Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 april 2012 - 16:38:
Ik ga wel terug naar fucking vmbo-kader, haal ik dit jaar m'n diploma, ben ik van al dat gestress af. Ik ga het toch nooit halen. Whatever.


Yes you are! You are gonna pass all the exams with a fat straight A!
Gewoon je best doen. Zo hard als je kan. Moet gewoon lukken. Jij bent Bodine potverdikkie!

x. Your husband

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 16 april 2012 - 0:11:
Morgen school na 2 weekjes vakantie en kan niet slapen...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 april 2012 - 10:02:
22... --'
Waar is mijn wandelstok??

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 16 april 2012 - 18:10:
Ik ben echt overmoe van Portugal...en vliegen is eng als je verkouden bent...

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 16 april 2012 - 20:26:
Vanochtend overviel het me wel even dat sloeber er niet meer is toen ik mijn ochtendritueel voor school deed...
Normaal sta ik op en als ik beneden kom zet ik de achterdeur open, ga douchen, zet mijn boekentas klaar, eet iets en ga dan buiten om sloeber weer binnen te halen omdat ik naar school vertrek, en deze keer deed ik dat ook, maar toen ik buiten wou gaan besefte ik plots dat sloeber er niet meer is, dat ik haar niet binnen kan halen.
Dat deed wel pijn.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 16 april 2012 - 20:54:
Sterkte Pauline!xxx

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 april 2012 - 23:17:
22... --'
Waar is mijn wandelstok??
Nog in je verre, verre toekomst (':

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 16 april 2012 - 23:20:
Sterkte Pauline!xxx


dankje xx

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 april 2012 - 18:58:
Ik zie echt verschrikkelijk tegen komende week op. I know it's supposed to be fun, but blergh. Ik heb steeds het gevoel dat ik elk moment keihard kan gaan janken, zelfs na gisteren. Ik hí¡í¡t het gewoon als ik niet weet hoe alles zal gaan, en dan heb ik ook nog de hele week een soort van vreemde in mijn huis. No me gusta. *turns on le loud music*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 april 2012 - 21:29:
Ik heb het gevoel alsof ze per ongeluk nog een naald in m'n been hebben laten zitten. It fucking hurts.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 21 april 2012 - 18:34:
Gisteren had ik knallende koppijn, misselijk en duizelig en heeel moe. Nu krijg ik opeens krampen, ben misselijk, heeel moe, duizelig en verkouden grrr ik haat dat!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 april 2012 - 19:32:
Ik bí¡í¡l. Het schriftelijke deel van mijn muziektheorie-examen ging geweldig, maar ik heb het luistergedeelte helemaal verkloot. En ik kan het niet compenseren. Dat wordt dus herkansen.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 22 april 2012 - 12:02:
Regen ,regen en nog eens regen!
En wat is het KOUD!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 april 2012 - 19:50:
Nu word ik echt agressief.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 26 april 2012 - 16:10:
Thuis met een zware keelontsteking... --'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12