Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30

Gooi-het-eruit-topic #30

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 maart 2012 - 17:18:
Gooi het er uit ^^



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 april 2012 - 23:33:
Ik moet ook altijd me eigen concert kaartjes betalen. Betaal al dingen voor mezelf sinds ik 10 was.
En ik ven dit jaar al 18. Wordt echt al bejaard. *grandma*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 2 april 2012 - 0:10:
(...)
Niet mijn schuld! Iedereen denkt dat we een koppel zijn.
Bryan stond te praten met een gast die aan het vertellen was over de kinderen van zijn broer, en hij vraagt aan Bryan "en hoe zit het met jou?", en Bryan slaat doodleuk een arm om mij heen en zegt "ja, dit is dus mijn Dorien." en toen vroeg die kerel natuurlijk aan mij of Bryan en ik al een kinderwens hebben.

_0-
Wel een meesterlijke actie van Bryan.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 april 2012 - 1:15:
(...)
_0-
Wel een meesterlijke actie van Bryan.

Ja, voor hem wel meesterlijk, want hij vindt het fantastisch om straight over te komen. Maar zowat iedereen is er inmiddels van overtuigd dat we een koppel zijn. Zelfs mijn moeder! "Vind je het gek dat mensen het denken? Jullie gaan met elkaar om alsof jullie al jaren getrouwd zijn." Fijn. Erg fijn. Hoe moet ik ooit nog een vriendje vinden als de hele wereld denkt dat ik getrouwd ben met mijn homo? --'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2012 - 8:48:
Ik ben vrijdag tijdens het uitgaan drie jongens van school tegengekomen met wie ik nog nooit had gepraat. Mijn vrienden hebben me toen bij hun achtergelaten (_o_) en ik heb niet zoveel idee van wat er allemaal is gebeurd. Daar ga ik zo wel achterkomen op school, duimen dat het niet al te erg is.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 april 2012 - 14:43:
Emma _o_ You make my day. Voor als je terug bent van school: what did you find out?
En aw, Dorien. :'D <3 *hugs*

Ik ben Once Upon A Time aan het kijken, de tv serie. En ik vind het stiekem zo leuk, ook al gaat het over sprookjes! Goeie motivatie wel: eerst x blz schrijven aan je paper, daarna een aflevering kijken. ^-^

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 2 april 2012 - 16:38:
Emma _o_ You make my day. Voor als je terug bent van school: what did you find out?
En aw, Dorien. :'D <3 *hugs*

Ik ben Once Upon A Time aan het kijken, de tv serie. En ik vind het stiekem zo leuk, ook al gaat het over sprookjes! Goeie motivatie wel: eerst x blz schrijven aan je paper, daarna een aflevering kijken. ^-^

Via internet of op tv???

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 april 2012 - 16:48:
Interneeet. ^^" Ik heb geen tv op kot en ik heb ook geen idee welke programma's wanneer komen. Thuis kan ik ook geen tv kijken, want meestal kijken mijn mama en mijn broertje naar de televisie en heb ik er niet echt een zegje in.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 2 april 2012 - 16:50:
Ooooh oke dus Engels ;p ik volg het niet zonder ondertitels...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 april 2012 - 17:34:
Ik heb zo een zin in vrijdag. We gaan die enge stalker eens sterk op z'n plek zetten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2012 - 17:57:
Ik heb zo een zin in vrijdag. We gaan die enge stalker eens sterk op z'n plek zetten.
?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 april 2012 - 18:00:
@Emma; Zo'n vriendin van me wordt de hele tijd gestalkt door zo'n jongen. Hij woont vlakbij haar en hij smst haar ook de hele tijd en blablabla. Ze heeft al gezegd dat ze niets van hem moet hebben, maar hij blijft door gaan. Hij heeft precies hetzelfde gedaan/gezegd als bij een andere vriendin van ons. Dus nu gaat ze met hem afspreken, gaat ze het eerst nog een keer alleen proberen duidelijk te maken. Want ze loopt echt elke keer te trillen als ze een smsje van hem krijgt. En anders komen wij tevoorschijn en maken wij het hopelijk wel duidelijk.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 2 april 2012 - 18:35:
Emma _o_ You make my day. Voor als je terug bent van school: what did you find out?
En aw, Dorien. :'D <3 *hugs*

Ik ben Once Upon A Time aan het kijken, de tv serie. En ik vind het stiekem zo leuk, ook al gaat het over sprookjes! Goeie motivatie wel: eerst x blz schrijven aan je paper, daarna een aflevering kijken. ^-^

Die wilde ik ook kijken, maar kon geen goede site vinden.
Via welke kijk jij? *.*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2012 - 20:53:
Emma _o_ You make my day. Voor als je terug bent van school: what did you find out?
En aw, Dorien. :'D <3 *hugs*

Ik ben Once Upon A Time aan het kijken, de tv serie. En ik vind het stiekem zo leuk, ook al gaat het over sprookjes! Goeie motivatie wel: eerst x blz schrijven aan je paper, daarna een aflevering kijken. ^-^
Nou, niet zo heel erg veel eigenlijk. Ik was daar dus met drie jongens van school, maar twee zitten op een andere locatie. Er was nog een andere jongen van school (die ik niet vergeten was, hij was er alleen maar vijf minuten en ik vond het niet het vermelden waard) en met hem heb ik even gesproken, maar met de rest niet. Hij dacht dat ik daar was met Bob (die ik die avond had ontmoet en totaal niet aardig vond), dus dat heb ik even de wereld uit geholpen. Verder weet ik niet zo heel veel, want die jongen, Wouter, was er dus maar heel kort.
Maar er zijn geen mensen naar me toegekomen van "duuuude, wat heb jij nou weer gedaan?", dus ik denk dat het wel mee valt. Er is alleen nog een kans dat ik met een van die jongens gezoend heb (sorry Mars!), want hij ging lief meelopen naar mijn fiets toen ik eerder weg moest en daar zit een gat in mijn geheugen. Behalve dat het misschien een beetje genant is aangezien ik vreselijk naar bier gesmaakt moet hebben en iemand die naar bier smaakt zoenen vaak toch een beetje smerig is als je zelf niet al te dronken bent, zou ik dat geen ramp vinden. Hij is wel de ex van een vroegere vriendin, maar ja, we zijn nu in het stadium dat we op dezelfde dag jarig zijn en elkaar niet feliciteren. Ik zou het niet erg vinden als zij dan boos wordt, eerljjk gezegd. Misschien zouden er mensen gaan roddelen, maar ik ben toch binnenkort van school af.
Maar ik denk niet dat de kans heel groot is dat het is gebeurd. Ja, de gelegenheid was er en we hebben heel de avond - voor zover ik me kan herinneren, natuurlijk - lopen flirten, maar dan had ik het vast alweer van anderen gehoord.

Dus ja. Ik denk dat er niet zoveel spannends gebeurd is xd

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 april 2012 - 20:56:
@Emma; YOU DID WHAT? ;o
Ik dacht dat ik de enige was. *cry*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2012 - 20:56:
SORRY! HET SPIJT ME!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20