Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Motivatietopic

Het Motivatietopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:58:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al bestaat, maar ik heb even geen zin om het hele forum te gaan doorzoeken. ^^"

De bedoeling van dit topic is makkelijk: we hebben allemaal wel last van SOG-gedrag of dergelijke in meer of mindere mate (in mijn geval heel erg het eerste), maar het helpt vaak al om zwart op wit zien staan dat je nu eindelijk eens moet beginnen met wat je dan ook moet doen.
Of het nu gaat om de berg schoolwerk die om onverklaarbare reden blijft groeien, een uur intensief sporten, met de hond gaan wandelen, je kamer opruimen of eindelijk de afwas doen die al een week staat de beschimmelen - het motivatietopic geeft je een goed bedoelde schop onder je kont!


Voor mezelf: mental note: morgen zit je dag volledig vol, dus ik zou maar eens een versnelling hoger schieten als ik jou was! Huphuphup.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 17:48:
Here I am again, ik kan ook echt niet van Fanfic weg blijven. Jullie zijn te leuk. <3
@Bo: Ik moet nog twee dagen, hihi. ^-^ Eindelijk. <3 Ik heb donderdagvoormiddag mijn laatste examen, wat echt... 9 dagen voor het einde van de examenperiode is. Voor een keertje mag ik ook wel eens schandalig vroeg klaar zijn though. En bovendien is dat nog niet eens zooo vroeg, want ik ken mensen die hun enige examen hadden op de eerste dag van de (drie-weken-durende) examenperiode. :'

Oke. En nu ga ik definitief een slot op Fanfic zetten want anders raak ik nog geen 10 blz ver in mijn boek vanavond. En misschien moet ik ook maar een lijstje met andere websites/fanfics bij die extensie aansluiten. *past Chrome aan*

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 19 juni 2012 - 21:32:
^ Kan je slotjes zetten op websites? Serieus? *gebruikt ook Chrome*
En haaaaa, ik ben zo jaloers. : ( Ik heb nog tot volgende week dinsdag. *pruillip* En ik heb echt ELKE keer tot bijna het laatste van de examenperiode gehad. Vandaag moest ik tegen iedereen 'goede vakantie!' zeggen, terwijl ik nog moet leren. _o_

En, ik moet me voor niks motiveren. Ha. Avondje vrij!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 juni 2012 - 1:43:
Hihi. Dit is echt de eerste keer dat ik zo vroeg klaar ben hoor. *aait* En ik ben er blij mee, al ben ik nog bij de "late" mensen! En stiekem wil ik nog wel een paar dagen extra tijd. ^^" Ik had niet naar huis mogen gaan dit weekend. v.v En geen fanfics mogen ontdekken. *nog altijd van de kaart door Dew Point*

En ohja, ik gebruik "I-AM-STUDYING". Dat kan je naar eigen voorkeur aan- en uitzetten en je kan een lijst ingeven van websites die geblokkeerd zouden moeten zijn als het aan staat. En als je dan op zo'n website komt (Facebook bijvoorbeeld 8D) dan komt er een pagina met "I AM STUDYING so don't bother me" _o_ En dan kan je wel nog op "snooze" klikken en dan krijg je zeg maar 10 minuten pauze per uur dat je "gestudeerd" hebt. ...niet dat dat écht werkt van die 10 minuten per 60 minuten, en je kan ook gewoon met 1 klik die extensie weer uitschakelen. Maar het is het idee dat telt en een scherm dat mij eraan herinnert dat ik helemaal niet naar Facebook hoor te gaan, doet al veel. Zielig wel dat ik zo weinig discipline heb. v.v

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juni 2012 - 17:30:
Laatste dagje, hup hup. Ja, je bent ziek, maar je toetsweek wacht niet, hoor. Je hebt de hele week al niets gedaan en al je toetsen verpest - als je voor natuurkunde niet leert gaat het helemaal slecht aflopen.
Morgen heb je vakantie.
Nog heel even.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 juni 2012 - 18:48:
Komaan Pauline, je zit nog maar aan deel 3 van 15 van natuurwetenschappen en je hebt daar morgen examen van, je moet een tandje bijsteken. Ook al is het niet je beste vak.. hup hup begin te leren!! Nog een paar daagjes doorbijten en je bent er vanaf.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 juni 2012 - 20:18:
Komaan Pauline, je zit nog maar aan deel 3 van 15 van natuurwetenschappen en je hebt daar morgen examen van, je moet een tandje bijsteken. Ook al is het niet je beste vak.. hup hup begin te leren!! Nog een paar daagjes doorbijten en je bent er vanaf.


Ooh, natuurwetenschappen, I feel your pain. Succes ermee alvast!

Huphuphup, ga lopen, dan heb je je dosis sport weer gehad voor vandaag!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 juli 2012 - 23:35:
Ga nou schrijven! Je moet nog twee hoofdstukken vandaag anders lig je achter op schema.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 12:16:
Ga je bed eens uit!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 16 aug 2012 - 20:52:
Doe iets met je leven! En neen - een hele dag in bed liggen en SATC kijken staat daar niet synoniem voor. _o_

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 aug 2012 - 20:53:
Ga toch schrijven. Je zegt telkens dat je dat wil maar intussen doe je niks.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2014 - 21:04:
Stop alsjeblieft met SOG'en. Nu en morgen even hard werken en dan heb je het hele weekend tijd voor Het Lief. Misschien zijn bacteriën wel een stuk interessanter dan ze lijken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9