet ik wel even wennen. x'D
Seriously. We houden nog net zoveel van jullie. <3
*geeft koekjes en hugs*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:21:
(Ik woon niet in Leiden, ik studeer alleen maar in Leiden. & wie is je vader dan? Wat geeft hij, bedoel ik?)

En like. -heartbeatingreallyfast- Same here. Precies hetzelfde als wat Emma zegt, behalve dat ik het niet vanaf het begin duidelijk heb gemaakt. M'n eerste naam is niet Nadezhda, het is Mafalda. (...) Dat, dus. Als Emma het niet had gezegd, had ik het niet gedurfd. :/ Kay en Julia weten het, though. God, ik voel me schuldig. ;x
Ik vind wonen en studeren in Leiden genoeg op elkaar lijken, aangezien je er dus elke dag ongeveer te vinden bent^^
En mijn vader geeft psychologie op de Uni.
En stiekem ben ik heel blij dat ik niet de enige ben :x

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 maart 2012 - 20:24:
*hugs* (alsjeblieft niks anders dan Nadezh; that's who I am.) You guys are so awesome. <3

@ Emma; welk vak geeft hij dan? :' Man, ik ook... ;x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:31:
@Nadezhda; ehh.. Stiekem weet ik dat niet. Is dat erg? Maar we hebben een keer een kort gesprek over een college van hem gehad dat je had gemist. Met die ballon, weet je wel?^^
ik post lievee niet mn achternaam op het forum, maar ik hoop dat je nu weet wie ik bedoel?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 maart 2012 - 20:32:
Aan je achternaam had ik sowieso niet veel gehad, die ken ik van m'n docenten waarschijnlijk niet eens. :' Maar ik geloof dat ik nu weet wie je bedoelt, ja. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:37:
Hij heeft grijs haar en blauwe ogen en dezelfde oren als ik
Verder heeft hij drie boeken geschreven, recent een e-book uitgebracht en een enorme hekel aan Wilders. Hij draagt volgens mij altijd een pak naar werk. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2012 - 20:38:
HET LIGT AAN LEIDEN. HET LIGT AAN LEIDEN. *rent hysterisch rond*
@Nadezh; have to say I like Nadezh better than Mafalda. Enen. Als jij ooit een boek publiceert moet je dat wel onder de naam Nadezh doen anders zijn wij allemaal mind fucked. o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:42:
HET LIGT AAN LEIDEN. HET LIGT AAN LEIDEN. *rent hysterisch rond*
Dat zal het zijn, ja (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 maart 2012 - 20:45:
@ Emma; aaah, de oren, die zeggen natuurlijk alles!
@ Bodine; that's my point, ik word veel liever Nadezh genoemd dan Mafalda. (En als dat ooit gebeurt -in another universe- natuurlijk. x'D)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 maart 2012 - 20:48:
Ik ben er heel zeker van dat heel veel mensen hier ooit een boek gaan uitbrengen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2012 - 20:49:
Do als eerste en Nadezh als tweede.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:50:
@Nadezhda; Natuurlijk;D
En is Nadezhda eigenlijk je tweede naam of gewoon zelf gekozen of.. ?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18