Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30

Gooi-het-eruit-topic #30

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 maart 2012 - 17:18:
Gooi het er uit ^^



Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 25 maart 2012 - 18:35:
Ik houd gewoon van Ed Sheeran <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 maart 2012 - 20:00:
So frustrated like omfg. I NEED a new laptop.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 25 maart 2012 - 20:16:
Ik haat het als mensen zeggen dat de film beter is dan het boek.En ze het boek niet gelezen hebben Like. Argh.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 25 maart 2012 - 20:35:
Ik wil het album van Ed Sheeran downloaden alleen heb geen zin 3:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 maart 2012 - 20:41:
@Mars; how do they know then?

Never thought I'd ever love part of this fandom.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 maart 2012 - 23:29:
Als ik nog één mislukte "Hi, this is Yannick Bovy"-reclame hoor op Spotify... Grmlbl. Hoewel zijn poging tot Engels nog net iets minder frustrerend is om te horen dan "Wat is er nu leuker dan je muziek delen met vrienden?!"-boodschappen om de vijf nummer. _o_

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 26 maart 2012 - 17:03:
Oke soms voel je je gewoon even verdrietig en dat heb ik nu 3:
Geen idee waarom hm rotgevoel...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 19:26:
Guys? Ik moet even iets zeggen.

Zoals een deel van jullie al weet, is Emma niet mijn eerste, maar mijn tweede naam. Wat volgens mij nog niemand weet, is dat Emma stiekem ook niet mijn roepnaam is.
Ik was veertien toen ik hier een account aanmaakte en op de een of andere manier ervan overtuigd dat mensen heel veel zouden hebben aan mijn voornaam en bovendien kende ik de site nog niet en wist ik dus nog niet of het een stiekem verzamelplaats voor pedofielen was, dus heb ik mijn tweede naam voor mijn veiligheid gebruikt.
Ik word zelf liever Emma genoemd, vandaar dat ik het zo lang heb laten duren. Alleen het loopt nu allemaal een beetje uit de hand, ik moet veel te veel mensen vertellen dat ik Emma heet en ben veel te bang dat iemand er per ongeluk achter komt dat Emma niet mijn voornaam is. Zo heb ik bij het concert van Ed Sheeran tegen iedereen gezegd dat ik Emma heet aangezien er een kleine kans was dat ik Dorien (Frenemy) tegen het lijf zou lopen en toen heb ik dus ook een vriendin van school die mee was moeten vertellen dat ze me Emma moest noemen.
Ik zeg het liever zelf dan dat jullie er achterkomen, want ik vind het echt kut om zoveel te moeten liegen. Sowieso stond ik volgens mij echt op het punt om door de mand te vallen. Allemaal kleine dingetjes als continu om me heen kijken op een meeting om te zien of er niet toevallig iemand rondloopt die mij bij mijn voornaam kent en ik dan moet ontwijken. Zeker nu Nadezhda ook in Leiden woont en volgens mij ook les heeft van mijn vader, is het voor mij echt continu uitkijken (niet dat ik haar ooit ben tegengekomen, maar alsnog kijk ik elke keer als iemand een winkel binnenloopt waar ik ben, of zij het niet is).

Ik vind dat ik het eerder had moeten zeggen, maar je wilt niet weten hoe moeilijk het is om te zeggen dat je eigenlijk een andere voornaam hebt, ook al verandert het niets. So, please don't be mad at me, maar ik heet eigenlijk Juliette.

Nee, niet dezelfde Juliette die een tijdje voor mij actief was op FF. Dat is een vriendin van me.

Ugh, ik voel me nu echt heel stom.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 26 maart 2012 - 19:28:
@Emma oke dus je heet nu eigenlijk juliette? ;$

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2012 - 19:40:
Je hebt wel vanaf het begin al gezegd dat je niet Emma heette eigenlijk. enen. Natuurlijk zijn we ben ik niet boos. Moeten we je gewoon Emma blijven noemen oder?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 19:44:
Thank God, er valt nu echt enorme druk van mijn schouders! Ik ben heel erg blij dat je niet boos bent (: en jet maakt me niet uit hoe ik genoemd word^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 26 maart 2012 - 20:00:
Je dacht toch niet echt dat we gek boos op je werden en je forever gingen ignoren? In fact I've been calling myself another name once too for like. idk. two years. En if you don't mind, you'll still be Ema. Want. Dat ben jij gewoon. ^^<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:03:
Forever ignoren niet, maar misschien wel voor een tijdje? Ik zou zelf niet boos worden als een van jullie een andere naam blijkt te gebruiken, maar ik kan het me wel voorstellen als iemand boos wordt omdat ik zoveel heb lopen liegen en zo..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2012 - 20:05:
The point is; dat heb je niet eens. Je hebt voor zover ik me kan herinneren al die tijd gezegd dat het niet je echte naam was, ook toen met het kerstkaartentopic en zo. Dus. Je hebt niet eens gelogen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2012 - 20:08:
Maar ik denk dat niet iedereen het Kerstkaartentopic heeft gelezen en ja..



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17