Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 8 april 2012 - 8:10:
Weer slecht geslapen, laat gaan slapen en vroeg wakker :o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 april 2012 - 11:30:
Ik werd wakker omdat mijn moeder aan het zingen waa. Twee verdiepingen lager. Ze moet echt eens leren dat ze een ongelooflijk schelle stem heeft en dat het niet om aan te horen is.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2012 - 23:46:
Verdomme, mijn Tumblr is per ongeluk uitgezoomed en ik kan niet meer inzoomen en wat ik op het internet vindt helpt niet, omdat mijn toetsenbordinstellingen zijn versprongen en ik die op de normale manier ook niet meer goed krijg (ik heb alles behalve Verenigde Staten (internationaal) staat verwijderd, maar het helpt niet, arrgh!)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 april 2012 - 9:38:
Mijn telefoonrekening blijft maar hoger en hoger worden, terwijl ik NIETS met mijn mobiel doe. Ik zit nu 45 euro over mijn bundel heen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 april 2012 - 9:41:
@Emma; heb je niet perongeluk iets met internet open staan? o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 april 2012 - 9:45:
@Emma; heb je niet perongeluk iets met internet open staan? o.o
Ik heb alle tabbladen gesloten, dus het lijkt me niet?
Ik heb 'm nu maar in vliegtuigmodus gezet. Dus ja. Nu hoort 'ie niet meer op te lopen, ik ben alleen ook niet meer bereikbaar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2012 - 10:05:
Mascha heeft gelijk, het is waarschijnlijk internet. En dat kan doorrekenen ook als je geen tabbladen open hebt staan. Kijk of je ergens iets ziet staan over gegevenstoegang of roaming, dat moet je uitschakelen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 april 2012 - 10:14:
Roaming stond al uit. ):

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 april 2012 - 10:53:
Misschien kan je best eens langs een winkel van je telefoon-maatschappij-ding gaan? Vaak weten zij wel wat er mis is, omdat er meestal al andere klanten met datzelfde probleem zijn langsgekomen. o.o

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 9 april 2012 - 22:10:
Gister uitgemaakt met mijn vriend en hij is er echt kapot van. Ik ook wel maar zijn wereld is nu echt ingestort. Ik kan op dit moment gewoon even niet meer met mezelf leven. 1 voor het feit dat ik zijn leven heb verwoest en ik toch vrienden wil blijven en 2 ik er nu achter kom dat ik gewoon geen leven heb..
Ik heb gewoon het gevoel dat ik op de een of andere manier geen recht meer heb om te leven. Alsof het leven voor mij geen zin meer heeft, maar dat had het ook niet toen ik nog wel een relatie had.
Ik heb nu echt de tranen in mijn ogen staan, maar ik heb gehandeld vanuit mijn gevoel. Kan iemand mij even tot de orde roepen?

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 10 april 2012 - 16:23:
Mijn vriend heeft het zondag uitgemaakt en hoewel ik ergens ook wel dacht dat hij het uit zou maken hoopte ik gewoon dat het maar mijn verbeelding is. Hij was alleen wel laf, via MSN met een offlineberichtje. Ben er echt kapot van, hou gewoon zoveel van hem.. En hij houdt ook nog van mij, hij maakte het uit vanwege de afstand. Dat is ook wel een probleem, maar toch.. Ik ben er gewoon kapot van.. ;(

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 april 2012 - 12:56:
Oh nee toch ._. ...en, wat een lafaard zeg. Via MSN, ok, als je elkaar echt niet vaak kan zien, I get it, hoewel face to face nog altijd het respectvolst is - maar via een offlinebericht?! *knuffelt plat* Ik begrijp wel dat afstand soms een killer is voor je relatie, maar hij mocht wel iets meer respect voor je opbrengen. Of tenminste met je bellen. Vind ik. *knuffelt nogmaals* Huil maar lekker als je daar behoefte aan hebt, soms maakt een huilbui al heel wat goed. En doe alleen maar dingen die je leuk vindt. Kijk een feelgoodmovie, kijk alle afleveringen van een serie-seizoen, maak jezelf heel heel heel mooi/schmink jezelf overdreven erg, doe iets kleurrijks aan, eet lekker veel ijs of chocolade of M&M's, doe je allerhoogte hakken aan gewoon omdat het kan, nodig een vriendin uit, houd een fotoshoot voor de fun,... Of wat dan ook. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt ._. Veel sterkte ermee!


