Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30

Gooi-het-eruit-topic #30

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 maart 2012 - 17:18:
Gooi het er uit ^^



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 maart 2012 - 17:42:
Hahahahahaha. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:43:
Hahahahahaha. (:
Random of moet ik me uitgelachen voelen?xd

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 maart 2012 - 17:45:
Emma, je wil niet weten hoeveel typfouten ik maak als ik via mijn mobiel op MSN zit of Bodines ask spam. ahahha :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 maart 2012 - 17:45:
Waarom zou ik je uitlachen, Emma? O:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:48:
Weet ik niet xd maar ik was de laatste die iets had gezegd.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:07:
(...)Wat zijn je symptomen?
Sowieso is het heel makkelijk te meten en vrijwel nooit erg. Bij een hoge bloeddruk moet je hoogstens aan de pillen en wat minder zout gaan eten, maar als je op dit moment niet eens weet of het hoog of laag is, betwijfel ik sterk of het zo erg is.

Maar ik heb vaak een bloedneus, voel me duizlig/licht in het hoofd, gevoel alsof ik moet flauwvallen en heb last van vermoeidheid en ik ben bleek ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 18:11:
Licht in je hoofd voelen kan een te lage bloeddruk betekenen, bloedneus heeft er niet zoveel mee te maken. Vermoeidheid is een synptoom van ongeveer alles behalve een te goed werkende schildklier, dus dat zegt niet zo veel(;

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:13:
Pottermore will open to everyone in early April.

Yay eindelijk hoef ik niet meer lang te wachten ;D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 18:37:
Voor mediache informatie zou ik niet op internet zoeken. (...)
Nee, ik zou ook best naar de dokter gaan als ik me zorgen maak hoor. ^^"
Maar ik bedoelde dat internet heel fijn is voor basic informatie, dingen die je ook zo kan weten voor niet zo ernstige dingen of niet-medisch gerelateerde dingen, waarop het antwoord bijvoorbeeld iets is als: "Als je minder zout op je eten doet, verbeter je dit of dat."
Zelf ben ik wél nogal van het internet omdat ik niet graag vaak naar de dokter ga in verband met geld en echt alleen maar ga als ik me echt zorgen maak. Ik vind het belachelijk om 25 euro neer te tellen voor enkel een pilvoorschrift, of om iets te horen dat ik al wel weet ("Je voet doet pijn omdat je je enkel te vaak hebt omgeslagen." Goh.)

Also, @ Jill: mijn broer heeft super vaak een bloedneus en die hoort pompoenpitten te eten. Hij heeft een tekort aan iets dat ik vergeten ben, maar pompoenpitten helpen dus. Komt niet van internet, maar van mijn oom die daar verstand van heeft. (: Misschien eens het proberen waard?

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:48:
(...)Nee, ik zou ook best naar de dokter gaan als ik me zorgen maak hoor. ^^"
Maar ik bedoelde dat internet heel fijn is voor basic informatie, dingen die je ook zo kan weten voor niet zo ernstige dingen of niet-medisch gerelateerde dingen, waarop het antwoord bijvoorbeeld iets is als: "Als je minder zout op je eten doet, verbeter je dit of dat."
Zelf ben ik wél nogal van het internet omdat ik niet graag vaak naar de dokter ga in verband met geld en echt alleen maar ga als ik me echt zorgen maak. Ik vind het belachelijk om 25 euro neer te tellen voor enkel een pilvoorschrift, of om iets te horen dat ik al wel weet ("Je voet doet pijn omdat je je enkel te vaak hebt omgeslagen." Goh.)

Also, @ Jill: mijn broer heeft super vaak een bloedneus en die hoort pompoenpitten te eten. Hij heeft een tekort aan iets dat ik vergeten ben, maar pompoenpitten helpen dus. Komt niet van internet, maar van mijn oom die daar verstand van heeft. (: Misschien eens het proberen waard?

Maar waar krijg je die?;O

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 18:54:
@Natascha; Ik ben goed verzekerd voor alles, dus dat is voor mij geen probleem. (Anders zou ik nu de lul zijn met de cardioloog en operaties en alles)
Maar alsnog vind ik dat Google niet betrouwbaar genoeg is voor iets dat zo belangrijk is als je gezondheid. Maar ik heb een familie die voor de helft in de medische wereld zit, dus ik heb altijd iemand om om hulp te vragen.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:55:
Zo dat is eruit (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 maart 2012 - 9:03:
Look what I found! ö

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 maart 2012 - 10:01:
Nooooooo, mijn haar valt eindelijk een keer een beetje goed, gaat dat zometeen op de fiets natuurlijk verpest worden.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 29 maart 2012 - 10:43:
Look what I found! ö
Mrrriii.. can we keep him/her? *.*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20