Edit:
Gister uitgemaakt met mijn vriend en hij is er echt kapot van. Ik ook wel maar zijn wereld is nu echt ingestort. Ik kan op dit moment gewoon even niet meer met mezelf leven. 1 voor het feit dat ik zijn leven heb verwoest en ik toch vrienden wil blijven en 2 ik er nu achter kom dat ik gewoon geen leven heb..
Ik heb gewoon het gevoel dat ik op de een of andere manier geen recht meer heb om te leven. Alsof het leven voor mij geen zin meer heeft, maar dat had het ook niet toen ik nog wel een relatie had.
Ik heb nu echt de tranen in mijn ogen staan, maar ik heb gehandeld vanuit mijn gevoel. Kan iemand mij even tot de orde roepen?

Als je gehandeld hebt vanuit je gevoel, blijf dan daaraan denken. Uiteindelijk IS dit de betere optie, ook al voel je je er nu slecht door. Uitmaken is nooit fijn, omdat je de ander altijd pijn doet. Vrienden blijven is vrijwel nooit een goed idee, tenzij je eigenlijk nooit echt van elkaar gehouden hebt en je geen gevaar loopt. Als een van de twee nog van de ander houdt, denk ik dat je best probeert om van vrienden blijven géén optie te maken, hoe graag je dat ook wil. Het blijft namelijk altijd moeilijk, en je blijft elkaar altijd pijn doen. Ik denk dat je best afstand houdt, zodat je hem het respect geeft dat hij verdient en zodat hij de tijd kan nemen om zichzelf bij elkaar te rapen en met zijn leven verder te gaan.
En onthoud alsjeblieft: als je gehandeld hebt vanuit je gevoel (dat blijkbaar duidelijk zei: dit wil ik niet meer), dan is het een heel goed idee dat je het hebt uitgemaakt. Want wat heb je eraan om in een relatie te zitten, waarvan je gevoel zegt "Dit wil ik niet", gewoon om die ander gelukkig te maken? Niks, toch? ._.
*hugs* Ik ben er zeker van dat je wel een leven hebt, je moet dat gewoon even terug herinneren en terug in dat andere patroon vallen van geen vriendje hebben. Wat hierboven staat in de andere reactie: leid jezelf af, doe fijne dingen, probeer niet aan hem te denken. Als je je niet meer fijn voelt in een relatie, moet je egoïstisch zijn en aan jezelf denken. De ander komt er uiteindelijk wel bovenop, en als je samenblijft omdat je hem geen pijn wil doen, doe je hem uiteindelijk ook onrecht aan. Volgens mij kun je iemand niet gelukkig maken als je er zelf niet gelukkig mee bent. Uiteindelijk houd je dan iemand gewoon aan het lijntje, en dat doet meer pijn dan een zuivere break omdat het gewoon niet meer gaat. ._.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 april 2012 - 13:37:
Tascha goes psych.

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 12 april 2012 - 19:06:
Oh nee toch ._. ...en, wat een lafaard zeg. Via MSN, ok, als je elkaar echt niet vaak kan zien, I get it, hoewel face to face nog altijd het respectvolst is - maar via een offlinebericht?! *knuffelt plat* Ik begrijp wel dat afstand soms een killer is voor je relatie, maar hij mocht wel iets meer respect voor je opbrengen. Of tenminste met je bellen. Vind ik. *knuffelt nogmaals* Huil maar lekker als je daar behoefte aan hebt, soms maakt een huilbui al heel wat goed. En doe alleen maar dingen die je leuk vindt. Kijk een feelgoodmovie, kijk alle afleveringen van een serie-seizoen, maak jezelf heel heel heel mooi/schmink jezelf overdreven erg, doe iets kleurrijks aan, eet lekker veel ijs of chocolade of M&M's, doe je allerhoogte hakken aan gewoon omdat het kan, nodig een vriendin uit, houd een fotoshoot voor de fun,... Of wat dan ook. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt ._. Veel sterkte ermee!


Hartstikke bedankt! Ja, gelukkig heb ik een vriendin die zo'n beetje hetzelfde heeft en dus gaan we nu allemaal leuke, gezellige dingen doen. Elkaar opmaken, uit tijdschriften lezen, chocolade eten en nog meer van dat soort dingen! ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2012 - 19:16:
Ik ga wel terug naar fucking vmbo-kader, haal ik dit jaar m'n diploma, ben ik van al dat gestress af. Ik ga het toch nooit halen. Whatever.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11